طراحی اپلیکیشن در نووبورن آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی اپلیکیشن در نووبورن آلمان داشته باشیم ؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و موبایل اپلیکیشن و راهکار های آنلاین تجربه کنید . طراحی اپلیکیشن در نووبورن آلمان یک شروع برای یافتن یک تیم متخصص برنامه نویس بود که برای ما افتخار همکاری با شما را رقم زده است.همواره در تلاش هستیم با رصد کردن تکنولوژی های جدید و کسب دانش و تجربه ، محصولی با کیفیت تر و ماندگار را به مشتریان ارایه دهیم. شرکت سیماگر یکی از شرکت های خلاق و مبتکر در زمینه تولید استارت آپ و نظم نوین سیستم های نرم افزاری است .

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در طراحی اپلیکیشن اندروید قواعدی می بایست رعایت شود تا منجر به اپلیکیشن اندرویدی بشود که در استاندارد بالایی از کاربری و زیبایی قرار بگیرد و بتواند خود به جذب کاربر بپردازد.

در ادامه شش قاعده مهم برای اینکه یک اپلیکیشن طراحی خوبی داشته باشد ارائه می کنیم.

در طراحی اپلیکیشن اندروید باید هر صفحه را مشبک دید، این مشبک دیدن کمک می کند متناسب با اندازه صفحه موبایل و همچنین ساختار صفحه گوشی های همراه طراحی بهینه ای داشت.

صفحه موبایل کوچک است برای همین باید بهترین استفاده از المان های که در صفحه قرار می دهید داشته باشید پس در وهله اول باید به حجم المان ها دقت کنید.

این حجم را متناسب با انگشت های استاندارد و همچنین جامعه هدفتان انتخاب کنید اگر اپ شما برای بانوان طراحی شده است استاندارد را بیشتر دست خانم ها در نظر بگیرید.

در طراحی اپلکیشن اندروید رنگ نقش بسیار مهمی در المان های طراحی دارد.

شما باید بتوانید طیف رنگی خود را انتخاب کنید، در این انتخاب باید به هارمونی ایجاد شده دقت کنید و همنشینی رنگ ها را با یکدیگر در نظر داشته باشید.

در انتخاب رنگ و طیف رنگی در طراحی اپلیکیشن اندروید این نکته را مد نظر داشته باشید که رنگی که انتخاب می کنید باید بر پایه برند شما باشد و نه علاقه شخصی! بسیار دیده شده که صفحات بدون عنوان منتشر می شوند در هر صفحه باید کاربر بداند برای چه چیزی در آن صفحه قرار دارد، پس برای صفحات عنوان بگذارید.

نکته دیگری که باید رعایت کنید عدم گذاشتن اطلاعات بسیار طولانی در  صفحه است از این کار اجتناب کنید.

بهتر است از جدا کننده ها در متن خود استفاده کنید مخاطب در این صورت انتخاب می کند کجای متن را بخواند.

توهم انتخاب کردن برای مخاطب ایجاد کنید در این صورت می توانید امیدوار باشید که او انتخاب کند.

گوشی های همراه باید آزادی ایجاد کنند بگذارید او انتخاب کند برای انتخاب های او گزینه های زیادی ارائه بدهید بهترین ساختار را می توان لیستی ارائه کردن گزینه ها دانست اپلیکیشن شما با فونت های بهتر زیبا تر خواهد بود از فونت های عجیب و غریب دوری کنید اگر لازم شد فونت را دستکاری کنید ولی سعی نکنید بیش از اندازه فانتزی باشید فانتزی بودن بیش از حد شما را از رسمیت دور می سازد.

شش قاعده ای که با شما در میان گذاشتیم از قاعده های مهم در طراحی اپلیکیشن اندروید بود.

این قاعده ها متناسب با اپلیکیشن شما شاید دچار دستخوش تغییراتی شوند ولی تا آنجا که می شود این قاعده ها را نشکنید هر ساختار شکنی بی مورد فقط هزینه به بار می آورد و شاید اپلیکیشن شما را با شکست روبه رو سازد.

البته خلاقیت را از خود دور نسازید چون که بدون خلاقیت دیده نخواهید شد.

ساختن و طراحی اپلیکیشن اندروید کسب و کار خود را به حرفه ای ها بسپارید.

اپچار یک خط تولید اپلیکیشن موبایل سازگار با وردپرس و ووکامرس هست که میتونه در کمتر از 10 دقیقه برای وب سایت وردپرسی یا فروشگاه اینترنتی ووکامرسی شما اپلیکیشن اندروید و iOS تولید کنه.

اپچار طوری طراحی شده که هر کسی بدون اینکه دانش برنامه نویسی و علم خاصی بلد باشه می تونه واسه خودش، سایتش و کسب و کارش یه اپلیکیشن بسازه ادامه .

.

.

کاربر گرامی، با توجه به اخبار شیوع فراگیر ویروس کرونا در کشور، تیم اپچار به صورت نیمه‌ریموت در حال فعالیت است.

لطفا تا اطلاع ثانوی، در صورت نیاز فقط از طریق شماره های موبایل با ما در ارتباط باشید.

با تشکر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map