طراحی سایت آموزش زبان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آموزش زبان کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا متن باز و رایگان است که شما می توانید با استفاده از آن، انواع سایت و وبلاگ را راه اندازی کنید.

وردپرس، به دلیل متن باز بودن و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهد و همین طور، سادگی استفاده از پنل مدیریت، توانسته سهم بالایی از بازار استفاده از سیستم های مدیریت محتوا را به خود اختصاص دهد.

همچنین، به دلیل استفاده بسیار بالا از این سیستم مدیریت محتوا، برنامه نویسان بسیاری نسبت به پیاده سازی افزونه ها و قالب های مختلف برای این سیستم مدیریت محتوا اقدام کرده اند که همین باعث استفاده بیشتر از وردپرس شده است.

 در این سیماگر، علاوه بر یادگیری خود وردپرس و نحوه استفاده از آن، چند افزونه کاربردی، نحوه راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی با استفاده از وردپرس و افزونه ووکامرس را نیز می آموزیم.

امروزه به دلیل آن که ارتباطات فضای مجازی رونق زیادی یافته است طراحی یک سایت به شکل مناسب و مورد پسند کاربران متفاوت اهمیت بالایی یافته است.

به همین جهت صاحبان سرمایه و کار برای رونق کار خود به دنبال طراحان حرفه ای برای طراحی سایتی مناسب و کارآمد هستند.

لذا یادگیری روش های مناسب و به روز طراحی سایت مورد توجه بسیاری از علاقه مندان و کارجویان قرار گرفته است.

جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی مفسری در سمت کلاینت است که می توان بوسیله آن عناصر HTML موجود در صفحه وب و مقادیر CSS آن ها را تغییر داد و نیز ابزاری برای اعتبارسنجی داده ها است.

یک صفحه وب به طور کلی دارای دو بخش Client Side و Server Side است.

بخش Client Side را می‌ توان به سه بخش اساسی تفکیک کرد.

اول ساختار صفحه است که توسط HTML ساخته می‌ شود.

دوم شکل و شمایل و رنگ و لعاب صفحه است که در CSS تعیین می‌ شود و سوم منطق برنامه در سمت کلاینت است که با زبان‌های اسکریپتی مانند JavaScript مشخص می‌ شود.

بنابراین لزوم یادگیری CSS برای طراحی وب مشخص می‌شود.

در آموزش تهیه شده در سیماگر سعی شده که جامعیت و مانعیت آموزش رعایت شود.

یعنی در عین حال که آموزش فراگیر است و تقریبا شامل تمامی مباحث مربوطه است از گزاف گویی و اتلاف وقت دانشجویان جلوگیری می‌ کند.

Bootstrap یک چارچوب نرم افزاری یا Framework است که شامل توابع و کتابخانه های از پیش آماده شده به زبان HTML و CSS و JavaScript می باشد که به ما این امکان را می دهد تا در صفحات وب خود، با استفاده از کتابخانه های از پیش آماده، المان هایی نظیر: فرم ها، دکمه ها، تب ها و … را ایجاد کرده و رابط کاربری وب سایت خود را توسعه دهیم.

با توجه به امکانات ارائه شده توسط Bootstrap و همین طور سادگی استفاده از آن، روز به روز به تعداد وب سایت هایی که از آن استفاده می کنند، افزوده می شود.

با توجه به تعداد استفاده کاربران و همین طور امکانات آن، به تازگی به روز رسانی جدیدی برای این ابزار ارائه شده است که با نام Bootstrap 4 شناخته می شود.

امروزه با فراگیر شدن تنوع سیستم ها شامل: موبایل ها، برنامه های تحت وب و اینترنت اشیا برای استفاده از سرویس ها موجب شده تا استفاده از مفهوم Web API ها به طور گسترده تر مورد توجه قرار گیرد.

API مخفف کلمه Application Programming Interface بوده و سیستم های مختلف از طریق پروتکل HTTP اجازه ارتباط با آن را خواهند داشت.

یکی از راه های پیاده سازی این مفهوم، استفاده از فریم ورک Django REST Framework است.

