طراحی اپلیکیشن در سرزمین مکلنبورگ-فورپومرن آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در سرزمین مکلنبورگ-فورپومرن آلمان شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. طراحی وب اپلیکیشن یک امر کاملا تخصصی است که نمیتوان براحتی به هر تیمی اعتماد و برای انجام آن برون سپاری کرد. اما ما در شرکت سیماگر سعی کرده این تا با بهره گیری از برنامه نویسان متجرب و خلاق که سابقه بین المللی دارند نرم افزار های با قابلیت سیستم های توزیع شده را به صورت گارانتی شده به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم و این خود یک گام بزرگ و موفق برای شرکت سیماگر در راستای طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن های موبایل با سرعت بالا و ماندگاری بالا و امنیت بالا به همراه پاس کردن تست های نفوذ پیچیده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تا ۷۰٪ تخفیف بر روی پکیج های بهترین منابع گلچین شدۀ آموزش زبان آلمانی ||| فقط به مدت محدود جاهای دیدنی آلمان برای ما ایرانی ها از جذابیت بیشتری برخوردار است، زیرا کشور آلمان دارای فرهنگی غنی، کشوری با طبیعتی بکر و زیبا و اقتصادی قوی است.

شهرهای تاریخی و کوچک و شهرهای بزرگ و مدرن ، غذاهای خوب و کافه های خیابانی جذاب با مردمانی شاد و طبیعتی بکر و قدمتی تاریخی که همگی توجه ما را به این ترکیب زیبا جلب می کنند.

تا انتهای مطلب با آلمانی کورس همراه باشید تا زیباترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری آلمان را با هم ببینیم : قلعه نوی شوانشتاین که یکی از مرموزترین و خیره کننده ترین قلعه ی سرزمین باواریا در آلمان است که که توسط لودویگ دوم در اواخر قرن 19 میلادی ساخته‌ شد.

این قلعه در جنوبی‌ترین نقطه آلمان و در ایالت بایرن قرار دارد که سالانه بیش از یک میلیون نفر بازدید کننده دارد.

نوی شوانشتاین که در فارسی به معنی قلعه جدید ساخته شده از سنگ قو است، به دست پادشاه لودویگ دوم که در آن زمان به او لقب های «دیوانه»، «غیرعادی»، «قو» و «افسانه‌ای» یاد می کردند.

در لینک زیر می توانید به گالری های داخل این قلعه و همچنین به تاریخچه و جزییات دقیق این قلعه که از جاهای دیدنی آلمان برای گردشگران محسوب می شود، دسترسی پیدا کنید.

پل Bastei که 305 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد در منطقه شهر لوهمن بین شهرکراتن(Rathen) و شهر ولن(Wehlen) است.

پل سنگی باستای یکی از پر بازدید ترین جاذبه های توریستی آلمان است.

صخره های باریک و سنگی که ارتفاع آن بیش از 194 متر است، منظره ای بکر از دره های سنگی و کوه های ماسه سنگ و دریاچه ای آبی را به نمایش در میاورد.

همچنین در نزدیکی آن یک هتل با رستوران در دل طبیعت بکر باستای وجود دارد که ظاهری فریبنده و زیبایی دارد و رفتن به آنجا را جذاب تر میکند و یکی از جاهای دیدنی آلمان محسوب می شود.

پل Bastei در نزدیکی مرز آلمان و چک واقع شده است که در سال ۱۸۵۱ به طول ۱۹۴ متر روی رودخانه Elbe ساخته شده است.

آدرس Basteibrucke : آلمان، شهر Lohmen جاهای دیدنی آلمان ،برلین الکساندر پلاتز تنها یک میدان نیست، چراکه روزانه هزاران گردشگر را به خود جذب کرده و در زمره یکی از مهم ترین میادین شهر برلین پایتخت کشور آلمان قرار داده است.

این میدان که به آلمانی Alexanderplatz نوشته می شود در زمانیکه آلمان به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم شده بود یکی از مراکز اصلی و مهم آلمان شرقی بوده است و از آن زمان تاکنون دستخوش تغییرات فراوانی شده است و امروزه به یکی از محبوبترین مقاصد گردشگران تبدیل شده است.

مراکز بزرگ خرید و رستوران و کافه های شیک، برج تلویزیون برلین، ساعت جهانی و چشمه نپتون بخشی از مراکزی هستند که همگی در این میدان و اطراف آن قرار دارند.

آدرس: آلمان، برلین، میدان Alexanderplatz جنگل سیاه آلمان به آلمانی Schwarzwald که به یکی از مرموز ترین جنگل های آلمان مشهور است در جنوب آلمان و در شهر توتتناو (Todtnau) در ایالت بادن- وورتمبرگ و در نزدیکی مرز آلمان و فرانسه قرار دارد.

