طراحی سایت ابزار اندازه گیری لیزری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ابزار اندازه گیری لیزری شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت ابزار اندازه گیری لیزری شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حداقل 8 کاراکتر 0912-8238263 0912-8238263 0912-8238263 تماس بگیرید در فروشگاه اینترنتی دیده‌ام تراز لیزری ، متر لیزری چیست ؟ آیا میدانید این دستگاها در چه جاهایی قابل استفاده است تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق ایجاد شیب مناسب، تراز کردن و عمود کردن سطوح در فعالیتهای عمرانی از مهم‌ترین دغدغه‌ دست‌اندرکاران این حرفه است.

در مورد مصالح ساختمانی، مقاومت مصالح ساختمانی و ستونها و سازه ها در صورتی که در جای مناسب قرار نگیرد به شکل ایده ال و محاسبه شده در طراحی، نخواهد بود.

امروزه با افزایش ساخت و سازها و ساخت بلند مرتبه ها  و افزایش  ابعاد ساختمان،  اندازه‌‌گیری با  وسایل مرسوم تولید خطای بالایی می‌کند.

علاوه بر این تمایل بازار به سوی سازه هایی با ساختار جدید و گاهاَ پیچیده و طبعاَ دقت بالا و استانداردهای جهانی است¬¬.

بنابراین نیاز است که مجریان طرح ها و پروژه های مختلف مجهز به ابزار و تجهیزات  جدید و به روز باشند تا هم بتوانند با رقیبان خود برای داشتن سهم در بازار کار رقابت کنند و درعین حال رضایت مشتری های خود را بدست بیاورند.

هدف از بکار بردن این تجهیزات جدید به حداقل رساندن خطای انسانی افزایش چشمگیر سرعت کار دقت عملیات اجتناب از دوباره کاری و مصرف بی مورد مصالح ساختمانی کاهش هزینه های اجرا و نیروی انسانی یکی از روشهایی که در این زمینه کاربرد کاملا مناسبی از لحاظ دقت و سهولت کار دارد، استفاده از تجهیزات لیزری می‌باشد.

از خصوصیت پرتو لیزری حفظ جهت و دقت در فواصل دور می‌باشد.

امروزه با استفاده از سیستم های لیزری با کاربرد و توانایی های مختلف، قادریم در مراحل و شرایط متفاوت دقت های مورد نیاز در عملیات ساخت و ساز را پیاده نماییم.

مهم ترین کاربرد لیزر اندازه گیری فاصله ، تراز یابی و تطابق است بسته به نوع کاربری، از مولد های مختلف لیزری استفاده می‌شود.

در بعضی از کاربرد ها، لیزر به صورت خط راهنما  (همانند “ریسمان کشی” در بنایی) عمل کرده و جهت تعیین ارتفاع و یا راستا بکار می‌رود(Dot or Line Laser).

در این کاربری از حالت پرتو ثابت استفاده می‌شود.

در بعضی کاربرد ها لازم است که خطی سطحی بر روی دیوار یا محل کار به صورت افقی عمودی و یا شیب‌دار رسم شود به طور مثال محل نصب کاشی یا کابینت یا احداث سقف های کاذب.

در این نوع کاربری می‌توان مولد های لیزری( فرستنده) که قابلیت اسکن یا دوران معمولی دارند استفاده کرد این نوع ترازهای لیزری  به فرستنده های لیزری دوار(Rotary Laser Transmitter)مشهورند.

در حالت  اسکن پرتو لیزر این ترازها در یک زاویه قابل تنظیم (یا دو نقطه تعیین شده توسط کاربر)، نوسان می کند.

با دوران پرتو لیزر صفحه لیزری پدید می‌آید که این صفحه می تواند موازی، عمود و یا با یک شیب یا دو شیب نسبت به سطح کار باشد.

این صفحه هادی کاربر برای عملیات میباشد.

اکثر مولدهای لیزری خاصیت خود ترازی  دارند به این معنی که تا زاویه معینی در صورتی که محل قرارگیری آنها تراز نباشد قادرند خود را تراز کنند.

