طراحی اپلیکیشن در لند ساکسن آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در لند ساکسن آلمان شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانش و فن هم‌رسانی این مطلب: در اروپا مردم می توانند هر جا بخواهند کار کنند و هر جا که بخواهند زندگی کنند.

اما هنوز «رزهایی وجود دارد مثل مشکل زبان، و قوانین و مقررات متفاوت.

اگر به کشور دیگری بروید با چالشهای بسیاری روبه رو خواهید شد، بویژه اگر با زبان آن کشور آشنا نباشید.

از خودتان می پرسید: «چگونه باید اقامتم را ثبت کنم؟» «چگونه باید آپارتمان اجاره کنم؟» یا «حساب بانکی باز کنم؟» شرکت نوپایی در کلن آلمان با طراحی اپلیکیشنی راه حلی برای این مشکلات اندیشیده است.

این اپلیکیشن “جین جر” یعنی “کار در آلمان” نام دارد.

“جین جر” نرم افزاری کاربردی برای تلفن همراه برای کمک به کسانی است که برای کار، زندگی، یا تحصیل به آلمان می روند.

این اپلیکیشن بخشهای مختلفی دارد که به کار، جابه جایی، یا زندگی مربوط می شود و با استفاده از نمادهای تصویری براحتی می توان از یک بخش به بخش دیگر رفت.

سونالی کورای، مدیر بازاریابی شرکتی که اپلیکیشن را طراحی کرده می گوید: «“جین جر” فقط برای مردمی که می خواهند در آلمان کار کند، فایده ندارد، بلکه دانشجویانی که از کشورهای دیگر برای یک سال تحصیلی به اینجا می آیند، می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

در دانشگاه خودم این وضعیت را از نزدیک دیده ام.

دانشجویان زیادی داشتیم که از کشورهای دیگر آمده بودند و فکر می کنم برای آنها خیلی خوب است که بتوانند در آلمان، راه را از چاه تشخیص دهند و در جامعه ادغام شوند.

» آندریا مونتینو، مدیر پروژه نیز می گوید: «برای خود من “جین جر” این فایده را داشت که رسوم آلمانی ها و جشنهای سنتی آنها و همین طور رفتارهای خاص اجتماعی را، بخصوص در محیط کار بهتر بشناسم.

بدون “جین جر” این شناخت بدست نمی آمد.

» پیش نمونه این نرم افزار از پایان ماه آوریل امسال در چارچوب سیستم عامل اندروید در دسترس بوده و امکان انتخاب زبانهای آلمانی، اسپانیایی، رومانیایی، یا انگلیسی وجود دارد.

با لینک های این نرم افزار می توانید به وبگاه هایی بروید که به کارتان می آید.

نرم افزار تمام قوانین مربوط به وضعیت شما، و گامهای لازم برای ثبت اقامت را به صورت کلی بیان می کند، و در عین حال مانند فرهنگ لغات خاص هم عمل می کند چون در هر بخش توضیحی برای سرواژه ها وجود دارد.

آلبرتو رویز، یکی دیگر از مدیران طرح می گوید: «از این نرم افزار خیلی خوب استقبال شده است چون اطلاعات زیاد و کلی را در اختیار کاربر می گذارد.

اطلاعاتی که واقعا هم مؤسسات و هم افراد جوان به آن نیاز دارند.

» تیم سازنده اپلیکیشن “جین جر” امیدوار است بتواند برای دیگر کشورهای اتحادیه اروپا چنین نرم افزاری را طراحی کند که اطلاعات استاندارد در باره آن کشور را در بر گیرد تا برای هر شهروند اروپا آزادی کار در همه کشورهای اتحادیه اروپا تحقق یابد.

هم‌رسانی این مطلب:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map