طبیعت مسحور کننده این جنگل تجربه‌ای ارزشمند و فراموش نشدنی از طبیعت بکر را برای گردشگران خود به ارمغان می‌آورد.

جنگل سیاه علاوه بر طبیعت محسور کننده خود، مکانی افسانه ای که داستان های عجیب و ترسناک که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

اگر شما هم مثل هزاران گردشگر دیگر تمایل دارید از این مکان مرموز و بکر دیدن کنید، فصل پاییز گزینه خوبی است، زیرا در فصل پاییز چندین لایه از برگ سراسر زمین را می پوشاند و صدای خش خش برگ ها در کنار عبور گوزن های شاخدار جنگل سیاه، منظره ای بسیار رویایی را برای شما ایجاد می کند.

آدرس: آلمان، ایالت بادن- وورتمبرگ، شهر توتتناو جاهای دیدنی آلمان- قلعه شورین آلمان کاخ شورین آلمان (Schwerin Castle) که به قلعه ژرمنی معروف است، در قرن 14 میلادی ساخته شده و در شهر شورین و در ایالت مکلنبورگ-فورپومرن در شمال آلمان قرار دارد.

این قلعه در جزیره ای وسط دریاچه شورین واقع شده است.

تا حدود 100 سال قبل، این کاخ محل اقامت دوک مکلنبورگ-شورین بوده و امروزه این کاخ زیبا همچنان مرکز قدرت در ایالت Mecklenburg-Vorpommern است و یکی از محل های کرسی پارلمان کشور آلمان نیز می باشد.

یکی از دلایل زیاد گردشگران به این مکان وجود افسانه ها و داستان های زیادی در این مکان است.

همچنین این قلعه شامل موزه قلعه شورین، باغ های قلعه شورین و رستوران و کافه هایی در جزیره ی این کاخ است.

بازدید از قلعه هم بصورت انفرادی و هم بصورت تور برای عموم آزاد و رایگان است.

آدرس: آلمان، شهر شورین؛ ایالت مکلنبورگ-فورپومرن ، Schwerin Castle جاهای دیدنی آلمان- شهر Cochem آلمان شهر کوخم یا Cochem شهری کوچک در غرب آلمان در ایالت راینلند- فالتز و در کناره های رود موزل (Moselle) قرار دارد.

جاذبه های اصلی این شهر کاخ های سلطنتی باشکوه بر روی تپه های مشرف به شهر واقع شده است.

قایق سواری بر روی رودخانه موزل در کنار طبیعت بکر و آرام این شهر و نماهای بسیار قدیمی و زیبا، خاطراتی فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

شهر Cochem با جمعیت حدود 5 هزار نفر و حدود 20 کیلومتر مساحت تاکستان ها و باغ هایی گسترده با نوشیدنی های معروف و خاصی دارد و گردشگران زیادی از سراسر دنیا شهر کوخم را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آلمان می شناسند.

آدرس: آلمان، ایالت Rhineland-Palatinate ، شهر کوخم (Cochem) شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشند: مشاغل موردنیاز آلمان کدامند؟ جاهای دیدنی آلمان- چشمه بلاوتاف آلمان یکی از چشمه های بی نظیر آلمان در شهر بلاوبویرن (Blaubeuren) واقع در ایالت بادن-وورتمبرگ و در جنوب آلمان قرار دارد.

رنگ آب مسحور کننده و بی نظیر این چشمه و طبیعت فوق العاده زیبای این منطقه سالانه هزاران گردشگر را در تمام فصول سال به خود جمع می کند.

آدرس: آلمان، ایالت بادن-وورتمبرگ، شهر بلاوبویرن جاهای دیدنی آلمان- شهر جزیره ای لینداو لینداو شهری تاریخی و جزیره ای در جنوب آلمان و بین مرز 3 کشور آلمان، اتریش و سوییس و در ناحیه شرقی دریاچه کنستانس قرار دارد.

بناهای دوره قرون وسطی و نیمه چوبی، هوای مطبوع و خنک، طبیعت شگفت انگیزی که به هر طرف آن بروید کوه های آلپ را میتوانید ببینید.

در دریاچه قایق سواری کنید و در کوچه های دنج و زیبای آن قدم بزنید و در مسیرهای دوچرخه سواری برانید و برای خود خاطره فراموش نشدنی در این مکان دیدنی آلمان بسازید.

آدرس: آلمان، ایالت بایرن، شهر لینداو بلندترین کوه آلمان به نام Zugspitze در جنوب کشور آلمان و در شمال شهر گارمیش واقع شده است که مرز آلمان و اتریش از قله کوه تسوگ اشپیتسه عبور می کند.