این فریم ورک به صورت Open Source با زبان پایتون (Python) توسعه داده شده و به خاطر ویژگی های بارز آن بنا شد تا در این سیماگر به آموزش مفاهیم این فریم ورک قدرتمند بپردازیم.

هدف از این سیماگر، چگونگی استفاده طراحان وب به صورت کاربردی از این سه تکنولوژی وب برای طراحی صفحات و تعاملی نمودن آن ها می باشد.

اهمیت این سیماگر از این بابت است که باعث آموزش کاربردی افراد می شود و نحوه کارکرد مقدمات را می توانند در عمل مشاهده کنند و در پروژه های خود به کار گیرند.

این سیماگر برای طراحان وب ضروری است، زیرا به وسیله آن یاد می گیرند که چگونه اجزای یک وب سایت را اعم از اسلایدر، تب، رویدادهای اسکرول و … ایجاد کنند.

در واقع این سیماگر ساخت اجزایی را مورد هدف قرار می دهد که دانشجویان در اکثر سایت های مدرن آن ها را می بینند و از نحوه ایجاد آن ها اطلاعی ندارند.

در این سیماگر با تکنولوژی NET Core.

آشنا می شویم که با زبان ASP.

NET ترکیب و بحث شیرین و جذابی را ارائه می دهد.

مخاطبان این آموزش، برنامه نویس هایی هستند که با نسخه ASP.

NET MVC آشنایی و قصد مهاجرت از نسخه MVC معمولی به Core MVC را دارند.

هدف ما از ارائه این آموزش، یادگیری مباحث NET Core.

در سمت وب است، چرا که نسل جدید برنامه نویسی وب بر پایه این تکنولوژی در حال رشد است و به ناچار برنامه نویس هایی که در سمت وب کار می کنند باید این زبان جدید را فرا گیرند تا دانش خود را به روز کرده باشند، پس هدف اصلی ما یادگیری، به روز شدن و ملحق شدن به بازار کار جدید است.

در این سیماگر، یک پروژه طراحی وب سایت با نام بانک اطلاعاتی اینترنتی اشعار تعریف شده و به صورت قدم به قدم اقدام به ساخت آن شده است.

این وب سایت حاوی شعرهایی است که عموم مردم آن را ارسال کرده اند و پس از تایید توسط ویرایشگرهای محتوا، در وب سایت درج شده اند.

تمام کدهای این وب سایت به وسیله افزونه شی گرای PDO در PHP که سریع تر و امن تر از سایر روش های اتصال قدیمی است، نوشته شده است.

توسط این وب سایت فرضی، مخاطبین آموزش با مواردی از قبیل: اسکریپت های کنترل کننده و الگوها، Session ها، ساختار بانک اطلاعاتی رابطه ای و MySQL، اعطای نقش های مختلف به کاربران عضو سایت و مباحث به روز دیگری از طراحی وب سایت آشنا می شوند.

جوملا یک نرم افزار مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که تحت اجازه نامه GNU/GPL منتشر می شود.

جوملا به زبان PHP نوشته شده و از یک فریمورک مبتنی بر MVC بهره می گیرد و برای ذخیره سازی داده ها از پایگاه داده MySQL استفاده می کند.

با استفاده از جوملا به آسانی می توانید سایت خود را مدیریت کنید.

استفاده از جوملا نیازمند دانش برنامه نویسی نیست.

محیط جوملا کاربرپسند و کار با آن بسیار ساده است به طوری که کاربران مبتدی و متوسط هم می توانند از آن استفاده کنند.

از جوملا برای راه اندازی یک سایت ساده گرفته تا پرتال های بزرگ نیز می توان استفاده کرد.

AngularJS یک فریم ورک محصول شرکت Google است که ساخت اپلیکیشن های تک صفحه مانند Gamil را برای ما ممکن می سازد.

در حال حاضر سرویس "بام" بانک ملی ایران و چندین سایت پر بازدید ایرانی از این ابزار قدرتمند برای سرویس دهی به کاربرانشان استفاده می کنند و این موضوع قدرت و ضریب نفوذ AngularJS را نشان می دهد چرا که AngularJS تجربه بسیاری دلچسبی را برای کاربران نهایی به ارمغان می آورد.