و اما انواع دیگر را باید با استفاده از ترازهای حبابی موجود بر روی دستگاه اقدام به تراز شدن آنها نمود.

بطور کلی کارهای ساختمانی را می توان به دو دسته تقسیم نمود.

۱- فونداسیون (فعالیت های خارج ساختمان) ۲- معماری داخلی ساختمان در مورد مسائل فونداسیون، تراز بودن و یا شیب بندی مناسب و یکنواخت کف از موارد اساسی است.

ستونها را باید طوری  بنا نمود که ستونهای عمودی با حداکثر دقت به سمت ۹۰ درجه بنا شوند این کار توسط پرتو لیزر (که دو پرتو عمود برهم Y,X می‌باشند و از فرستنده لیزری ساطع می شوند) به اجرا در می آید.

فرستنده لیزری دارای پرتوی چرخان می باشد و این دو پرتو لیزر کاملاً بر هم عمود هستند تا از طریق داشتن یک مرجع مثلاً سطح افق کف بتوان نسبت به کف ساختمان ستونهای عمودی را بر پا کرد با دقتی فراتر از وسایل مرسوم که هم اکنون در دست معماران می باشد کار را انجام داد معماری داخلی ساختمان: ایجاد خطوط تراز و عمودی جهت نصب و بنای قسمتهای داخلی ساختمان به راحتی و با استفاده از سیستمهای لیزری امکان پذیر است.

ایجاد دکوراسیون داخلی  سقف های کاذب  پارتیشن بندی، نصب کاشی و پارکت،  نصب کابینت قفسه پله ها با دقت و سرعت فوق العاده امکان پذیر است.

متر لیزری(LASER DISTANCE METER): از سری وسایل مفید لیزری فاصله سنج های لیزری( متر لیزری) است.

با استفاده از این  وسیله کوچک و قابل حمل به راحتی می توانید بدون نیاز به فرد دیگری  تنها  با فشار دادن یک دکمه،  طول، مساحت و حجم را حساب کنید.

در مواردی که به سادگی امکان استفاده از متر های نواری نیست این وسیله به راحتی به کمک شما می‌آید.

قابلیت دیگر این دستگاه حالت اندازه گیری مداوم(Tracking) است که می توانید حداکثر و حداقل فاصله را جهت اندازه گیری صحیح  فاصله قطری و عمود را محاسبه کنید.

با استفاده از مدل TLM300  امکان محاسبه طول سوم و زاویه بین  دو خط فراهم شده است در مدل TLM210i شما می توانید با قرار دادن دستگاه بر روی سطوح شیب دار شیب آن را با دقت یک درجه اندازه گیری کنید.

متر لیزری قابلیت ذخیره ۲۰ برداشت آخر  را دارد.

ازجمله مصارف متر های لیزری:  اندازه‌گیری ارتفاع سقف های بلند ، عمق  چاه،  اندازه گیری مساحت سرپله‌ها و زمین های  بزرگ ( مساحت رنگ کاری یا اجر کاری)  سالنها و مکان های  با مساحت زیاد ( تا یک هکتار) و صدها کاربرد  دیگر.

لیزرهای متعامد(خط تراز لیزری):(CROSS LASER) پرتوهای خروجی این دستگاه به صورت دو (یا چند) خط تراز عمود برهم، یکی در راستای افقی و دیگری در راستای عمودی است.

دستگاه همچنین قادر است تا هر یک از این خطوط را به تنهایی نمایش دهد.

نحوه تراز شدن دستگاه به صورت خودکار بوده و در صورتی که بستر آن تا ۴± درجه از تراز خارج باشد، کمپانساتور دستگاه قادر به جبران این خطا خواهد بود و پرتو خروجی به صورت اتوماتیک تراز میشود.

در این دستگاه سنسوری تعبیه گردیده که چنانچه محل قرارگیری دستگاه بیش از مقدار مجاز از تراز خارج باشد و دستگاه قادر به تصحیح خطا نباشد، خطوط لیزر خروجی دستگاه به حالت چشمک زن(اخطار)  تبدیل میگردد.