سالانه مسابقات بین المللی اسکی چه در فصل گرم و چه در فصل سرد بازدیدکنندگان زیادی را به این منطقه می آورد.

نه تنها برای ورزشکاران حرفه ای اسکی، بلکه بسیاری از علاقمندان به کوهنوردی یا اسکی می توانند در این منطقه زیبا به ورزش مورد علاقه شان بپردازند یا با استفاده از راه آهن مخصوص عبور از سراشیبی از دریاچه ای که در پای کوه قرار دارد می توان به قله کوه رسید و در قله کوه میتوان همزمان چشم اندازی از 4 کشور را دید و حتی برای پایین رفتن از قله کوه هم یک تله کابین (Eibsee-Seilbahn) وجود دارد که میتوان از آن در تمام فصول سال استفاده کرد.

یخچال های طبیعی، غارهای زیبا و دیدنی، ورزش های زمستانی و تابستانی همگی بخشی از این کوه تسوگ اشپیتسه است که میتوان لحظاتی ناب را تجربه کرد.

آدرس: آلمان، ایالت بایرن، شهر گارمیش-پارتنکیرچن جاهای دیدنی آلمان- جزیره روگن جزیره روگن (Rügen) لقب بزرگترین جزیره آلمان را دارد که در دریای بالتیک در سواحل پومرانیا در ایالت مکلنبورگ-فورپومرن و در شمال شرقی آلمان واقع شده است.

کشور آلمان تعداد زیادی جزیره و سواحل دیدنی را دارا است که روگن بزرگترین و دیدنی ترین آنها است.

سواحل شنی نرم، شهرها و مناطق تاریخی، پارک ملی و استراحتگاه های ساحلی همه چیز را برای یک تعطیلات لذت بخش فراهم می کند.

آدرس، شمال شرقی آلمان، ایالت Mecklenburg-Vorpommern، منطقه فرپومرن-روگن شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشند: بررسی دقیق زندگی در آلمان در پایتخت آلمان و در مرکز شهر برلین، سومین پارک بزرگ کشور آلمان با نام تیرگارتن (Tiergarten) به معنای باغ حیوانات قرار دارد.

بیش از 14 هزار حیوان در باغ وحش این پارک 210 هکتاری وجود دارند که روزانه نظر صدها گردشگر را به خود جلب میکند.

پارک تیرگارتن در گذشته محل اقامت و شکار و تفریح حاکمان و افراد مهم بوده است که هرساله بازدیدکنندگان زیادی را به این مکان دیدنی در کشور آلمان می کشاند.

در کنار دریاچه ی زیبای داخل این پارک بزرگ، رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد که مکانی جذاب برای تفریح و ثبت خاطره ها می باشد.

کشور آلمان با وجود مناطق شگفت انگیز و محسور کننده فراوان نام بعضی از مکان های آن برای خیلی از گردشگران ناشناخته است.

اکسترین شتاین یکی از مناطق بی نظیر است که در ایالت نوردراین وستفالن و در جنگل توتبورگ (Teutoburg) قرار دارد که یکی از خیره کننده ترین مکان های گردشگری آلمان است.

کوه ها و صخره هایی با ارتفاع بلند و فضای سرسبز و دریاچه های دیدنی از مکان های بکر این منطقه می باشد.

آدرس: آلمان، ایالت Nordrhein-Westfalen رده سوم مهمترین باغ های گیاه شناسی مهم دنیا مربوط به موزه و باغ گیاه شناسی برلین با نام Berlin Dahlem می باشد که بیش از 22 هزار گونه مختلف گیاهی وجود دارد که مساحت آن به 43 هکتار می رسد.

باغ گیاه شناسی داهلم به 3 بخش تقسیم شده است، درختستان پارک، نمایشگاه گیاهان مختلف در سراسر جهان که هر کدام از گیاهان را در وضعیت مخصوص به موقعیت جغرافیایی خود قرار می دهد و بخش دیگر مجموعه ای از گلخانه هایی با بیش از 1500 گیاه می باشد.

وجود کتابخانه ای بزرگ و ساختمان های سرپوشیده که در آن درختان بامبو قرار دارند که از نکات جالب این موزه و باغ گیاه شناسی می باشد.

به هایدلبرگ شهر دانش و هنر می گویند.

هایدلبرگ (Heidelberg) پنجمین شهر بزرگ ایالت بادن-وورتمبرگ بعد از اشتوتگارت، کارلسروهه، مانهایم و فرایبورگ است.

رود نکار(neckar) از میان این شهر عبور می کند.

هایدلبرگ از شهر های مهم برای جاذبه های گردشگری آلمان محسوب می شود.

