طراحی سایت جعبه های بامبو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت جعبه های بامبو شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت جعبه های بامبو شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سوال دارید؟ تماس 0912-8238263 پرداخت امن پرداخت از طریق درگاه امن بانکی تضمین کیفیت ما فقط محصولات با کیفیت را ارائه میکنیم تعویض تعویض بی قید و شرط در صورت خرابی تطابق تصویر و محصول دقیقا محصولی که میبینید را میفرستیم خرید کادو و هدیه مناسب همیشه دغدغه همه ما بوده است.

خرید یک چیز خوب به عنوان هدیه تولد ، هدیه سالگرد ازدواج و یا حتی یک کادو به یک دوست شاید برای همه ما همیشه یک چالش بوده.

کافه کادو اما اینجاست تا چالش همیشگی کادو چی بخرم؟ رو به یک تجربه شیرین و دوست داشتنی تبدیل کنه .

کادو برای یک خانم یا هدیه برای یک آقا فرقی نمیکنه ، و حتی فرقی نمیکنه که شما میخواهید هدیه را به یک دوست بدهید یا هدیه ایست به عشق زندگیتان! کافه کادو با کلکسیونی از محصولات دستآفریده و زیبای هنرمندان ایرانی ، پیشنهادات خاص و درجه یکی برای شما دارد .

دستآفریده ها و محصولات ایران ساخت ، هدایایی باارزش ، خاص و ماندگار هستند که کافه کادو مجموعه گسترده ای از آن ها را با وسواس و از بهترین هنرمندان و سازندگان ایران گردآوری کرده است .

.

.

.

تمامی تولیدکنندگان کوچک ایرانی میتوانند فروشگاه خود را در کافه کادو راه اندازی کرده و محصولات خود را بصورت مستقیم و با کمیسیون منصفانه به فروش برسانند .

همچنین تمام افرادی که رسانه ای در اختیار دارند یا با شبکه ای از افراد در ارتباط هستند می توانند به راحتی شروع به فروش محصولات کافه کادو کرده و کسب درآمد کنند.

چرا عضو کافه کادو شوم؟ استارت آپ برگزیده فاوا- اسفند ۹۶ مستقر در پارک علم و فناوری گیلان کاندیدای بهترین مارکت پلیس - سال ۹۵ شرکت خلاق از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری کافه کادو از وزارت صنعت ، معدن و تجارت نماد اعتماد اخذ نموده است .

همچنین تراکنش های مالی شما از طریق سیستم پرداخت امن به پرداخت بانک ملت انجام میگردد .

در تلاشیم تا تجربه خریدی امن ، مطمئن و لذت بخش برای شما بیافرینیم Do you want to buy a gift for your family in Iran or want to buy and amazing Persian handicraft from Cafekado.

org and want to pay with your Visa or Master card? That's great! You can transfer its price t our account easily .

.

.

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و در اختیار کافه کادو می باشد سیماگر.

org 0912-8238263 cafekado- All Right Reserved - 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map