جهت استفاده از خطوط لیزر در راستاهایی بجز افق(سطح تراز) و عمود(سطح شاقول) ، قابلیت دیگری در دستگاه تعبیه شده که در این حالت بدون بررسی سطح تراز، سیستم تنها دو خط لیزر عمود بر هم را ساطع مینماید تا بتوان از آن برای ایجاد خطوط مورب و یا تعیین راستای خطوط (تعیین مسیر)  استفاده نمود.

این دستگاه را میتوان هم بر روی سه پایه دوربین های عکاسی و هم بر روی سه پایه دوربین های نقشه برداری مستقر نمود.

همچنین پایه مخصوصی جهت نصب بر روی دیواره های فلزی توسط مگنت (آهنربا) تعبیه شده است.

این دستگاه در دو مدل با پرتو لیزر قرمز و سبز ارائه میشود نوع سبز رنگ با استفاده از دیود های فوق العاده قوی لیزری وضوح بی نظیری در عملیات داخل ساختمان دارد از موارد کاربرد لیزر متعامد به موارد زیر میتوان اشاره کرد: نصب کاشی و سرامیک در کف و دیوار نصب و تراز نمودن انواع فریم , قاب و ستون نصب کابینت , قفسه و سرویسهای بهداشتی نصب کاغذ دیواری و شابلون انواع عملیات دکوراسیون داخلی نصب Drywall , پارتیشن و دیواره های کاذب نصب و هم راستائی درب و پنجره سقف و کف کاذب و رابیتس بندی ساخت و نصب پانل، قالب، قاب و کمد نصب و اتصال ادوات به دیوار مانند: ماشین آلات، عکس، پوستر و … پروژه های بازسازی بافتهای فرسوده نصب اتصالات برقی, کلید و پریز، لوستر و چراغ سقفی نظارت و کنترل عملکرد پیمانکاران پروژه های عمرانی سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی: ایجاد شیب مناسب، تراز کردن و عمود کردن سطوح در فعالیتهای عمرانی از مهم‌ترین دغدغه‌ دست‌اندرکاران این حرفه است.

در مورد مصالح ساختمانی مقاومت مصالح ساختمانی و ستونها و سازه ها در صورتی که در جای مناسب خود قرار نگیرد به شکل ایده ال و محاسبه شده نخواهد بود.

امروزه با افزایش ساخت و ساز و ساخت بلند مرتبه ها  و افزایش  ابعاد ساختمان،  اندازه‌‌گیری با  وسایل مرسوم تولید خطای بالایی می‌کند.

از این رو نیاز به وسایل دقیق برای اندازه گیری در فواصل دور  و در عین حال ساده برای کاربر کاملا احساس می‌شود.

با  بکارگیری این وسایل ضمن به حداقل رساندن خطای انسانی و افزایش چشمگیر سرعت کار و دقت عملیات،  دوباره کاری و مصرف بی مورد مصالح ساختمانی کاهش می یابد.

یکی از روشهایی که در این زمینه کاربرد کاملا مناسبی از لحاظ دقت و سهولت کار دارد، استفاده از تجهیزات لیزری می‌باشد.

از خصوصیت پرتو لیزری حفظ جهت و دقت در فواصل دور می‌باشد.

امروزه با استفاده از سیستم های لیزری با کاربرد و توانایی های مختلف قادریم در مراحل و شرایط متفاوت دقت های مورد نیاز در عملیات ساخت و ساز را پیاده نماییم.

بسته به نوع کاربری، از مولد های مختلف لیزری استفاده می‌شود.

در بعضی از کاربرد ها، لیزر به صورت خط راهنما  (همانند “ریسمان کشی” در بنایی) عمل کرده و جهت تعیین ارتفاع و یا راستا بکار می‌رود.

در این کاربری از حالت پرتو ثابت استفاده می‌شود.

در بعضی کاربرد ها لازم است که خطی بر روی دیوار یا محل کار به صورت افقی عمودی و یا شیب دار رسم شود به طور مثال محل نصب کاشی یا کابینت یا احداث سقف های کاذب.

