طراحی سایت محافظ ستون

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت محافظ ستون شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

0912-8238263 0912-8238263 0912-8238263 محافظ ضربه گیر ستون(گارد کرنر guard corner) محافظ ستون یا گارد کرنر از محصولات کلیدی ،تجهیزات ایمنی پارکینگ به شمار می آید.

با استفاده از محافظ ضریه گیر ستون در پارکینگ در هنگام پارک خودرو از آسیب دیدن بدنه ماشین و شکستن لبه ستون های پارکینگ پیشگیری به عمل می آید.

کرنر گارد ها از جنس لاستیک باقابلیت ضربه گیری بالا می باشندکه در زمان برخورد خودرو با ستون پارکینگ ضمن محافظت از ستون ،از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کنند(این خاصیت را انحصارا در ایران ضربه گیر ستون شرکت عمران بهساز پارس به علت دو جداره بودن دارا می باشد.

تنها محافظ ستون دو جداره در ایران) .

شرکت عمران بهساز پارس محصول محافظ ستون خود با نام / corner guard کرنر گارد را برای اولین بار در ایران در سال 87 عرضه کرده است.

اجزای محافظ ستون این محصول از اجزای مختلف و با کارآیی متفاوت عرضه می شود.

ضربه گیر لاستیکی ستون در انواع مختلف(فریم دار با شاسی فلزی -بدون فریم)قابل عرضه است هرقطعه گارد سر ستون پارکینگی به طول 1 متری و 50 سانتی و سایز سفارشی(مختلف) می باشند که عرض هر بال آن9cm و در مجموع18 سانتیمر،با ضخامت 14 میلیمتر(بدون فریم) می باشد.

رنگ بندی بدنه :مشکی یا زرد و .

.

.

رنگ بندی نوار شبرنگ:مشکی زرد-قرمز زرد-قرمز مشکی-آبی سفید و.

.

.

.

.

نکته مهم در مبحث ایمنی پارکینگ و محافظ ستون ها نوار های راهنمای شبرنگ نصب شده بر روی guard corner است که بهترین راهنما برای پارک کردن ایمن ماشین در پارکینگ های تاریک ،کم نور وتنگ محسوب می شود.

نحوه انتخاب محافظ سر ستون معمولا در پارکینگ های مسکونی نوع بدون فریم (به علت نبود فریم آسیب وارده به خودرو در بر خورد کم می شود) و در پارکینگ های عمومی و پر تردد نوع با فریم (اسکلت فلزی )استفاده می شود.

.

قابل ذکر است که محافظ ستون شرکت عمران بهساز بر اساس استاندارد جهانی طراحی شده و نسبت به محصولات مشابه در بازار ایران دارا ی قابلیت های انحصاری بیشتری می باشد.

مزایای ضربه گیر محافظ ستون 1—قابلیت نصب بدون فریم برای پارکینگ های دارای ماشین های لوکس (جلوگیری همزمان از آسیب به بدنه خودرو و ستون پارکینگ در زمان برخورد) 2- سفت نبودن بیش از حد سر ستون که خود عامل آسیب زدن به ستون و خودرو می باشد زیرا در بغضی مواقع این سفتی گارد کرنر علاوه بر خسارت زدن به بدنه خودرو باعث انتقال نیروی وارده به ستون شده و موجب ایجاد شکست در سنگ یا بتون ،مخصوصا در نقاط پیچ شده شاسی به ستون پارکینگ می شود.

3-در اماکن صنعتی با تردد وسایل سنگین قابلیت ارتقا به گارد سر ستون چهار جداره را دارا می باشد.

اماکن دیگر مورد استفاده محافظ ستون بیمارستان ها برای جلوگیری از برخورد برانکارد با ستون ها مخصوصا در قسمت اورژانس 2-مدارس و کودکستان برای جلوگیری از ضربه دیدن سر و دست کودکان با ستون در حین بازی 3-زمین های بازی و ورزشی ، مراکز نظامی،آتش نشانی و.

.

.

،.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نحوه نصب این محصول به سهولت و توسط خود مشتری و یا گروه اجرای شرکت انجام می گیرد چسب مخصوص یا پیچ و رول پلاک و یا توسط تفنگ میخکوب (در صورت نیاز قابل جوش دادن فریم به ستون آهنی) تهران-خیابان مدنی-جنب ایستگاه مترو فدک-مجتمع تجاری اداری پالمیرا-طبقه 4 اداری-واحد 419 شهرک صنعتی عباس آباد-گلبرگ سوم-روبروی شرکت امرسان-پلاک 43 تمامی حقوق برای عمران بهساز پارس محفوظ می باشد.

طراحي و پشتيباني : پاسارگاد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map