طراحی سایت جعبه استندی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت جعبه استندی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت جعبه استندی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ثبت نام ورود حساب کاربری خروج ( مجتمع چاپ و تبلیغات در مرکز تهران ) تماس و مشاوره : 0912-8238263 - 021   طراحی ساخت جعبه و بسته بندی امروزه آن جز مهمترین موارد در تولید و عرضه یک محصول است .

بطوریکه طراحی و ساخت حرفه ای آن محصول می تواند رمز موفقیت و ماندن در ذهن مصرف کننده باشد.

بی شک که تفکر بسته بندی یک محصول فقط نگه داری از مواد درون آن باشد امروزه جایی در صنعت تولید و تبلیغات ندارد.

بنابراین اگر میخواهید در جلب مصرف کننده موفق باشید حتما باید به طراحی و ساخت جعبه توجه داشته باشید.

اکثر تولید کنندگان و صاحبان کسب و کار به ساخت جعبه و بسته بندی بیشتر از خود محصول میپردازند چرا که میدانند در قدم اول در پریزنت مشتری برای انتخاب آن محصول ظاهر محصول میباشد.

برای این کار میتوان با طراحی حرفه ای و چاپ عالی در این زمینه به موفقیت رسید.

چه بسا مصرف کننده پس از مصرف محصول به دلیل زیبا بودن جعبه محصول برای مصارف دیگر هم استفاده کند.

یکی از وظایف اصلی بسته بندی میتواند علاوه بر نگه داری از محصول با دادن اطلاعات کامل ازآن محصول که روی جعبه درج شده و همچنین با مجوز های لازم از وزارت بهداشت و تاریخ تولید و مصرف به مصرف کننده اطمینان لازم از سالم و بهداشتی بودن محصول بدهد.

چاپ نقشینه امین با دادن خدمات لازم در زمینه طراحی و چاپ و ساخت جعبه و همچنین بسته بندی آن میتواند بهترین انتخاب در این زمینه باشد و با داشتن تجربه لازم در این زمینه آماده همکاری با تولید کنندگان و صاحبان کسب وکار باشد.

ساخت نمونه جعبه یا کارتن قبل از تولید تیراژ بالا برای بهتر دیده شدن کار نهایی کارتن سازی ، جعبه سازی کارتن لمینتی ، جعبه مقوایی طراحی و ساخت نمونه جعبه ایمیل شما محفوظ خواهد ماند.

موارد ضروری مشحص شده ند * دیدگاه برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

ارسال دیدگاه تـهران ،خیابان شـریعتی ،پایینتر از ســــه راه طــالـقـانـــــی خیـابـان حـقــوقـــی پــــلاک ۴۸ ، واحـــد ۸ خط ویـــژه : 20 85 50 77 تلگـــــــرام : 26 45 132 920 98+ واتس آپ : 26 45 132 920 98+ مدیــــریت : 26 45 132 912 98+ عکاسی طراحی طراحی و ساخت جعبه   طراحی و ساخت جعبه نمونه طراحی و ساخت جعبه تیراژ طراحی و چاپ لیبل محصولات   طراحی و چاپ لیبل محدود طراحی و چاپ لیبل تیراژ استفاده از مطالب وب سایت چاپ دیجیتال نقشینه امین فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به چاپ دیجیتال نقشینه امین می‌باشد.

1398©

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map