طراحی سایت خروس اری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت خروس اری در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایتی زیبا و جذاب با معرفی بهتر به موتورهای جستجو، بالا بودن ترافیک سایت ( افزایش تعداد بازدیدکنندگان ) و فروش بیشتر از اهداف اصلی کلیه کاربران اینترنت است.

آریـا وب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می باشد که دغدغه ای فراتر از کسب درآمد فراوان دارد و آن داشتن اعتبار و نامی نیک در بین مشتریان خود می باشد.

لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

طراحی سایتی جذاب و زیبا بصورت داینامیک ( فعال) یا استاتیک همراه با مشاوره رایگان , با در نظر گرفتن زمینه فعالیت و بودجه ی تخصیص داده شده شما مشتری گرامی , تخصص آریــا وب می باشد .

طراحی وب سایت های فروشگاهی جهت بهتر شدن ارتباط شما با مشتریان انجام می شود .

اگر فروشنده یا تولید کننده هستید که میخواهید با انتخاب مستقیم محصول از سوی مشتری خود , آن را به دست خریدار برسانید با طراحی سایت به صورت جذاب و حرفه ای این کار امکان پذیر است و باعث افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد .

علاوه بر فعالیت آریا وب در خصوص طراحی سایت , ارائه خدمات میزبانی وب , ثبت دامنه, و ارائه نرم افزارهای طراحی در جهت طراحی سایت خود از دیگر سرویس هایست که این شرکت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد .

اصلی ترین مولفه برای ایجاد یک وب سایت، داشتن دامنه یا همان آدرس اینترنتی معتبر می‌باشد.

دامنه‌های اینترنتی دارای پسوندهای گوناگونی هستند .

خوشبختانه در سالهای اخیر تنوع پسوندهای اینترنتی بسیار گسترش یافته و هم اکنون به راحتی و با هزینه ای اندک می‌توان یک دامنه خوب و مناسب را به ثبت رساند.

ثبت، تمدید و یا انتقال دامنه در آریـا وب بسیار آسان می‌باشد.

کلیه دامنه‌های ثبت شده در آریـا وب دارای امکانات مدیریتی کامل بوده و شخص دارای مالکیت صددرصد دامنه خود می‌باشد پس از ثبت آدرس اینترنتی یا همان دامنه میتوانید برای طراحی وب سایت خود اقدام نموده و به صورت دائمی پنل سایت خود را مدیریت نمایید .

سفارش طراحی خود را به مجموعه ای معتبر  و شناخته شده واگذار نمایید تا از هزینه و زمان صرف شده خود بهترین نتیجه را بگیرید.

در راستای شناسایی چنین مجموعه ای به موارد زیر توجه داشته باشید .

باتوجه به اهمیت بسیار بالای وب سایت و نقش آن در معرفی خدمات شما ، اولین نکته مهم انتخاب یک مجموعه معتبر به جای شخص است ، چراکه ممکن است اشخاص به دلایل مختلف اعم از تغییر شغل ، مهاجرت و … امکان ادامه همکاری با شما را نداشته باشند در صورتیکه حتی با وجود داینامیک بودن وب سایت پشتیبانی فنی همیشه نیاز است.

بررسی و مقایسه نمونه کار های انجام شده این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت ملموس با توانایی ها و ابتکار طراحان مجموعه مورد نظر آشنا شوید ، در نظر داشته باشید این بررسی می بایست از ابعاد مختلف نظیر طراحی گرافیکی ، قابلیت ها ، امکانات ، نحوه عملکرد و … انجام شود .

از جمله موارد موثر و حائز اهمیت در پایداری یک وب سایت می توان به بستر میزانی و فضای ذخیره سازی اطلاعات آن وب سایت اشاره نمود ، لذا پیشنهاد می شود قبل از عقد قرار داد حتما در مورد هاست و سرورهای مورد استفاده مجموعه مذکور تحقیق نمایید چراکه پایداری و کیفیت بالای سرور می تواند تاثیر بسزایی در موارد کلیدی نظیر عملکرد سئو ، سرعت بارگذاری صفحات ، امنیت وب سایت و … داشته باشد .

پس از آنکه مجموعه مورد نظر خود اطمینان حاصل نمودید می توانید مقایسه ای قیمتی نیز بین مجموعه هایی که در یک سطح هستند داشته باشید و از بین آنها هر کدام که قیمت مناسب تری را ارائه می نماید انتخاب نمایید.

البته به علت خدماتی بودن این حرفه ملاک خود را بر روی تعرفه قیمت تمرکز نکرده و حتما کیفیت پروژه را نیز در نظر بگیرید .

پلان های دیگری نیز موجود می باشند، در زیر چهار پلان اولیه ساخت و طراحی سایت ارائه شده است .

البته این پلن های طراحی وب سایت ویژه وب سایت اطلاع رسانی و شرکتی می باشد و جهت برآورد هزینه و زمان ساخت انواع دیگر وب سایت ها نظیر فروشگاهی، خبری، سازمانی، اختصاصی و … لازم از مجموعه استعلام نمایید.

  دامنه و هاست رایگان   پیاده سازی سایت   پنج صفحه داخلی   طراحی ریسپانسیو   درج اطلاعات اولیه   گرافیک اختصاصی   آموزش کنترل پنل   سئو اولیه   پشتیبانی فنی یکساله   تحویل یک هفته   دامنه و هاست رایگان   پیاده سازی سایت   ده صفحه داخلی   طراحی ریسپانسیو   درج اطلاعات اولیه   گرافیک اختصاصی   آموزش کنترل پنل   سئو اولیه   پشتیبانی فنی یکساله   تحویل دو هفته   دامنه و هاست رایگان   پیاده سازی سایت   پانزده صفحه داخلی   طراحی ریسپانسیو   درج اطلاعات اولیه   گرافیک اختصاصی   آموزش کنترل پنل   سئو اولیه   پشتیبانی فنی یکساله   تحویل سه هفته   دامنه و هاست رایگان   پیاده سازی سایت   بیست صفحه داخلی   طراحی ریسپانسیو   درج اطلاعات اولیه   گرافیک اختصاصی   آموزش کنترل پنل   سئو اولیه   پشتیبانی فنی یکساله   تحویل چهار هفته شنبه الی پنجشنبه پشتیبانی 24 ساعته میدان کاج, ابتدای سرو غربی, پلاک 7

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map