طراحی سایت جعبه میوه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت جعبه میوه شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت جعبه میوه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در بین بسته بندی انواع میوه ها با جعبه های پلاستیکی در این بین مدل طراحی شده برای بسته بندی سیب نیز در ابعاد مختلف تولید می گردد که در مورد تنوع ساخت آنها و سفارش می توانید ارتباط بگیرید.

با عنوان بسته بندی میوه ها در جعبه و یا سبدهای پلاستیکی همواره عرضه این گروه محصولات در بازار میوه فروشی مورد درخواست کلیه مشتریان بوده است که با توجه به ساخت انواع مختلف از جعبه های پلاستیکی با هر سایز و رنگی می توان گفت که در هر شهری از ایران که هستید برای هماهنگی در مورد شرایط خرید و فروش می توانید ارتباط داشته باشید تا در اسرع وقت به خواسته شما پاسخ داده شود.

در چهار فصل از سال خرید مدل های مختلف از جعبه های پلاستیکی برای حمل و بسته بندی میوه ها انجام می گیرد که سفارش تأمین برخی از مدل ها از ما بیشتر بوده است که می توان به جعبه های مورداستفاده برای میوه های زردآلو، سیب، پرتقال، کیوی و نارنگی اشاره ای کرد که با این وجود چنانچه شما هم برای بسته بندی میوه های خود احتیاج به سبدهای پلاستیکی داشتید قابل ذکر است که بدانید کلیه مدل ها به فروش می رسند.

  شهریار ، میدان جهاد ، کیلومتر 2 بلوار شورا (جاده شهریار به ملارد ) بعد از ورودی شهرک وایین سمت چپ پلاک 111

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map