طراحی سایت پخش کننده های قرآنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پخش کننده های قرآنی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت مذهبی : از آنجایی ۹۸ درصد  کشور ما مردمی مسلمان و معتقد هستند ، طراحی سایت یکی از سریع ترین راه های برقراری ارتباط با مردم در زمینه های مختلتف دینی و مذهبی است.

ساخت سایت مذهبی می تواند پاسخ گوی بسیاری از نیاز های افراد در زمینه ی احکام و مسائل دینی و تبلیغات مذهبی باشد.

ولی قبل از هر کاری: طراحی سایت مذهبی چه ویژگی هایی دارد؟ در طراحی وب سایت مذهبی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ طراحی سایت مذهبی بیشتر برای چه افراد و سازمان هایی کاربرد دارد؟ ساخت وب سایت مذهبی چه امکاناتی در اختیار ما خواهد گذاشت؟ برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با طراحی سایت مذهبی با اینتن همراه باشید: طراحی سایت مذهبی سایت های مذهبی باتوجه به اهداف ساخت و نیاز های جامعه می توانند طیف وسیعی از امکانات را در خود جای دهند که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم (تمامی این امکانات دارای قابلیت سفارشی سازی و شخصی سازی هستند) اینجا جایی است که افراد می تواند با نظارت مدیر سایت باهم به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و پاسخ بسیاری از پرسش های دینی خود را از این طریق ، دریافت کنند.

در این قسمت می توان فیلم ها ، تصاویر و صوت را دسته بندی و مرتب سازی کنید.

فیلم های سخنرانی ها ، تشکل های مذهبی و.

.

در این قسمت جای می گیرند.

شما می توانید بخشی را برای پخش قرآن (هم صوتی و هم نوشتاری) اختصاص دهید تا بازدید کنندگان سایت علاوه بر مرور صفحات از صوت دلنشین کلام حق نیز بهره مند شوند.

طراحی سایت مذهبی در طراحی سایت مذهبی اختصاص بخش بسیار کوچکی از سایت به این موضوع می تواد کمک بسیار خوبی برای برخی از بازدید کنندگان ومراجعین سایت باشد.

در این بخش می توانید تصاویر را دسته بندی کرده و به نمایش بگذارید.

نکته ای که در طراحی سایت مذهبی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم مدیریت آسان وکاربردی این سایت ها می باشد.

به نحوی که هر فردی با هر سطح سواد کامپیوتری و اینترنتی بتواند به راحتی با آن کار کرده و آن را مدیریت کند.

شرکت طراحی سایت اینتن با بهره گیری از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی این مساله را به خوبی حل کرده است.

کتابخانه ی دیجیتال جایی است که شما می توانید انواع کتاب ها و نوشته های دیجیتالی را در دسته بندی های مختلف در سایت برای دانلود و مطالعه قرار دهید.

افراد می توانند با ثبت نام در سایت و یا ثبت ایمیل خود در بخش خبر نامه ی سایت از آخرین اخبار ، اطلاعات سایت و هر آنچه که شما دوست دارید با خبر شوند.

طراحی سایت مذهبی اینجا جایی است که افراد سوالات دینی خود را مطرح کرده و پاسخ شما و یا مراجع دینی را دریافت می کنند.

شما  می توانید در این بخش به معرفی و فروش محصولات خود به صورت آنلاین بپردازید و فروش ویژه داشته باشید.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت اینتن تخفیف ویژه ای برای سایت های مذهبی در نظر گرفته است ، که علاوه بر استفاده از استاندارد های طراحی سایت ، آن را بر اساس اصول سئو و بهیه سازی سایت راه اندازی و پیاده سازی می کند.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

با اینتن بروز باشید… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام ایمیل وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map