طراحی اپلیکیشن در مونیخ آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در مونیخ آلمان از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تلنت‌بریج با مشاوره تخصصی و معرفی شما به بهترین شرکت‌های دنیا، آینده شغلی بهتر و زندگی مطمئن‌تری را برای شما رقم میزند.

توسعه ی نرم‌افزار یک صنعت جهانی است و تقریباً در اکثر کشورها، برنامه نویسان برای حل مشکلات خود از وب سایت stackoverflow استفاده می کنند.

بنابراین با تحلیل آمار ترافیک ورودی هر کشور بر روی وب سایت stackoverflow می‌توان به ترند هر کشور در حوزه ی فناوری و ابزارهای آن پی برد.

در این مقاله با توجه به آمار ترافیک ورودی بهstackoverflow از کشور آلمان سعی می‌کنیم که ابزار ها و زبانهای برنامه نویسی پر کاربرد بین برنامه نویسان آلمانی را به تفکیک شهر های بزرگ آن تحلیل و بررسی کنیم.

به طور تقریبی 4.

53 درصد از ترافیک جهانی stackoverflow از کشور آلمان است که این کشور را در رتبه ی 4 ام بیشترین تعداد بازدید کننده از stackoverflow قرار می دهد.

همچنین 4.

72 درصد از کل سؤالات موجود در stackoverflow و نیز 6.

23 درصد از پاسخ‌های موجود در آن توسط آلمانی ها نوشته شده است که طبق این آمار نیز آلمان را در رتبه ی 4 ام بیشترین تعداد مشارکت قرار می دهد.

نیازهای صنعت فناوری یک کشور در تکنولوژی ها و زبانهای برنامه نویسی پر کاربرد در آن  نمود پیدا می کند.

به طوریکه در کشورهای با درآمد بالا و درآمد پایین شاهد روی آوردن برنامه نویسان و شرکت ها به دو نوع متفاوت از تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی هستیم.

به طور مثال در کشورهایی مثل آلمان و آمریکا که کشورهایی با سرانه درآمد بالا محسوب می‌شوند، زبانهای برنامه نویسی مثل پایتون و R پر رونق تر از اندروید وPHP است که در کشورهایی با درآمد سرانه پایین مثل ایران رونق بیشتری دارند.

همانطور که مشاهده می‌شود 4 زبان برنامه نویسی پربازدیدJava, Python, JavaScript, و #C در اکثر کشورهای با درآمد بالا و آلمان به یک میزان محبوبیت دارند.

اما زبانهای برنامه نویسی ای مثل ++C و C در آلمان نسبت به دیگر کشورها جایگاه بهتری دارد بطوریکه در آلمان ++C پنجمین زبان محبوب و در دیگر کشورهای با سرانه درآمد بالا رتبه ی 10 ام بهترین زبانهای برنامه نویسی را دارد.

در نمودار بعدی از بین 100 تگ پربازدید وب سایت stackoverflow به بررسی تگ هایی که بیشتری و کمترین بازدید را توسط آلمانی ها نسبت به دیگر کشورهای با درآمد بالای دنیا دارند می پردازیم.

دوباره زبان ++C در جایگاه یکی از پربازدید ترین تگ های stackoverflow توسط آلمانی ها قراردارد.

همچنین WPF که ابزاری برای ساخت اپلیکیشن های تحت ویندوز است در کشور آلمان نسبت به دیگر کشورهای پر درآمد بیشترین بازدید را داشته است.

در این لیست matplotlib و NumPy نیز قراردارند که احتمالاً نشان از وجود شغل‌های بیشتر در زمینه ی تحلیل داده در آلمان نسبت به کشورهای دیگر دارد.

همچنین در ارتباط با زبان‌های برنامه نویسی کمتر مورد استفاده شده، می‌توان مشاهده کرد که تکنولوژی های تحت وب مایکروسافت مثل ASP.

NET, SQL Server, و Linq  در کنار فریمورکهایی مثل react  و Ruby on Rails در جایگاه پایینتری در بین آلمانی ها نسبت به دیگر کشورهای با درآمد بالا دارند.

