طراحی اپلیکیشن در نوردراین-وستفالن آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در نوردراین-وستفالن آلمان شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آندروید / Web : برنامه رسیدن به ایالت نوردراین وست فالن  آندروید / iOS /windows :اپلیکیشن  iOS /آلمان - اطلاعات اولیه برای پناهجویان : آندروید   .

این اپ شامل آشنایی بیشتر پناهندگان مسلمان با جامعه میزبان، روشهایی برای زندگی بهتر و موفقیت آمیز با سایرافراد در کشور آلمان می باشد پناهندگان جوان ایالت نوردراین وست فالن : آندروید   لغتنامه صوتی تصویری  لغتنامه همراه با عکس و تصویر  تصاویر و عکسهایی جهت مراجعه به دندان پزشک  (لغت نامه تصویری به زبان های ( آلمانی، انگلیسی، عربی /آلمانی، انگلیسی، کردی/آلمانی، انگلیسی، فارسی PDF :لغت نامه تصویری برای موقعیت های مختلف همراه با طبقه بندی تصویری  iOS / لغت نامه تصویری 1200 کلمه‌ای: آندروید   آلمانی برای پناهندگان : آندروید دویچه‌وله - اولین قدم آلمانی  iOS / اولین قدم برای آموزش زبان آلمانی : من می خواهم آلمانی یاد بگیرم.

: آندروید (لغت نامه آموزش آلمانی با سازمان دهندگی پناهندگان مونیخ ( فارسی، دری،انگلیسی، عربی، فرانسه، پشتو، زبان سومالی، زبان اریتره، اردو (.

.

.

فارسی، آنلاین (انگلیسی، یونانی، عربی، ترکی و) آندروید | iOS :آموزش آلمانی برای پناهندگان تلوزیون زبان گفتاری - دوره های آلمانی برای پناهندگان  شما در این جا گزینه های دیگر یادگیری زبان آلمانی به صورت فشرده آنلاین و اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.

لیست کلاس های آلمانی    © Flüchtlingshilfe Sprockhövel RockSolid Contao Themes & Templates

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map