طراحی اپلیکیشن در بادن-وورتمبرگ آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در بادن-وورتمبرگ آلمان در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هدف و چشم انداز  دانشگاه دولتی کارآموزی بادن وورتمبرگ (Duale Hochschule Baden-Württemberg) یا (DHBW) اولین موسسه عالی آموزشی در آلمان است که آموزش‌های ضمن اشتغال و مطالعات علمی را ترکیب می‌کند.

به همین دلیل پیوند نزدیکی میان آموزش‌های تئوری و عملی ایجاد می‌کند که دو مولفه‌ی اساسی در کارآموزی هستند.

این دانشگاه با حدود 34،000 دانشجو، بیش از 9،000 شرکت همکار و بیش از 145،000 فارغ التحصیل، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات آموزش عالی در ایالت فدرال بادن وورتمبرگ در آلمان شناخته می‌شود.

دفتر رسمی دانشگاه DHBW درشهراشتوتگارت است.

ساختار سازمانی این دانشگاه درآلمان منحصربه فرد است زیرا بر اساس سیستم دانشگاه‌های ایالتی آمریکا بنا شده است و شامل دو بخش مرکزی (دفتر مرکزی DHBW) و محلی (دانشکده و پردیس دانشگاهی) است.

در 9 دانشکده و 3 پردیس دانشگاهی، طیف گسترده‌ای از برنامه‌های تحصیلات تکمیلی در زمینه تجارت، علوم مهندسی و علوم اجتماعی ارائه می‌شود.

تمام برنامه‌های آموزشی هم در سطح ملی وهم در سطح بین المللی معتبر هستند و به عنوان برنامه‌های آموزشی فشرده در سیستم ECTS ارزشی 120 واحدی دارند.

علاوه بر این، دانشگاه DHBW برنامه‌های آموزشی تحصیلات تکمیلی را همراه با آموزش‌های ضمن اشتغال به صورت یکپارچه ارائه می‌دهد.

ویژگی اصلی کارآموزی ترکیب کردن آموزش‌های تئوری و عملی است.

برنامه درسی دانشگاه شامل آموزش عالی و آموزش شغلی در شرکت‌های متعدد است که هدف آن ارائه مهارت‌های علمی و تخصص شغلی است.

در این راستا، محتوای آکادمیک کلاس درس با تجربه شغلی در محل کار تکمیل می‌شود، به طوری که شرایط واقعی محیط کار به صورت مداوم اثربخشی کلاس درس را آزمایش می‌کند.

و بالعکس.

با استفاده از این استراتژی،DHBW مسیری را دنبال می‌کند تا بعد از تحصیلات دانشگاهی، دانشجویان بتوانند وارد بازار کار شوند.

این امر به فارغ التحصیلان اجازه می‌دهد تا چالش‌های شغلی را زودتر تجربه کنند و آینده‌ی شغلی را با موفقیت بسازند.

DHBW ازهمکاری با شرکت‌ها و مؤسسات اجتماعی نیزاستقبال می‌کند.

همکاران با هم همکاری می‌کنند تا به طور مداوم "مفهوم مطالعه دوگانه" را توسعه و بهبود بخشیده و به اهداف متقابل دست یابند.

دانشگاه دولتی کارآموزی بادن-وورتمبرگ اولین موسسه آموزش عالی در آلمان است که آموزش‌های عملی را مطابق با برنامه درسی ارائه می‌دهد DHBW.

 همانند سیستم دانشگاه ایالتی ایالات متحده سازماندهی شده است و با دانشگاه‌ها و شرکت‌های متعدد در سراسر جهان همکاری می‌کند.

این به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا بخشی از تحصیلات تئوری یا عملی را در خارج از کشور بگذرانند.

DHBW  با افزودن برنامه‌های آموزشی بین المللی، به تقاضای رو به افزایش برای مشاغل بین المللی پاسخ داده است.

در سطح بین المللی تقاضای زیادی برای کارکنان آموزش دیده در تمامی رشته‌ها وجود دارد.

هر 3 دانشکده‌ی دانشگاه DHBW (دانشکده‌های تجارت، علوم مهندسی و علوم اجتماعی) برنامه‌های تحصیلی متنوعی برای تحصیلات تکمیلی در سطوح ملی و بین المللی ارائه می‌دهند.

روابط بین المللی از مهم‌ترین جنبه‌های آموزش و ورود به بازار کار در دنیای مدرن است.

این دانشگاه برنامه ھای درسی را با رویکرد بین المللی تنظیم می‌کند و با شرکت ھای متعدد، مؤسسات اجتماعی و دانشگاه ھای مشهور در سراسر دنیا همکاری دارد.

دانشگاه DHBW وضعیت آموزش را به طور منظم بازبینی می‌کند تا برنامه‌های بین المللی ایجاد کند و به موفقیت دست یابد.

این دانشگاه ترکیبی از تجربه‌ی فعالیت شغلی و آموزش‌های به روز را در قالب برنامه‌های آموزش و پژوھش جمعی برای دانشجویان و اساتید ارائه می دھد.

دانشگاه با انتخاب دانشجویان شایسته از طریق شرکت‌های همکار و مؤسسات اجتماعی، اطمینان حاصل می‌کند که دانشجویان هدفمند وممتاز که مشتاق تحصیلات عملی هستند در DHBW تحصیل کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یکی از روش های بسیار.

.

.

برترین دلایل مهاجرت به کانادا امنیت بسیار بالا در کانادا.

.

.

اروپا با اختلاف یکی از بهترین نواحی در دنیا برای تحصیل.

.

.

  کالج های روسیه در دوره های پرستاری و همینطور.

.

.

بر خلاف بسیاری از کشورها که با داشتن مدرک دیپلم.

.

.

تهران میرداماد(میدان مادر) خیابان سنجابی خیابان مینا نبش کوچه داراب نیا پلاک2 واحد4 انگلیس Maddox Street, Mayfair, London, W1S 2PZ T: +44 (0) 207 062 5598 M: +44 (0) 795 611 7552 سوئد Comers Linnegaten 34 54130 Skovde T: +46 76 809 7210 ایتالیا Via Di Vittorio 50, scala B - 20097 San Donato Milanese (Mi) Italia T: +39 329 977 1229 09121442355 09121442355 ©2020 تمامی حقوق این سایت محفوظ است.

  طراحی شده توسط برخط نگاران

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map