طراحی اپلیکیشن در برمن آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در برمن آلمان از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در 3 مرحله به سادگی آگهیت رو ثبت کن برای آموزش ارسال درخواست کار به کارفرمایان آلمانی اینجا کلیک کنید اولین سامانه خرید و فروش بی واسطه و کاریابی در آلمان و سراسر اروپا اگه دنبال یه مهاجرت قانونی و بی دردسر هستی و میخوای تو آلمان یه شغل رسمی پیدا کنی و باهاش بتونی اقامت بگیری، آگهی های کاری و استخدامی ما را دنبال کن و ما مسیر رو بهت نشون میدیم ، یادت باشه که ما موسسه مهاجرتی نیستیم و تمام این خدمات بصورت رایگان انجام میگیره .

.

.

همچنین اگه دنبال چیزی هستی، شهر موردنظرت رو انتخاب کن و تو دسته بندی ها به دنبالش بگرد.

اگر هم می خوای چیزی بفروشی، چند تا عکس خوب ازش بگیر و آگهیت رو بچسپون به دیوار نیازمندی های اینجا تا در تمام اروپا و مخصوصا آلمان آگهیت به نمایش گذاشته بشه.

اگر هم در ایران هستی و میخوای محصولت رو به کشورهای اروپایی ارسال کنی، یا محصولی رو از اروپا میخوای بگیری، کافیه اینجا آگهیت رو ثبت کنی علاوه بر وبسایت، می تونی از دیوار نیازمندی های آلمان و اروپا روی دستگاه های آندرویدی هم استفاده کنی.

به زودی نسخه هایی برای آیفون و آیپد هم انتشار داده میشه.

پس با خیال راحت و مجانی آگهی خودت رو اینجا بچسپون و یا دنبال شغل موردعلاقت بگرد و رایگان درخواست بده 🙂 کاریابی و نیازمندی آلمان | سامانه کاریابی در آلمان و خرید و فروش بی واسطه نیازمندی های رایگان، آگهی های خرید و فروش نو و دست دوم و استوک اروپایی، اجاره اتاق و خانه، خرید و فروش ارز، آگهی های کاری و استخدام ، سرویس پستی از تمام نقاط آلمان به ایران و بالعکس ، واردات و صادرات محصولات از ایران به آلمان و کشورهای اروپایی و بالعکس ایمیل: info@eu-divar.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map