طراحی سایت در تلانگانا هند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در تلانگانا هند از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دهلی نو-ایرنا- اگرچه موارد ابتلا به ویروس کرونا در کانون‌های اولیه آن در اروپا، آسیا و آمریکا به تدریج در حال کاهش است، اما کانون‌های جدید در کشورهای دیگر بوجود آمده‌اند.

این امر آمار رسمی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در سراسر جهان را نزدیک به ۱۰ میلیون نفر افزایش داده است.

با توجه به رشد روز افزون آمار ابتلا به این بیماری، ضرورت بررسی روش‌های مختلف تجربه شده در کشورها برای مقابله با این ویروس اهمیت می‌یابد.

  هند یکی از کانون‌های جدید ابتلا به کرونا در جهان است و روزانه بیش از ۱۴ هزار نفر مورد جدید ابتلا به این بیماری در هند گزارش می‌شود.

هم اکنون در این کشور بیش از ۴۷۳ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و هند در جایگاه چهارم جهان از نظر تعداد بالای ابتلا به کرونا قرار دارد.

  همانطور که سازمان بهداشت جهانی بیان می‌کند، همه کشورها با تصمیم گیری حساس جهت متعادل‌سازی تاثیرات این ویروس روبرو هستند: حمایت از سلامت مردم، ضمن به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی آن.

زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، یافتن و آزمایش موارد مشکوک، جداسازی و درمان زودهنگام موارد تأیید شده، ردیابی و قرنطینه افراد مرتبط با مبتلایان و محافظت از کارکنان بهداشت و درمان از اقدامات اثبات شده در مبارزه با بیماری کووید-۱۹ در جهان است.

  هند هم اکنون روزانه ۱۹۰ هزار تست کرونا انجام می‌دهد که این مقدار از ۱۰۰ تست در روز در ماه فوریه بسیار بالاتر است.

با این حال در میان پنج کشور با بالاترین آمار ابتلا به کرونا، هند دارای کمترین تست گیری روزانه کرونا است.

از سوی دیگر هند دارای پایین‌ترین نرخ جواب مثبت آزمایش‌های کرونا است، حتی کمتر از آمریکا.

  در اواسط ماه مارس، متخصصان تعداد آزمایش‌های انجام شده در هند در هر یک میلیون جمعیت را با تایلند و ویتنام مقایسه کردند و معتقد بودند تعداد تست گیری در هند کافی نیست.

از آن زمان تاکنون، هند از نظر تعداد تست‌های انجام شده از ویتنام پیشی گرفت و در سطح تست‌های خود به تایلند نزدیک شد.

با این حال، این معیار به خودی خود هیچ معنی ندارد.

تایلند و ویتنام به سرعت توانستند شیوع ویروس را در مراحل اولیه کاهش دهند و سطح فعلی قربانیان ویروس کرونای آن‌ها در هر یک میلیون نفر به طور قابل توجهی پایین‌تر از هند است.

نه تنها آزمایش بلکه استقرار به موقع آزمایش مهم است.

  تست کرونا در ایالت‌های مختلف هند  تفاوت‌های زیادی در ایالت‌های مختلف هند از نظر تعداد تست‌ها وجود دارد.

به عنوان مثال در لاداخ حدود ۴۶ هزار تست کرونا در هر یک میلیون جمعیت انجام شده است.

در ایالت بیهار این آمار حدود یک هزار و ۳۵۰ تست در هر یک میلیون نفر است.

تعداد نسبتاً کم تست کرونا در ایالت جنوبی کرالا  (حدود ۸ هزار آزمایش در هر یک میلیون نفر) ، ممکن است به نظر برخلاف ادعای سازمان جهانی بهداشت مبنی بر آزمایش گیری مکرر باشد؛ با این حال، کرالا با آزمایش استراتژیک و هوشمندانه موفق به کنترل گسترده شیوع ویروس کرونا شد.

با مدیریت موفق جلوگیری از شیوع کرونا، تعداد آزمایش‌های این ایالت نیز کاهش یافت.

با این حال، بازگشت مهاجران داخلی و خارجی به ایالت کرالا بار دیگر آمار ابتلا به کرونا را در این ایالت افزایش داده است.

  باید گفت که به جز چند ایالت هند، تست کرونا در این کشور تا حدودی با توجه به نیاز در بین ایالت‌ها توزیع شده است.

چهار ایالت از پنج ایالت هند (به جز تلانگانا) که دارای میزان مثبت بودن جواب تست بالاتر از ۵ درصد هستند، در مقایسه با میانگین ملی هند، آزمایش کرونای بیشتری در هر یک میلیون نفر انجام داده‌اند.

