طراحی سایت سوپر مواد غذایی و خواربار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سوپر مواد غذایی و خواربار کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سوپر مارکت های آنلاین به سرعت در حال گرفتن بازار مصرف کنندگان هستند.

بر اساس مطالعات انجام شده ، در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده، انگلیس، ژاپن، فرانسه و غیره، حدود یک چهارم خریداران اینترنتی ، در حال حاضر مواد غذایی خود را از سوپر مارکت های آنلاین خریداری می کنند و ما بقی حاضر به انجام آن در آینده نزدیک هستند.

برای تدارک و فراهم کردن محصولات مورد نیاز این دسته از خریداران که رشد چشمگیری دارند، فروشگاه های آنلاین نیز در یک سال با نرخ 3 برابر در حال افزایش هستند.

و کل بازار در حال رشد با نرخ سالانه 11 درصد میباشد.

(حتی صنعت گردشگری آنلاین رشد 5,9 درصدی دارد) آمار بدست آمده مطمئنا برای کسانی که به فکر ساخت اپلیکیشن خدماتی سوپر مارکت آنلاین هستند بسیار امیدوار کننده به نظر میرسد;   با این حال، با توجه به ماهیت فاسد شدنی محصولات مواد غذایی، چالش های خاصی بوجود می آید، که باعث می شود ساخت اپلیکیشن خدماتی سوپرمارکت  آنلاین دشوار تر از ساخت فروشگاه های اینترنتی در زمینه (پوشاک، الکترونیک، دکور خانه و دیگر محصولات) باشد.

در این مطلبی که برای شما آماده کرده ایم، ما تجزیه و تحلیل تخصصی از تجارت سوپر مارکت های آنلاین را انجام خواهیم داد و ویژگی های مهم آن را پوشش میدهیم از جمله: مدل کسب و کار و مدل های احتمالی افزایش درآمد، ویژگی های وب سایت  ، چالش ها و راه حل ها   با فرض اینکه شما اصول اولیه اداره کردن سوپر مارکت را میدانید,(که هدف یک فروشگاه , فروش خواربار و رساندن آنها به مشتریان است) , ویژگی های مهم راه اندازی سوپر مارکت آنلاین عبارتند از: 1.

ایجاد رابطه با تولید کنندگان مواد غذایی و عمده فروشان.

2.

ایجاد یک شبکه تحویل قوی برای اطمینان از اینکه سفارشات مشتریان به موقع میرسد.

معمولا از طریق برداشت کمیسیون با درصد توافقی بین شما و تامین کننده میتوان کسب درآمد کرد و اگر خود تامین کننده میباشید یا سوپرمارکتی دارید قطعا فروش بیشتر را تجربه خواهید کرد.

با این حال، این تنها راه برای کسب درآمد از سوپرمارکت آنلاین نیست.

در بخش زیر، گزینه های دیگری که ممکن است درآمد زایی داشته باشد را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که قبلا توضیح دادیم، مدل درآمدی مبتنی بر کمیسیون، بسیار ساده است.

با این حال، برای سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار و به حداکثر رساندن حاشیه سود , شما می توانید نرخ های مختلف کمیسیون را برای محصولات مختلف اجرا کنید.

برای این کار، تحقیق کردن در بازار برای شناسایی موارد زیر الزامیست:   به طور معمول، مدل های درآمد مبتنی بر اشتراک شامل ویژگی های زیر میباشد: به عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی اینستاکارت (instacart) اشتراک سالانه خود را به طور رایگان 2 ساعته یا برنامه ریزی شده ارائه می دهد.

  مثال دیگر، فروشگاه اینترنتی تریاو مارکت (Thrive Market) تخفیف 25-50٪ را برای اشتراک سالیانه در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که شما همچنین می توانید از هر دو مدل درآمد مبتنی بر کمیسیون و اشتراک را مورد استفاده قرار دهید.

برای کسانی که سوپر مارکت خود را به طور مستقل مدیریت میکنند (به ویژه سوپر مارکت هایی که قصد راه اندازی فروش آنلاین را دارند) درآمد زایی از طریق دریافت هزینه سرویس ارسال میتواند مدلی ایده آل باشد.

آنها همچنین می توانند مدل مبتنی بر اشتراک را به عنوان یک گزینه درآمد زا اضافه کنند.

  کدام یک از مدل های کسب درآمد شما را به بیشترین سود میرساند؟ بستگی به عوامل زیر دارد: بنابراین، هر یک از این گزینه ها را در برابر اهداف و نیازهای کسب و کار خود آنالیز کنید و مواردی را که برای شما مناسب هستند انتخاب کنید.

  برآورد کردن نیازهای کسب و کار و اجرای مدلی مناسب برای بدست آوردن درآمد به شما کمک خواهد کرد که سوپرمارکت آنلاین خود را با ابتکار هرچه بیشتر ایجاد کنید.

اما این وب سایت شماست که به شما در برقراری ارتباط با خریداران و تبدیل آنها به مشتریان وفادار کمک خواهد کرد.

بنابراین، ضروری است که وب سایت شما ویژگی های زیر را دارا باشد: و دارای ویژگی های منحصر به فرد نیز باشد.

بسیاری از افراد مواد غذایی پر مصرف را هر روز برای خانه تهیه میکنند، با در نظر گرفتن این رفتار مشتری، شما باید گزینه ای را برای ذخیره کردن سفارش در پروفایل خود تعبیه کنید، كه با این گزینه آنها می توانند به جای افزودن موارد مشابه سفارشات دیگری ثبت کنند.

