طراحی اپلیکیشن در لند بایرن آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در لند بایرن آلمان در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان با برتری سه بر صفر مقابل چلسی انگلیس، کار شاگردان «فرانک لمپارد» را در همان لندن تمام کرد.

در ادامه دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی انگلیس در ورزشگاه «استمفوردبریج» شهر لندن به مصاف بایرن‌مونیخ آلمان رفت و مقابل حریف قدرتمند خود با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب شد.

هرچند چلسی میزبان این دیدار بود، اما بایرن مونیخ تسلط بیشتری بر توپ و میدان داشت و حریف را مجبور به عقب نشینی کرد.

مونیخی‌ها در نیمه نخست چند بخت نسبی گلزنی داشتند و در دقیقه ۲۵ بهترین موقعیت برای آنان ایجاد شد که «کابایرو» دروازه‌بان آرژانتینی به خوبی ضربه «لواندوفسکی» را مهار کرد.

بالاخره در دقیقه ۵۱، بایرن مزد بازی خوب خود را گرفت و «سرگئی گنابری» پس از همکاری عالی با «لواندوفسکی»، دروازه چلسی را گشود.

تنها سه دقیقه پس از آن؛ «گنابری» با عبور از بین مدافعان چلسی و ضربه‌ای مناسب، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

آتش‌بازی نماینده آلمان ادامه داشت و در دقیقه ۷۶ «آلفونسو دیویس» مدافع کناری بایرن با حرکاتی انفرادی و پاس تماشایی موچب شد تا «لواندوفسکی» به‌آسانی، گل سوم تیمش را درون دروازه میزبان جای دهد.

در ادامه «مارکوس آلونسو» بازیکن اسپانیایی چلسی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

در نهایت تیم تحت هدایت «فرانک لمپارد» با شکست سنگین خانگی سه بر صفر مواجه شد تا امیدی برای دیدار برگشت نداشته باشد.

ترکیب چلسی کابایرو، سزار آزپلیکوئتا (پدرو)، کریستینسن، رودیگر، جیمز، جورجینیو، متئو کواچیچ، مارکوس آلونسو، رز بارکلی (ویلیان)، جیسون مونت و اولیویه ژیرو (تامی آبراهام) ترکیب بایرن مانئول نویر، پاوارد، تیاگو، لواندوفسکی، بواتنگ، دیویس، سرگئی گنابری، توماس مولر، داوید آلابا، کومان (کوتینیو) و جوشوآ کیمیش تهران- ایرنا- تیم فوتبال چلسی در دیدار خانگی مقابل وستهام به برتری… تهران- ایرنا- معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، گفت: بعد از شکست در فینال… تهران- ایرنا- سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، گفت: شرایط… تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال با رد شایعه امضا نشدن حکم مدیرعاملی… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map