دانشگاه هایدلبرگ ، کاخ ها ، پل ها و ساختمان های قدیمی، کلیسای Holy Spirit و خانه سنت جورج جنگجو و همچنین موزه داروسازی و باغ وحش هایدلبرگ و کوچه ی معروف فیلسوف ها که یک راه باریکه ی بسیار زیبا و عارفانه که پر از آدم های فیلسوف و عارف و نطق گو که همگی جذابیت را برای گردشگران دوچندان می کند.

اگر می خواهید به قرن ها قبل بازگردید و سفر در زمان را تجربه کنید، حتما از شهر تری یر (Trier) آلمان بازدید کنید.

2هزار سال پیش این شهر را به نام اوگوستا می شناختند و آن زمان مستعمره روم و یکی از شهر های مهم آن زمان بود.

این شهر تا کشور لوکزامبورگ 50 کیلومتر فاصله دارد.

شهری با بر فراز رود موزل، با پیاده روهایی شلوغ و چراغانی و قلعه ها و بناهایی از زمان روم و آثار باستانی و دروازه تاریخی پورتا نیگرا به قدمت 20 قرن برای گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است و سالانه 4 میلیون گردشگر از قدیمی ترین شهر آلمان دیدن می کنند.

آدرس: آلمان، ایالت راینلاند-فالتز، شهر تری یر (Trier) قلعه ی افسانه ای لیختن اشتاین (Schloss Lichtenstein) که در ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان قرار دارد یکی از مشهورترین جاهای دیدنی آلمان برای گردشگران خارجی محسوب می شد که دقیقا بر روی لبه ی یک کوه بلند قرار دارد و تا شهر اشتوتگارت یک ساعت فاصله دارد.

قلعه ای با معماری خاص که توسط ویلهام هاوف طراحی شده است.

قلعه لیختن اشتاین در گذشته به عنوان اقامتگاه و شکار گاه شاه فردریش بوده است.

این قلعه در تمام فصول سال به جز فصل زمستان بر روی گردشگران باز است.

آدرس قلعه نیوشوانشتاین: آلمان، ایالت بادن-وورتمبرگساعت بازدید: تمام فصول به جز زمستانآدرس سایت قلعه: Schloss Lichtenstein یکی از مکان های دیدنی آلمان برای گردشگران در شهر مونیخ و به نام پارک المپیک مونیخ قرار دارد.

ابتدا این پارک با هدف برگزاری مسابقات المپیک ساخته شد که بعدها برای رویداد های فرهنگی و هنری و برگذاری کنسرت و مراسمات که رفته رفته برای عموم آزاد شد و در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین پارک مسقف دنیا می باشد.

آدرس: آلمان، شهر مونیخساعت بازدید: 24 ساعتههزینه ورود: رایگان شاهکارهای بزرگ معماری باستانی را میتوانید در موزه پرگامون (Pergamonmuseum) بیابید.

مشهورترین موزه آلمان که نزدیک به یک قرن پیش ساخته شد و سالانه بیش از یک میلیون بازدید کننده دارد که این موزه را به یکی از مکان های دیدنی آلمان تبدیل کرده است.

آثار باستانی موجود در این موزه مربوط به دوره یونان باستان، مصر باستان و آثاری از آسوریان و بابل و همچنین ایران باستان نگهداری می شود که حتی میتوان قالی های ایرانی و مجموعه آثار دوره تاریخی هنر ایرانی را در این موزه مشاهده کرد.

اگر در آلمان به دنبال هیجان هستید، شاید سقوط آزاد از ساختمان های آسمانخراش برلین گزینه خوبی برایتان باشد.

در هتل پارک (Hotel Park) شهر برلین با استفاده از تجهیزات ایمنی تضمین شده می توانید جز 20 هزار نفری باشید که در طول 25 سال فعالیت این رشته سقوط آزاد بر فراز شهر برلین را تجربه کرده اند.

یکی دیگر از کارهای هیجان انگیزی که ضربان قلبتان را به شدت بالا میبرد سقوط از هواپیما با سرعتی بیش از دویست کیلومتر باشد که هر ساله مشتاقان زیادی را به خود جلب می کند.

شرکت GoJump در آلمان با استفاده از هواپیماهای خود و با استفاده از چترهای نجات، تضمین یک سقوط به شدت خاطره انگیز و رویایی را برای شما رقم می زند.

آدرس: آلمان، شهر برلین، شرکت GoJumpآدرس رزرو یا کسب اطلاعات : GoJump شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشند: اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت خیلی عالی بود مرسی خواهش میکنم دوست عزیز، امیدوارم جاذبه های گردشگری آلمان براتون مفید واقع شده باشه 💐 ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طراحی، ساخت و آموزش با ❤️و☕ توسط تیم آموزشی آلمانی کورس کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map