خرید مواد غذایی اغلب یک فعالیت خانوادگی است که در آن اعضای مختلف می توانند درخواست های متفاوت داشته باشند.

بنابراین، پیشنهاد این ویژگی که به کاربران اجازه می‌دهد سبد ‌های خرید را با دیگر کاربران ثبت‌شده تقسیم کنند تا بتوانند محصولات دلخواه را اضافه کنند و همه آن‌ها را در یک سفارش واحد دریافت کنند کاملا منطقی خواهد بود.

این کار مانند پیمودن یک کیلومتر اضافی در وزش کردن است وکاملا ارزشش را دارد.

برخی از ایده ها و دستورالعمل ها را در وب سایت خود اضافه کنید و آنها را در صفحات محصول (اگر محصول یکی از مواد تشکیل دهنده است) توصیه کنید.

این قطعا توجه مشتریان را به خود جلب می کند و حتی ممکن است آنها را درگیر خرید اقلام بیشتری از شما کند.

این روز ها این یک کار رایج در میان شرکت های تجاری است تا با ارسال کوپن های تخفیف فروش فصلی را به حداکثر برسانند .

بنابراین نکته مهمی است که وب سایت شما قابلیت دریافت و پردازش این کوپن های تخفیف را داشته باشد.

پیشنهاداتی مانند ارائه تحویل رایگان در اولین خرید به مشتریانی که  از دوستان خود دعوت و تشویق به خرید از شما میکنند راه حلی محبوب در میان کسب و کارهای آنلاین میباشد .

  آنها نه تنها مشتریان را تشویق می کنند تا بیشتر از شما خرید کنند، بلکه به شما کمک می کنند هزینه های جذب مشتری را نیز پایین بیاورید.

به غیر از این موارد، اطمینان حاصل کنید که سوپر مارکت آنلاین خود نیز این ویژگی های اساسی و مهم را داشته باشد: طبقه بندی موجودی محصولات در دسته های مناسب و زیرمجموعه ها باعث دسترسی آسان مشتریان برای پیدا کردن محصول مورد نظر خواهد شد.

اگر مشتریان در بخش دسته بندی محصولات نتوانند آنچه را که دنبال می کنند پیدا کنند، باید بتوانند آن را جستجو کنند.

برای ارتقاء تجربه مشتری، ابزار جستجو باید دارای قابلیت پیشنهادی خودکار باشد.

مانند هر فروشگاه آنلاین دیگر، مشتریان ثبت شده شما باید یک حساب کاربری داشته باشند که در آن آنها رکوردهای خود را ثبت کنند، اقلام را ذخیره کنند، دستورات تکراری را حذف کنند، و .

.

.

.

 ویژگی هایی مانند به اشتراک گذاری محصولات در رسانه های اجتماعی، ثبت نام از طریق شبکه های اجتماعی و یا فروش مستقیم در فیس بوک، به کسب و کار شما کمک می کند تا بهتر در معرض دید قرار بگیرید.

 اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای کلیه ویژگی های کلیدی است که به راحتی توسط موتورهای جستجوگر ردیابی می شود و رتبه بندی بهتر را برای شما به ارمغان می آورد.

 مطمئنا بیشتر مشتریان شما از طریق تلفن همراه سفارشات خود را ثبت می کنند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما واکنش گرا باشد , یا برای فروشگاهتان اپلیکیشن طراحی کنید که بتوانند تجربه خرید خوبی در سوپر مارکت شما داشته باشند.

   برای سفارش ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین روی لینک زیر لیک کنید: سفارش ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین مصرف مواد غذایی نیاز اساسی انسان است و مردم به طور فزاینده به خرید آنلاین متکی هستند.

بنابراین، ایده ساخت اپلیکیشن خدماتی سوپر مارکت آنلاین  متناسب با رشد فعلی با وجود چالش های فوق ذکر شده است.

مهم این است که کارآفرینان با برنامه ریزی به این بخش وارد شوند و از چالش های احتمالی آگاهی داشته باشند و بدانند چگونه با استفاده از تکنولوژی و بکارگیری تاکتیک های حقوقی، روند خود را تغیر دهند.

و این جایی است که این مطلب به عنوان یک منبع با ارزش عمل می کند.

قراردادن تمام ویژگی های فوق در اپلیکیشن سوپرمارکت شما یک چالش است که مطمئنا زمان زیادی را صرف تلاش و سرمایه گذاری خواهد کرد.

بهترین راه حل برای این چالش این است که سوپر مارکت آنلاین خود را با یک راه حل پیشرفته (اپلکیشن سوپر مارکت آنلاین استودیو سروش پرداز) ایجاد کنید که اکثر این ویژگی ها را به طور پیش فرض ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به راحتی ویژگی های منحصر به فردی اضافه کنید.

سفارش ساخت اپلیکیشن خدماتی در زیر این مطلب، در مورد چالش هایی که هنگام اجرای یک سوپر مارکت آنلاین و راه حل های احتمالی آنها که با آن مواجه می شوید بحث کنید و سوال های خود را بپرسید.

با تلگرام سیماگر_pardaz و واتس اپ 0912-8238263 و یا با ایمیل تماس برقرار کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map