قابل ذکر است که سازمان جهانی بهداشت به دولتها توصیه کرده است قبل از لغو قرنطینه، میزان مثبت بودن تست کرونا باید به مدت حداقل ۱۴ روز در سطح ۵ درصد یا پایین‌تر باقی بماند.

 با توجه به این توصیه، در هر پنج ایالت که دارای سطح بالای مثبت بودن تست کرونا هستند- یعنی تامیل نادو، تلانگانا، دهلی، گجرات و ماهاراشترا - باید تعداد آزمایش‌ها افزایش یابند.

اینها اکثرا ایالتی‌هایی هستند که بیشترین تعداد مرگ و میرها را دارند و این نشان دهنده لزوم یافتن و معالجه سریع موارد، با هدف کاهش مرگ و میر است.

  در مورد ایالت اوتار پرادش، با توجه به نزدیکی آن به دهلی (دومین ایالت هند از نظر تعداد بالای ابتلا و قربانیان کرونا) ، ویروس کرونا شیوع گسترده نداشته است.

این ایالت بزرگ هند تقریباً جمعیتی مشابه پاکستان دارد.

پاکستان تاکنون ۱۹۲ هزار مورد ابتلا به کرونا و ۳ هزار و ۹۰۰ قربانی این بیماری را به ثبت رسانده است.

 در حالی که اوتار پرادش با ۱۸ هزار و ۳۰۰ مورد ابتلا و ۵۶۹ مورد فوتی موفق به کنترل این بیماری همه گیر شده است.

جالب آنکه، سطح تست گیری کرونا در این ایالت در میان کمترین‌ها در هند است.

  قرنطینه سراسری هند میلیون‌ها نفر از کارگران رو مزد هندی را بیکار کرد و آن‌ها را مجبور به مهاجرت از شهرها به روستاهای خود نمود.

ایالت اوتار پرادش دارای بیشترین تعداد کارگر است که از این ایالت به سایر مناطق هند مهاجرت کرده‌اند.

  بازگشت تعداد قابل توجهی از کارگران مهاجر به خانه‌های خود اتفاقی بود که انتظار می‌رفت باعث افزایش موارد ابتلا به کرونا در اوتار پرادش شود.

با این حال، این ایالت توانست شیوع ویروس کرونا را مهار کند و هیچ منطقه خاصی در آن شیوع انفجاری را از خود نشان نداد.

موارد ابتلا به کرونا در بخش‌های مختلف این ایالت توزیع شده‌اند و با بهبود آزمایش‌ها و سطح پایین مثبت بودن این آزمایش‌ها که نشان دهنده شیوع کم ویروس کرونا در جامعه است، انتظار می‌رود که دولت دهلی حداقل در کوتاه مدت به کنترل بیماری همه گیر کرونا ادامه دهد.

  با این حال، با بازگشایی مجدد هند پس از یک قرنطینه طولانی، همه چیز می‌تواند خیلی سریع تغییر کند.

همانطور که مبارزه با کرونا افزایش می‌یابد و ویروس در جامعه ریشه می‌گیرد، الگوی کاهش تعداد آزمایش‌های انجام شده در آخر هر هفته آشکارتر می‌شود.

این پدیده‌ای است که در بسیاری از کشورها مشاهده شده است.

با این حال، باید در نظر داشته باشیم که ویروس کرونا به رفتار عادی خود در آلوده ساختن تعداد بیشتری از افراد ادامه خواهد داد.

    دهلی نو-ایرنا- شیوع ویروس کرونا تنش قومی- مذهبی در هند را تشدید کرده است به گونه ای که "یوگی… دهلی نو-ایرنا- نیرمالا سیتارمان وزیر اقتصاد هند روز گذشته اعلام کرد که دولت دهلی نو برای حدود… دهلی نو-ایرنا- مقامات هندی روز شنبه اعلام کردند که ۱۸ نفر از شهروندان این کشور که اخیرا از… دهلی نو-ایرنا- نارضایتی از برگزاری یک کنفرانس اسلامی در منطقه نظام الدین در دهلی نو که موجب… تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی، چهار پروژه جدید شهرک سازی در کرانه باختری… تهران- ایرنا- مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده درحالیکه هنوز نتیجه… تهران- ایرنا- فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه برای انجام یک دیدار… تهران - ایرنا- برخی رسانه های انگلیس گزارش دادند : وزارت محیط زیست… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map