طراحی سایت ضایعات کشاورزی جهت خوراک دام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت ضایعات کشاورزی جهت خوراک دام شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوره های آموزشی نیازمندی ها کلینیک مشاوره مسابقه میدون آمایش سرزمینی شبکه همکاران اخبار نقش غذا در زنجیره های غذایی گوناگون و ارتباط متقابل بین موجودات زنده و محیط ( اکولوژی ) بر کسی پوشیده نیست .

لازم به ذکر است بر طبق آمار محصولات فرعی و پس مانده های محصولات زراعی 12 میلیون تن و محصولات فرعی باغی 5/2 میلیون تن در سال برآورد شده است.

این پس مانده های زراعی و باغی معمولا 50 % انرژی و 30-25 در صد پروتئین گیاهان را دارا می باشند که ما را به استفاده از این منابع بالقوه بر طبق شرایط منطقه ای و اقتصادی نمودن روشهای جمع آوری ، عمل آوری و ذخیره سازی جهت تولید خوراک دام، ترغیب و تشویق می نمایند.

انسان به دلیل محدودیت دستگاه گوارش خود نمی تواند از غذاهای حاوی فیبر زیاد و مواد مغذی موجود در همه غذاها به صورت مناسب استفاده نماید ولی نشخوار کنندگان به کمک میکرو ارگانیسم های موجود در دستگاه گوارش خود می توانند از این غذا ها جهت تولیدات دامی نظیر گوشت ، شیر  و تولید انرژی و پروتئین برای انسان استفاده نمایند.

پس مانده غذای انسان یا حیوان و چیزی که از هر ماده مخصوصی باقی می ماند و بطرر معمول به پس مانده های حاصل از زراعت و باغداری محصولات فرعی (by-product) گفته می شود که پس ار برداشت محصول اصلی باقی می ماند.

در این دوره سعی داریم شما را با روش ها و ملزومات تولید خوراک دام از ضایعات کشاورزی آشنا سازیم .

توجه: دوره آموزشی تولید خوراک دام از ضایعات کشاورزی، دوره ای مجازی (غیر حضوری) و مبتنی بر متن بوده و صرفاً در حساب کاربری شخص در سایت نمایش داده می شود.

عمدتأ شامل مواد خشبی ( الیافی ) گیاهان زراعی بعد از برداشت ( گندم ، ذرت ، برنج ، جو و .

.

.

) و شاخه های هرس شده باغات میوه و غیره می باشند .

کاه و پوشال و كلش و ساقه گیاهان با مواد الیافی بیش از 18% فیبر خام یا 35% دیواره سلولی نظیر چوب ذرت ، پوسته ها ، باگاس نیشکر ، پوست تخم پنبه و .

.

.

نیز به عنوان محصولات فرعی شناخته می شوند.

این مواد خوراکی عمدتأ به تنهایی قابلیت مصرف ، قابلیت هضم و جذب در دستگاه گوارش به خوبی مواد معمولی را ندارند ولی به صورت بالقوه دارای مواد مغذی می باشند که می توانند به عنوان مواد کمکی در فرموله کردن جیره های غذایی و کاهش هزینه های خوراک دام به کار روند .

محصولات فرعی زراعی و باغی در منطقه بر اساس شرایط آب و هوایی و نوع خاک و .

.

.

دارای ترکیبات مغذی مختلف بوده و شناختن نوع و مقدار ترکیبات شیمیایی موجود در این مواد از اصول اولیه کار جیره نویسی و تهیه فرمول غذایی مناسب برای خوراک دام می باشد .

طرح استفاده بهینه از زائدات، پسماندها و متفرعات محصولات کشاورزی مانند گندم ،گردو ،مرکبات و خرما و.

.

.

.

ضايعات مواد غذايي در كشوربه مراتب از ميزان متعارف ان در كشورهاي در حال توسعه بيشتر است با اينكه رقم دقيقي در سطح كشور در دسترس نيست برسيهاي موردي و نمونه اي نشان ميدهد ضايعات مواد غذايي در مراحل انبارداري-توزيع و نگهداري - اماده كردن و پخت در منزل و مصرف غذا در خانه حدود 30-25درصد است و در مورد بعضي محصولات مانند سبزي و صيفي به حدود 50 درصد نيز ميرسد .

به عبارتي غذاي حدود 15-10 مليون نفر در كشور از طريق ضايعات از چرخه مصرف خارج مي شود .