در این سیماگر از ساختار فریم ورک تا دیباگ کردن  با استفاده از Dump به صورت  کامل آموزش داده می شود.

امروزه هر کسب و کار موفقی، نیازمند یک سایت برای ارائه محصولات و توضیحات آن کسب و کار است.

یک سایت خوب باید از نظر UI و UX طوری طراحی شود که اولاً برای مخاطب لذت بخش باشد و دوماً سئو و امتیاز خوبی از نظر محتوا داشته باشد.

یکی از این امتیازات خوب، واکنش گرا بودن یا ریسپانسیو بودن یک سایت است.

به این معنا که بعد از انجام عملیات واکنش گرایی سایت، مخاطب می تواند سایت شما را به صورت صحیح روی تمامی وسایل با عرض های مختلف مثل تبلت و موبایل و لپ تاپ و … مشاهده کند و مشکلی با نمایش سایت نداشته باشد.

 ما در این آموزش، سعی داریم ریسپانسیو کردن را به وسیله فریمورک قدرتمند Bootstrap به شما آموزش دهیم تا بتوانید یک طراح وب حرفه ای باشید.

بدیهی است که با گسترش و افزایش وب سایت ها در زمینه های مختلف، رقابت بر سر قرار گرفتن در صفحات اول موتورهای جستجو نیز افزایش می یابد و همچنین هزینه های زیادی را نیز برای تولید محتوا و نشر آن ها در وب متحمل می سازد که با یادگیری این آموزش می توان از تجسس در دیگر وب سایت ها بهره برده و از آن ها برای ساخت صفحات مختلف وب سایت خود استفاده کرد.

در این سیماگر یاد می گیرید که با استفاده از PHP، سایت های دیگر را آنالیز کرده و از معلومات آن ها در گسترش وب سایت خود استفاده نمایید.

هدف از برگزاری این آموزش، استفاده از PHP برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز از سایت های دیگر است که می تواند بسیاری از نیازهای وب سایت خود در کمترین زمان ممکن برآورده سازد.

در این سیماگر شما به سرعت و در اولین خطوط کد، با یک پروژه عملی و کاربردی مواجه می شوید.

از مفاهیم تئوری، مثال های نامرتبط و توضیحات اضافی صرف نظر می کنیم.

در ابتدا یک صفحه کامل را به عنوان هدف نهایی پروژه نمایش می دهیم و قدم به قدم در مراحل ساخت این صفحه با هم همراه می شویم.

اولین قدم ما طرح بندی کلی HTML با استفاده از Grid و بهینه کردن آن برای صفحه نمایش های کوچک تر است.

در ادامه با ساخت منوی واکنش گرا به وسیله فناوری Flexbox آشنا می شویم.

ضمن اینکه در حین اجرای پروژه با نکات کوچک بی شماری نظیر: استفاده از انواع فونت ها و آیکون های تحت وب، تغییر اندازه عکس ها براساس اندازه صفحه نمایش، مفهوم سایه و شفافیت و همین طور واحدهای اندازه گیری em و vh آشنا می شویم.

امروزه با فراگیر شدن اینترنت و آنلاین بودن اکثریت مردم، داشتن سایت می تواند تاثیر بسیار مهمی در تبلیغات کارهای ما داشته باشد.

داشتن یک سایت می تواند دلایل زیادی به جز تبلیغات داشته باشد.

با داشتن یک وبلاگ شخصی می توانید مطالب یا تجربیات خود را به راحتی در محیط اینترنت به اشتراک بگذارید و همچنین یک سایت عکاسی یا یک وبلاگ برای پادکست های خود داشته باشید.

در بین اپلیکیشن ها و سایت ها، ساده ترین، سریع ترین و بهترین برنامه ساخت سایت ، برنامه Mobirise است که رایگان بوده و با استفاده از افزونه های آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن، سایت خود را آپلود کرده و مدیر یک وب سایت باشید.