ولی جالب اینجاست که wpf و WinForms بر خلاف این ترند در آلمان نسبت به دیگر کشورها جایگاه بالاتری دارد که این می‌تواند حاکی از این‌ باشد که هر چند در آلمان نسبت به کشورهای دیگر از فریمورک های مایکروسافت برای طراحی وب استفاده ی کمتری می‌شود ولی استک مایکروسافت برای برنامه نویسان برنامه‌های تحت ویندوز در آلمان همچنان محبوب است! در این نمودار ترافیک ورودی به stackoverflow از شهرهای مختلف آلمان به تصویر کشیده شده است.

جایگاه شهرها در این نمودار تقریباً شباهت به رتبه بندی شهرهای آلمان بر اساس جمعیتشان دارد.

البته مونیخ که نسبت به هامبورگ جمعیت کمتری دارد، تقریباً ترافیک ورودی دو برابری نسبت به هامبورگ دارد.

شهر کارلسروهه نیز نسبت به جمعیت اندک آن ترافیک بسیار بیشتری دارد که به طور قطع بسیاری از این ترافیک از مؤسسه ی فناوری کارلسروهه می‌آید.

همانطور که از نمودار پیداست تکنولوژی های متداول در 2 شهر مونیخ و برلین آلمان تفاوت بسیار آشکاری با هم دارند به طوریکه تکنولوژی های مربوط به برنامه نویسی تحت وب مثل Ruby، Django، React و … جذابیت بیشتری برای آلمانی های مقیم برلین دارد تا ابزار ها و زبان‌های برنامه نویسی دسکتاپ مثل qt، Visual Studio , … که توسط مونیخی ها بیشتر مورد بازدید قرار گرفته است.

تگ هایی مثل VBA، Excel، Visual Studio و WPF بیشترین میزان بازدید را بین برنامه نویسان مقیم مونیخ داشته است، که احتمالاً علت آن قرار گرفتن دفتر نمایندگی مایکروسافت در مونیخ است یا شاید اینکه در مونیخ به علت محیط بیشتر صنعتی و مالی آن، پروژه های حول مباحث مالی (Financial) بیشتری نسبت به برلین وجود دارد.

از مقایسه ی فناوری های مورد استفاده در 6 شهر بزرگ آلمان ها میتوان فهمید که فرانکفورت تفاوت عمده‌ای با دیگر شهرها دارد بطوریکه excel، VBA و Oracle محبوب‌ترین تگ های مورد بازدید در این شهر هستند.

علت این امر احتمالاً نقش فرانکفورت به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه ی مالی(Financial) اروپا است.

زبان Ruby در شهرهای برلین و هامبورگ نسبت به شهرهای دیگر بیشترین بازدید را داشته است که احتمالاً به دلیل وجود استارتاپ ها و کمپانی های چند رسانه ای بسیاری است که در این دو شهر قرار گرفته اند.

در مونیخ و اشتوتگارت که دارای چندین دانشگاه بزرگ در حوزه ی فناوری هستند نیز تگ هایی مثل C، ++C و MATLAB بیشترین بازدید کننده را داشته اند.

هر چند در این مقاله نگارنده سعی گرده است تا با تحلیل آمارهای ترافیکی به وبسایت stackoverflow تحلیلی راجع به زبانهای برنامه نویسی محبوب و پرتقاضا (demand) در آلمان داشته باشد اما با توجه به جهانی بودن این صنعت و همچنین پرچم دار بودن آلمان در صنعت فناوری اروپا می‌توان گفت اکثر این تحلیل‌ها قابل بسط به کشورهای دیگر حتی کشور ایران نیز می باشد.

با توجه به آمارهای ارائه شده می‌توان گفت که برنامه نویسان زبانهای Java, Python, Javascript, C++, C#, PHP, Perl شانس بسیار بالایی برای گرفتن یک پیشنهاد کاری از شرکت های آلمانی دارند، درحدی که با چند سال سابقه ی کار و آشنایی متوسط با زبان انگلیسی و البته استفاده از خدمات تلنت‌بریج براحتی می‌توانند یک پیشنهاد کاری خیلی خوب از شرکت های آلمانی داشته باشند.

تلنت‌بریج با مشاوره تخصصی و معرفی شما به بهترین شرکت‌های دنیا، آینده شغلی بهتر و زندگی مطمئن‌تری را برای شما رقم میزند.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map