در این نوع کاربری می‌توان  مولد های لیزری( فرستنده) که قابلیت اسکن  یا دوران معمولی دارند، استفاده کرد.

در حالت  اسکن پرتو لیزر در یک زاویه قابل تنظیم( یا دو نقطه تعیین شده توسط کاربر)، نوسان می کند.

برخی از مولدهای لیزری خاصیت خود ترازی  دارند به این معنی که تا شیب معینی در صورتی که محل قرارگیری آنها تراز نباشد قادرند خود را تراز کنند.

و اما انواع دیگر را باید با استفاده از ترازهای حبابی موجود بر روی دستگاه اقدام به تراز شدن آنها نمود.

برد لیزرهای مناسب برای کارهای داخل ساختمان ۳۰متر و در کارهای خارج ساختمان دایره ای به قطر ۴۰۰ متر است کلاً کارهای ساختمانی را می توان به دو دسته تقسیم نمود.

۱- فونداسیون (فعالیت های خارج ساختمان) ۲- معماری داخلی ساختمان در مورد مسائل فونداسیون، باید تراز بودن و یا شیب بندی مناسب و یکنواخت کف از موارد اساسی است.

ستونها را باید طوری  بنا نمود که ستونهای عمودی با حداکثر دقت به سمت ۹۰ درجه بنا شوند این کار توسط پرتو لیزر (که دو پرتو عمود برهم Y,X می‌باشند و از فرستنده لیزری ساطع می شوند) به اجرا در می آید.

فرستنده لیزری دارای پرتوی چرخان می باشد و این دو پرتو لیزر کاملاً بر هم عمود هستند تا از طریق داشتن یک مرجع مثلاً سطح افق کف بتوان نسبت به کف ساختمان ستونهای عمودی را بر پا کرد با دقتی فراتر از وسایل مرسوم که هم اکنون در دست معماران می باشد کار را انجام داد.

( دقت سیستم ۵ میلی متر در ۱۰۰ متر است).

در مورد معماری  داخلی ساختمان: ایجاد خطوط تراز و عمودی جهت نصب و بنای قسمتهای داخلی ساختمان به راحتی  وبا استفاده از سیستمهای لیزری امکان پذیر است.

ایجاد دکوراسیون داخلی:  سقف های کاذب  پارتیشن بندی، نصب کاشی و پارکت،  نصب کابینت قفسه پله ها با دقت و سرعت فوق العاده امکان پذیر است.

متر لیزری: از سری وسایل مفید لیزری فاصله سنج های لیزری( متر لیزری) است.

با استفاده از این  وسیله کوچک و قابل حمل به راحتی می توانید بدون نیاز به فرد دیگری   تنها  با فشار دادن یک دکمه،  طول، مساحت و حجم را حساب کنید.

در جاهایی که به سادگی امکان استفاده از متر های نواری نیست این وسیله به راحتی به کمک شما می‌آید.

از جمله مصارف متر های لیزری: اندازه‌گیری ارتفاع سقف های بلند ، عمق چاه، اندازه گیری مساحت سرپله‌ها ( مساحت رنگ کاری یا اجر کاری) سالنها و مکان های با مساحت زیاد ( تا یک هکتار) و صدها کاربرد دیگر.

برد لیزر این دستگاه ۱۰۰ متر و دقت اندازه گیری  میلی متر است.

فعالیتهای عمرانی خارج از ساختمان: ۱- دیوار چینی و شاقول کردن ۲- حفاری و ایجاد استخر با شیب دقیق ۳- بتن ریزی با شیب و عمق یکنواخت: ۴- قراردادن ستون و ساخت سقف شیب دار مثال های از استفاده های داخل ساختمان: نصب سقف کاذب، نصب کابینت ، کاشی کاری و نصب ابزار نصب پارتیشن و سازه های تزیینی ساخت پله ها و سطوح شیب دار نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * دیدگاه شما * هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

0 محصول

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map