در این آموزش سعی می کنیم از صفر تا صد ساخت سایت و کار با Mobirise را آموزش دهیم به طوری که همه موارد از جمله نحوه انتشار آن در محیط اینترنت را در برگیرد.

APEX، یک فریم ورک توسعه نرم افزار برای برنامه های تحت وب، همراه با دیتابیس اوراکل (Oracle) است.

اوراکل با ارائه اپکس، یک راهکار ساده در دسترس دانشجویان و شرکت ها قرار داده که برای کار با آن نیازی به یادگیری زبان برنامه نویسی جدیدی نبوده و تنها آشنایی با مباحث پایگاه داده کافی است.

هدف از این آموزش این است که شما ببینید با آموختن بخش کمی از مفاهیم پایگاه داده و چند دستور ساده می توانید با سرعت بالا برنامه ای را تولید کنید که برنامه نویسان، صدها ساعت بابت آن از شما هزینه خواهند گرفت.

اوراکل با ارائه اپکس، یک راهکار ساده در دسترس همه ما قرار داده است.

واژه AJAX مخفف Asynchronous JavaScript And XML که شامل مجموعه ای از تکنولوژی ها و استاندارد ها است و به برنامه نویس کمک می کند تا بدون نیاز به بارگذاری مجدد کل صفحه، قسمت مورد نظر خود را مجدد بارگذاری کند.

به طور مثال در یک وبلاگ، در هنگام تغییر ورود به صفحه دوم، بدون بارگذاری مجدد کل صفحه، مطالب صفحه دوم، جایگزین مطالب صفحه اول می شوند.

به منظور انجام عملیات AJAX روش های مختلفی وجود دارد که محبوب ترین این روش ها، استفاده از متد AJAX در کتابخانه jQuery است که در این آموزش، ما به بررسی چگونگی انجام عملیات AJAX از طریق کتابخانه jQuery خواهیم پرداخت.

در این سیماگر به ساخت یک جستجوگر کاربردی برای وب سایت خواهم پرداخت.

در ابتدا به وسیله HTML و CSS رابط کاربری جستجوگر را طراحی و در ادامه یک سری اطلاعات آزمایشی را برای جستجو کردن در MySQL ذخیره کرده و در نهایت توسط PHP مرحله به مرحله، موتور جستجوگر را کدنویسی خواهیم کرد.

هدف از این سیماگر این است تا مخاطب با زیر و بم ساخت یک جستجوگر مناسب آشنا شود و بتواند از آن در نرم افزار یا وب سایت خود  استفاده کند و حتی در صورت نیاز آن را مطابق سلیقه و نیازش سفارشی کند.

لازم به ذکر است این موتور بر پایه زبان PHP نوشته شده است، اما به راحتی می توانید با تبدیل کدها به زبان مورد نظر از آن در هر زبانی که دوست داشتید استفاده کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ضرورت و سهولت استفاده از اینترنت برای برآوردن نیازهای متنوع، از جمله خرید از این طریق، استفاده از فروشگاه های اینترنتی در حال تبدیل شدن به یک امر عادی و روزمره است.

در این میان، برنامه نویسان وب نیاز به درک ساختار و طریقه برنامه نویسی این فروشگاه ها را در خود احساس می کنند.

 در این آموزش، شما با اصول اولیه یک فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید.

در این آموزش سعی شده با نگاهی پروژه محور به فریم ورک CodeIgniter، نه تنها ابزار برنامه نویسی این فریم ورک را به درستی استفاده کنیم بلکه یک فروشگاه اینترنتی را به صورت ساده ولی جامع، طراحی و برنامه نویسی نماییم.

ما در این آموزش کارمان را با یک صفحه سفید در Adobe Muse آغاز می کنیم.

با تمام ابزار مورد نیاز برای طراحی وب سایت آشنا می شویم و در نهایت با طراحی یک وب سایت Mobile-Friendly جذاب، استاندارد و حرفه ای برای موبایل، هم در حالت عمودی و هم در حالت افقی گوشی، کار طراحی را تمام می کنیم.