و اين به معني اتلاف منابع اب و خاك و هدر رفتن نهادههاي توليد و ارز مصرفي است مطالعات انجام شده نشان ميدهد كه بر اساس ضرايب متعارف فائو و برسيهاي نمونه اي در ايران به طور متوسط حدود 10 درصد از عرضه انرژي (حدود 300كالري ) بر اثر ضايعات خارج مي شود و در نتيجه پروتئين - انواع ويتامينها و املاح به هدر مي رود .

در این گام انواع خوراک دام مورد بررسی قرار می گیرد.

تعاریف، ترکیبات و آنالیز علوفه های تهیه شده از ضایعات کشاورزی مانند باگاس و کاه و ملاس سلام، این دوره بروزرسانی نمیشه؟ آیا علت بروز نشدن عدم کاراییه این طرحه؟ با سلام پانزده میلیون سرمایه با توجه به حجم تولید این طرح یه خورده عجیب به نطر میرسه.

منطورم اینه سرمایه بیشتری برای چنین کاری نیاز است.

پول سوله، ماشین الات و .

.

.

اینطور نیست؟ با سلام.

این دوره از دوره های قدیمی سایت بوده و پلن مالی آن بروز رسانی نشده است.

همکاران ما در تلاش هستند در اولین فرصت نسبت به بروز رسانی آن اقدام کنند.

با سلام و خسته نباشی از چه نوع محصولات کشاورزی میتونیم خوراک دام تولید کنیم؟ سلام.

ما زمین کشاورزی داریم در شمال(برنج).

آیا منظورتان در موردپس ماند برنج همان کاهی هستش که میبندیم با دستگاه یا سبوسش که کار خونه میده برای مرغ هستش یا ن چیزه دیگه ای میشه تولید کرد؟خواهشا کمی بیشتر در توضیح دوره بیان کنید.

خیلی کلی میگید.

بالاخره ما باید با دید بازتر دوره را بخریم.

ممنون از سایت خوبتون.

سلام دوره تولید خوراک دام از ضایعات بزودی بروز رسانی می شود که پس از بروز رسانی در سایت و شبکه های اجتماعی اعلام می شود.

ضایعات برنج شامل سبوس، دانه های شکسته و کاه می شود که در تغذیه دام و طیور استفاده دارند.

سلام خسته نباشید این دوره کلاس حضوری نداره؟ سلام کارگاه های آموزشی طبق برنامه برگزار می شوند و اطلاعیه های آن روی سایت و شبکه های اجتماعی قرار داده می شود.

آموزش تولید خوراک دام و طیورکه برای راه اندازی و ا حداث تولید و تهیه غذا و تغذیه دام و طیور کسب و ک .

.

.

کلینیک مشاوره: متخصص پرورش دام ، تولید خوراک دام و طیور، احداث کارخانه خوراک سرمایه تخصص ایده بازارچه بازارچه بازارچه زمان را از دست ندهید! میدون؛ جامع ترین سامانه هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کارهای کوچک به «میدون» خوش اومدین! ما در «میدون» تمام تلاش خودمون رو کردیم تا سطح درآمدی تون بالاتر بره.

برای رسیدن به این هدف، کلی کار تحقیقاتی تو کل کشور انجام دادیم و با یک روش تحقیق کاملا علمی و مبتی بر واقعیت های منطقه ای مزیت های شغلی سراسر کشور رو مشخص کردیم.

شما با شرکت در «آزمون مسیریابی شغلی» می تونید شناخت بهتری از استعدادهای شغلی و کاری خودتون برسین؛ بعد از اون با مراجعه به «دوره های آموزشی» و فراگیری چهار مهارت مدیریت بازار، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و مدیریت عملیاتی در هر کسب و کار شناخت بهتری برای تصمیم گیری ورود به اون کار و پیدا می کنید.

بخش «نیازمندی ها» به شما کمک می کنه تا ملزومات و سرمایه مورد نیازتون برای شروع یا ادامه کسب و کار رو با استفاده از ظرفیت های مردمی پیدا کنید وهمه جوره مهیا راه اندازی کسب وکارتون بشین.

یادتون باشه با استفاده از تجربیات مشاورین خبره در حوزه مورد نظرتون از طریق « کلینیک مشاوره» ریسک شکست تو کارتون و کم خواهید کرد.

«میدون» از ابتدا تا رسیدن به موفقیت، همراهتان خواهد بود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میدون است .

#میدون را در #شبکه_های_اجتماعی دنبال کنید: تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میدون است .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map