طراحی سایت تجهیزات پخش آب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت تجهیزات پخش آب شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگرچه چندان چیزی از عمر بازاریابی اینترنتی در کشور ما نگذشته، اما داده ورزان، یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های صنعت بازاریابی آنلاین کشور می باشد که از تابستان هشتاد و یک تا کنون، به بیش از دو‌هزار مشتری خدمات خود را ارائه نموده.

آن چیزی که ما را از رقبا متمایز می کند، همراهی و مراقبت‌مان از مشتری است.

چرا که بیشتر مشتریانی که به ما مراجعه می کنند، هم‌اکنون یک تارنمای فعال دارند، اما نتوانسته‌اند نیازهای خود را از شرکت قبلی تامین نمایند.

از آنجا که تارنما، یک موجودیت زنده در مجموعه شماست بنابراین ما در طول حیات آن در کنارتان خواهیم بود.

گواه هنر دیزاین و توانایی بالا و سابقه تجارب تیم فنی داده‌ورزان در اجرای پروژه‌های زیبا، مدرن و متفاوت برای برندهای مطرح و صاحب نام کشور.

www.

mellishoes.

ir www.

1and1group.

com www.

fartakdesign.

com www.

daboosanat.

com www.

jantaleather.

com شرکت پخش عقاب صنایع غذایی اویلا صنایع غذایی یک و یک گروه صنعتی ایران‌خودرو شرکت فولاد مبارکه دانشگاه صنعتی شریف پالایش گاز فجر جم شرکت دوو الکترونیک گروه صنعتی گلبافت نمایندگی بوش در ایران شرکت کفش ملی شرکت تولیدی سینجر نظرات مثبت مشتریان رضایتمند از خدمات شرکت داده‌ورزان اینجانب،‌ سعی خواهم نمود از این پس،‌ برنامه‌هایی را که نوشتن آن به خدمات آن شرکت محترم مربوط باشد، جهت دیزاین و اجرا،‌ به شرکت داده‌ورزان واگذار نمایم.

بسی باعث افتخار اینجانب است که در دوره کاری خود با شرکت داده ورزان آشنا شده ام، بنده شما را نه به عنوان مهیا کننده بستر فعالیت خود، بلکه همکار و شریکی دلسوز میدانم که همواره بجای مشتری و پیشروتر از آن بوده است.

هرچند تقدیر و تشکر اینجانب هیچ گاه نخواهد توانست حتی نقطه ای از زحمات شما را جبران نماید اما به رسم ادب سر تعظیم فرود آورده و دست تک تک شما عزیزان را می بوسم.

شرکت داده‌ورزان،‌ در پروژه راه‌اندازی تارنمای طرح ملی تغییر آب و هوای سازمان حفاظت محیط زیست،‌ به نحو مطلوبی،‌ ارائه خدمات کرده و وظایف محوله را به انجام رسانده است.

به عنوان مشاور بازاریابی و برندسازی شرکت های مختلف، با توجه به رسالت و مسئولیت حرفه ای خود، نهایت حساسیت و دقت را در پروژه های بازاریابی اینترنتی دارم.

خوشبختانه از زمان آغاز کار با شرکت داده ورزان، همکاری با یک مجموعه متعهد و متخصص را تجربه کرده و دغدغه ها و دشواری های فراوان ما در طراحی یک وبسایت باکیفیت کاهش یافته است.

ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب این مجموعه، استفاده از خدمات آن را به همه  توصیه می‌کنم.

صفحاتی که به تازگی به سایت داده ورزان اضافه شده است.

ارسال رزومه افراد جویای کار به واحد نیروی انسانی اگر می‌خواهید در شهر خود نماینده خدمات ما شوید ارتباط مستقیم مشتریان با مدیرعامل داده‌ورزان با توجه به فراگیری ویروس کرونا، لطفا از هرگونه مراجعه حضوری، بدون هماهنگی قبلی، اجتناب فرمایید.

پیوستن مشتریان شرکت داده ورزان، به کانال های شبکه اجتماعی ما، کمک میکند تا بتوانند پیگیر آخرین اخبار درباره شرکت داده ورزان، اطلاعیه ها و مقالات ما باشند.

مقالات بروزرسانی شده که به صورت های مختلف در شبکه های اجتماعی ما نیز منتشر می شوند جنبه آموزشی داشته و منجر به ارتقای سطح دانش فنی صاحبان وبسایت و وبمستران می شوند.

علاوه بر خانواده بزرگ مشتریان داده ورزان، عموم علاقه مندان و وبمستران نیز می توانند با پیوستن به این کانال ها از مطالب یاد شده استفاده ببرند.

کـلیــه حقــوق مــادی و مـعنوی این سایت متعلق به شرکت داده‌ورزان است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map