به طوری که در پایان این بخش، شما قادر خواهید بود هر ایده و محتوایی که دارید بر روی وب سایت Mobile-Friendly خودتان پیاده سازی کنید.

بعد از آن کارمان را ادامه می دهیم و نحوه بهینه سازی SEO در Adobe Muse را یاد می گیریم تا رتبه سایت را در گوگل افزایش دهیم.

با توجه به اهمیت ذخیره سازی اطلاعات در وب سایت ها و اپلیکیشن های تحت وب، فضاهای مختلفی برای ذخیره اطلاعات در سمت سرور و در سمت کلاینت وجود دارند که بعضی از این فضاها مانند دیتابیس MySQL در سمت سرور و برخی دیگر مانند: LocalStorage در سمت کلاینت قرار دارند.

برخی اطلاعات باید در مرورگر کاربر ذخیره شوند که برای این کار می توان از Cookie و LocalStorage استفاده نمود.

Cookie با هر بار درخواست از سرور به سرور ارسال می شود و آن را مشغول می کند اما LocalStorage به صورت محلی در مرورگر کاربر وجود دارد و با سرور تعاملی ندارد، در نتیجه زحمت سرور کاهش می یابد که این امر سبب افزایش سرعت سیستم و همچنین کاهش استفاده از پهنای باند می شود.

در طراحی رابط کاربری، HTML ساختار را ایجاد می کند و CSS به این ساختار شکل داده و ظاهر و نحوه نمایش آن ها را مشخص می کند.

ما در این سیماگر، قصد داریم تا یکی از فریمورک های ارائه شده برای CSS با نام W3.

CSS را بررسی کنیم.

فریمورک W3.

CSS فریمورکی است که توسط وب سایت W3Schools برنامه نویسی شده و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته است.

از مزایای فریمورک W3.

CSS می توان به واکنش گرا بودن این فریمورک اشاره کرد.

همچنین، این فریمورک، تنها از دستورات استاندارد CSS استفاده می کند و مانند سایر فریمورک ها نظیر: Bootstrap و یاFoundation، نیازی به استفاده از جاوا اسکریپت و یا jQuery ندارد.

برای توسعه وب، طراحان نیاز به انواع کتابخانه های جاوا اسکریپتی جهت ایجاد طراحی پویا و کاربر پسند دارند.

فریمورک Kendo UI جاوا اسکریپتی که با JavaScript ،HTML5 ،CSS3 ،jQuery کار می کند، می تواند جایگزین خوبی برای بسیاری از کتابخانه های جاوا اسکریپتی باشد.

از ویژگی های مثبت فریمورک Kendo UI می توان به سرعت بالا، سازگاری با همه مرورگرها و واکنش گرا بودن آن، نداشتن مشکل عدم سازگاری میان کتابخانه ها می باشد.

هدف از این سیماگر ارائه روشی برای یادگیری کامپوننت های متفاوت جاوا اسکریپت که برای طراحان وب بسیار حائز اهمیت است، می باشد.

ما کامپوننت های موجود در این فریمورک محبوب را به صورت عملی و کاملا کاربردی جهت طراحی و ایجاد یک سایت پویا و کاربر پسند مورد استفاده قرار می دهیم و گزینه های لازم جهت سفارشی کردن آن ها را نیز بیان می کنیم.

یکی از فریم ورک های مطرح در زمینه طراحی رابط کاربری، فریم ورک Foundation نام دارد که توسط شرکت Zurb ارائه شده است و به طراحان کمک می کند تا به سادگی، رابط کاربری صفحه وب خود را طراحی نمایند.

این فریم ورک که تاکنون به روز رسانی های مرتبط و بهینه سازی های مشخصی داشته است، به کاربران کمک می کند تا برای تنظیم موقعیت المان ها از شبکه Grid موجود استفاده نموده که این شبکه Grid براساس سه طرح متفاوت XY و Float, Flex ارائه شده است.

همچنین با استفاده از کلاس های موجود در این فریم ورک می توان نسبت به طراحی المان های مختلفی از جمله: دکمه ها، منوها، جداول، نوارهای پیشرفت و… اقدام کرد.

