طراحی سایت در آش شتیع لیبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در آش شتیع لیبی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

براساس گزارش‌ها، ترکیه کودکان و نوجوانان سوری را با کارت ملی جعلی به جنگ لیبی اعزام می‌کند.

به گزارش سلام نو، ترکیه بعد از انتقال تروریست‌های سوری به لیبی برای شرکت در جنگ طرابلس اکنون کودکان و نوجوانان را برای شرکت در این جنگ به کار می‌گیرد.

به نقل از پایگاه خبری المانیتور، گزارشات در لیبی و سوریه حاکی از این است که کودکان و نوجوانان به بخش اصلی مزدوران مورد حمایت ترکیه تبدیل شده و کارت ملی جعلی برای آن‌ها صادر شده است تا این کشور بتواند از آن‌ها در جنگ لیبی استفاده کند.

به گفته رهبران مخالف سوری در منطقه "سپر فرات" ترکیه کودکان بین ۱۵ تا ۱۶ سال را به عضویت گرفته و به آن‌ها استفاده از سلاح را آموزش می‌دهد.

در مقابل نیز به هر فرد ۳۰۰۰ دلار می‌دهد.

از جمله گروه‌های مورد حمایت ترکیه در سوریه تیپ سلطان مراد است که مزدوران را به لیبی می‌فرستد.

یکی از رهبران این گروه گفت که گروه وی حدود ۵۰۰۰ کودک در طرابلس لیبی دارد که در کنار دیگر نیروها می‌جنگند.

بعد از شکست‌های پی در پی به دست ارتش "ملی" لیبی و کشته شدن تعدادی از تروریست‌های مورد حمایت ترکیه در منطقه الهیشه نظام ترکیه از طریق افسران سازمان اطلاعات گروه‌های سوری را به اعزام مزدوران به محورهای نزاع در طرابلس مجبور می‌کند.

به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه نظام ترکیه همچنان به اعزام مزدوران به لیبی ادامه می‌دهد اما تلفات انسانی بالا و خسارت‌های مالی و عدم وفاداری رجب طیب اردوغان باعث شورش بین این گروه‌ها شده است.

تعداد مزدوران سوری مورد حمایت ترکیه در لیبی بالغ بر ۸۰۰۰ نفر است.

بعد از مخالفت شبه‌نظامیان با اعزام اعضای خود به لیبی سازمان اطلاعات ترکیه بر رهبران آن‌ها فشار می‌آورد.

به گفته رسانه‌ها نظام ترکیه نه تنها نیروهای ویژه‌اش را به طرابلس اعزام کرده بلکه خود هاکان فیدان، رئیس سازمان اطلاعات این کشور بر جنگ طرابلس نظارت دارد.

وی اخیرا سفری به لیبی داشت تا از تحولات جنگ اطلاع یابد.

سیماگر کلیه حقوق این سایت محفوظ و مربوط به سلام نو است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map