طراحی سایت انواع ساعت (مچي – روميزي – ديواري)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت انواع ساعت (مچي – روميزي – ديواري) شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت انواع ساعت (مچي – روميزي – ديواري) شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت چاپ و طراحی آریانوس با کادری مجرب و با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری درخشان جزء تولید کننده و پخش کننده عمده انواع چاپ ساعت دیواری تبلیغات ی در تهران و پخش هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار ، ساعت رومیزی ، ساعت دیواری ، ساعت مچی ، ست های مدیریتی ، کیف های سمیناری و اداری ، انواع ساک های دستی ، لیوان تبلیغاتی ، انواع جاکارتی و …و همچنین تولید و چاپ انواع سررسید و تقویم و خدمات چاپ این محصولات و نیز با ارائه مشاوره های تخصصی در امر تبلیغات توانسته خدمت خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در داخل کشور ارائه نماید .

ساعت دیواری تبلیغاتی به جهت قرار گرفتن برروی دیوار در واقع یک نوع تابلوی تبلیغاتی به حساب می آید، مدل های ساعت دیواری تبلیغاتی در اشکال مختلفی مانند مثلثی و چهار ضلعی و گرد به صورت تمام شیشه ای یا قاب دار در بازار ارائه میگردد، ساعتهای دیواری قابلیت انواع چاپ دیجیتال در داخل صفحه ساعت را دارند , یعنی شما کل صفحه داخل یک ساعت را میتوانید با طرح یا لوگوی خاصی برای خود طراحی کنید .

ساعت به معنی زمان است.

همه ما با زمان سرو کار داریم و طبق زمانی که در اختیار داریم برنامه ریزی می کنیم , بنابراین دادن یک هدیه تبلیغاتی مانند ساعت تبلیغاتی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد پس به این نتیجه میرسیم که چاپ و طرحی  عکس روی ساعت دیواری و تبلیغ ساعت دیواری یکی از بهترین شیوه تبلیغات برای برند و لوگوی شرکت ها می باشد.

یک ساعت دیواری تبلیغاتی می تواند در تبلیغات برند ما بسیار مفید و موثر باشد زیرا در هر خانه و فروشگاه و مغازه و آموزشگاهی در هر مکان حتما یک ساعت دیواری وجود دارد و هدیه دادن یک ساعت تبلیغاتی دیواری می تواند همیشه به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی جلوی دید مخاطبتان شما باشد و با ثبت برند خود بر روی ساعت تبلیغاتی میتوانید در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید .

چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی ، جز هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و مدرن می باشد که اکثر بانک ها، اداره جات، شرکت ها و … اقدام به خرید ساعت و چاپ ساعت تبلیغاتی به عنوان تبلیغات برند خود ، داشته اند.

ساعت تبلیغاتی به دلیل کاربرد فراوان می تواند یک هدیه تبلیغاتی مفید و تاثیر گذار در بین مخاطبان شما باشد که هرکدام از این موارد شامل محصولات متنوعی در بیان انواع ساعت ها می باشد.

مجموعه آریانوس جز تولید کنندگان چاپ ساعت تبلیغاتی در تهران می باشد که توانسته ایم با ارائه بیش از 20 مدل ساعت دیواری تبلیغاتی با بالاترین کیفییت قیمت مناسب رضایت شما عزیزان را فراهم کنیم.

از آنجا که ساعت های دیواری یکی از هدایای تبلیغاتی مورد علاقه مخاطبان می باشد سایت شرکت آریانوس نیز بخشی از خدمات خود را به این محصول اختصاص داده و چاپ روی انواع ساعت های دیواری را در اختیار شما قرار داده است , ما امکان چاپ لوگو و برند شما را روی این ساعت فراهم میکنیم و نحوه سفارش آنلاین در سایت ما وجود دارد .

لوگوی مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا ما نسبت به چاپ آن روی ساعت دیواری به تعداد دلخواه شما اقدامات لازم را انجام دهیم .

برای مشاهده انواع ساعت های  تبلیغاتی اینجارا کلیک کنید .

در چاپ سیلک معمولا رنگ ها به صورت جداگانه و تفکیکی برروی ساعت دیواری چاپ می شود از این چاپ معمولا در مواردی که مشتری بخواهد تک نوشته و یا لوگوی خود را برروی ساعت چاپ کند استفاده میکنند.

در چاپ سیلک به ازای هر رنگ یک شابلون نیاز است .

این نوع چاپ معمولا برای طرح های چهاررنگ به کاربرده می شود در این نوع محدودیتی برای رنگ و نوشته به کار برده شده در طرح مشتری وجود ندارد.

و به صورت سرتاسری برروی صفحه ساعت چاپ می گردد.

چاپ ساعت دیواری ارزان تبلیغاتی می تواند هم به صورت چاپ سیلک و هم چاپ دیجیتال و رنگی باشد.

موتور ساعت های دیواری میتواند ، موتور چین و یا موتور تایوان بوده و باتوجه به نظر مشتری هرنوع موتوری برروی ساعت مونتاژ می شود.

عقربه ساعت های دیواری به طور معمول تیکی تاکی بوده ولی با توجه به نظر مشتری انجام عقربه روانگرد هم صورت میگیرد و می توانید رنگ عقربه را به دلخواه انتخاب نمایید .

برای مشاهده انواع ساعت دیواری های تبلیغاتی فلزی اینجا را کلیک کنید .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map