آموزش های مقدماتی تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی تحت وب فراوان یافت می شوند و تعداد بسیار کمی از این آموزش ها به صورت کاربردی به این تکنولوژی ها می پردازند.

به همین منظور، برای استفاده کاربردی از سه تکنولوژی HTML5 ,CSS3 و jQuery آموزشی را تهیه کردیم تا کاربرد این سه تکنولوژی وب را به صورت عملی تدریس نموده و زمینه استفاده کاربردی از مقدمات را فراهم نماییم.

بخش یکم آموزش نیز بر همین مبنا پایه ریزی شده بود و مثال های متنوعی در آن ارائه شده بود.

در این قسمت، مثال های متنوع تری را ارائه می کنیم تا تسلط شما بر استفاده کاربردی از این سه تکنولوژی افزایش یابد.

یکی از مهم ترین و پایه ای ترین معیارهای موتورهای جستجو، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است.

در صورتی که تمامی کارهای لازم را انجام دهیم اما از کلمات کلیدی مناسب استفاده نکنیم، مانند این است که هیچ کاری انجام نداده ایم.

کاربران از طریق کلماتی که در سایت استفاده می شوند، می توانند شما را در گوگل پیدا کنند.

گوگل بزرگ ترین موتور جستجوی دنیا است که روزانه ایرانی ها صدها میلیون بار در آن جستجو می کنند.

زمانی که کاربری از طریق جستجو در گوگل وارد سایت شما می شود، بدین معنا است که به دنبال شما و یا محصولات شما است.

این در حالی است که درصد زیادی از کاربرانی که از طریق تبلیغات وارد سایت شما می شوند، به دنبال شما نیستند و مانند کاربران گوگل به سایت و محصولات شما وفادار نیستند.

در این سیماگر ما مباحث وب معنایی مشتمل بر زبان های موجود و ابزار مرسوم را با مثال های مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

این آموزش برای آن دسته از علاقه مندانی که تمایل دارند با یادگیری مفاهیم وب معنایی به استقبال نسل بعدی وب بروند، مناسب است.

یکی از مفاهیم اساسی وب معنایی، هستی شناسی یا آنتولوژی (Ontology) است که در این آموزش بعد از آشنایی با مفهوم وب معنایی، مفهوم هستی شناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس به ایجاد آنتولوژی در زبان های مختلف وب معنایی با مثال های متنوع پرداخته می شود.

مباحثی که در این سیماگر به آن ها پرداخته می شود، شامل: آشنایی با مفهوم وب معنایی، آشنایی با آنتولوژی که پایه و اساس وب معنایی محسوب می شود، آموزش زبان های وب معنایی، شامل: XML, RDF, RDFS, OWL, OWL 2 و در نهایت یکی از مهم ترین نرم افزارهای وب معنایی یعنی Protégé است که یک پروژه عملی آنتولوژی را در آن ایجاد کرده و با ویژگی های آن آشنا می شویم.

نرم افزار دریم ویور (Dreamweaver) یکی از بهترین ابزارها برای طراحی و ساخت انواع وب سایت به شمار می رود.

این برنامه به دلیل داشتن رابط کاربری مناسب و سهولت در استفاده، یکی از پرطرفدارترین برنامه های طراحی سایت است.

دارا بودن محیط گرافیکی و ویژوال و همچنین امکان نوشتن کدهای HTML و CSS در ساخت وب سایت، از دیگر مزیت های این برنامه محسوب می شود.

به سبب رشد روزافزون استفاده از وب سایت ها، نفوذ اینترنت به زندگی روزمره افراد و همچنین پردرآمد بودن حرفه طراحی سایت، یادگیری این برنامه می تواند بسیار مفید و قابل توجه باشد.

بر همین اساس و در این سیماگر، سعی بر آن است که مطالب به گونه ای آموزش داده شوند که در نهایت کاربر بتواند با تسلط مناسب بر این نرم افزار، اقدام به طراحی انواع وب سایت و همچنین پیاده سازی ایده های ذهنی خود نماید.

سیماگر با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۳۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند.

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۵۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان سیماگر و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.

بستن

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map