طراحی سایت مواد شیمیایی تصفیه سطوح

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مواد شیمیایی تصفیه سطوح شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر به دنبال روانکارهایی هستید که در شرایط سخت کاری با دوام بوده و کارایی منحصربفردی داشته باشند، استفاده از این دسته از روانکارها توصیه می گردد.

در جهانی که ارزش آب بعنوان یک مایه حیاتی انکارناشدنی است، تصفیه آب و پساب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمولاسیونی خاص با هدف تولید و عرضه محصولاتی اثربخش و با کیفیت می باشد.

مواد شیمیایی تصفیه آب، در قالب ۴ دسته عمده توسط شرکت مهرتاش سپاهان تولید و عرضه می گردد.

بکارگیری فناوری روز دنیا برای تولید محصولات و ارائه خدمات همواره برای ما در اولویت بوده و ارتباطات وسیع با برندهای بین المللی در زمینه تولید محصولات شیمیایی و روانکاری، ما را در این مسیر توانا ساخته است.

واحد مهندسی فروش این شرکت برای رفاه حال مشتریان گرامی در هر لحظه و از طریق ابزارهای مدرن و رسانه های اجتماعی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات سازنده شما عزیزان می باشد.

اگرچه همواره قیمت های منصفانه مد نظر ما بوده است اما در نهایت همیشه نمی توان کیفیت را به بهای ارزان تر تمام شده محصولات، از دست داد.

امروزه یکی از ملزومات موفقیت در فروش صنعتی، تضمین کیفیت محصولات برای آسودگی خاطر مشتریان است.

همین تضمین کیفیت برای مشتریان ما موجب شده است تا سالیان متمادی در کنار آنها باشیم و ارتباطات تجاری بلندمدت با آنان برقرار سازیم.

با بیش از سی سال سابقه در زمینه تولید و طراحی فرمولاسیون پیشرفته محصولات روانکاری و شیمیایی ویژه مورد استفاده در صنایع گوناگون، شرکت مهرتاش سپاهان همواره تکیه بر ترکیبات خاص را برای محصولات خود در دستور کار قرار داده است.

اگر چنانچه به دنبال محصولی هستید که مشخصات فیزیکی-شیمیایی خاصی داشته و مطابق نیاز خط تولید شما بایستی سفارشی سازی شود، براحتی طی تماسی با ما در میان بگذارید تا در کوتاهترین زمان ممکن فرمولاسیون مورد نظر استخراح شده و نمونه محصولی برای شما تولید و ارسال شود.

محصولات ما را جستجو کنید کاتالوگ محصولات را جستجو کنید مشاهده راههای ارتباطی با ما شرکت مهرتاش سپاهان عضو گروه تاش می باشد که بعنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر مواد شیمیایی ویژه و روانکارهای صنعتی سنتتیک با ظرفیت تولید سالیانه 50.

000 تن، محصولات خود را بر اساس دانش روز و منطبق بر استانداردهای ASTM, DIN, API تولید و عرضه می نماید.

این شرکت به منظور حفظ و ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی و نیز توجه ویژه به جنبه های زیست محیطی و نکات ایمنی، موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO/TS 16949, OHSAS 18001:2007, ISO 9001:2015, ISO 14001:2005 و ISO/17025:2009 و نیز نشان بین المللی تضمین کیفیت اروپا CE شده است.

ساعات تماس: 8:00 صبح تا 5:00 بعدازظهر همه روزه به غیر از پنج شنبه ها و روزهای تعطیل دفتر مرکزی: 0912-8238263 فاکس: 0912-8238263 دفتر تهران: 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map