طراحی سایت نهال پسته فندقی غفوری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نهال پسته فندقی غفوری شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت نهال پسته فندقی غفوری شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پسته فندقی1 در طی سال های 1358 تا 1360 از بین درختان خود ماده در ایستگاه تحقیقات پسته ناصریه توسط شیبانی و روحانی شناسایی و تکثیر شده است.

شایان ذکر است که تاکنون در کشور چهار رقم فندقی به ثبت رسیده است که عبارتند از: پسته فندقی1 پسته فندقی ریز، پسته فندقی زودرس و پسته فندقی غفوری.

این رقم دارای درختان با قدرت رشد زیاد عادت رشد گسترده و غالبیت انتهایی متوسط است طول دوره نونهالی در (پسته فندقی1) 5 سال طول است.

درصد بیشتری از برگ ها مرکب سه برگچه ای بوده و تفاوت برگ های آن با سایر ارقام در این است که ضخیم بوده و لوله ای شکل هستند آشنایی بیشتر افراد با این رقم برای اولین مرتبه ممکن است این شبهه را ایجاد نماید که درخت یا مشکل خاص تعذیهای کم آبی و یا فیزیولوژی مواجه است.

در حالی که این صفت مشخصه ژنتیکی این رقم است.

پسته فندقی1 درشت وشبیه به  فندق است رنگ پوست استخوانی سفید و درجه خندانی متوسط و موقعیت پوستی استخوانی بیشتر پشتی است.

پسته فندقی1 از ارقام متوسط گل محسوب می شود گلدهی این رقم از 15 فروردین شروع و در 22 فروردین پایان می یابد رشد مغز از 20 تیر شروع می شود و در اواسط آبان قابل برداشت است که دیررس ترین رقم کشور محسوب می شود به طور متوسط در هر خوشه 13 پسته برداشت شد که از این تعداد 14 درصد پوک بود تعداد پسته در یک انس21 و از هر 100 گرم پسته خشک 58 گرم مغز حاصل گردید.

در ارتباط با پسته فندقی1 توجه به نکات زیر حائز اهمیت است: الف- دیررس ترین رقم در خراسان و کشور ب- عدم همزمانی در رسیدن میوه ج- تنک بودن خوشه و عملکرد پایین د- درشتی میوه و قیمت مناسب ذ- افزایش خسارت میوه توسط سن در اوایل فصل پاییز با توجه به تمام مسائل مطرح شده کاشت این رقم در شرایط اقلیمی مشابه منطقه ازمایش توصیه نمی شود.

قاووت گل گاو زبان یک شیرینی و معجون دارویی است .

این قاووت دارای طبیعت گرم می باشد و از بارزترین خواص آن آرامبخش و نشاط آور بودن آن است .

گل گاو زبان سرشار از آنتی اکسیدان ،ویتامینهای B، ویتامین C ،منیزیم ،کلسیم ،آهن و پتاسیم میباشد.

به دلیل داشتن منیزیم از سرطان پیشگیری میکند.

مواد […] قاووت ساده قهوه ای رنگ است که از بو دادن مخلوط چند بذر گیاهی و گیاهان دارویی به همراه شکر آسیاب و پودر کرده به دست می آید .

قاووت ساده معجونی مقوی است.

طبیعت قاووت گرم و آرام‌بخش است و بیشتر از آن به عنوان یک میان‌وعده  پر انرژی استفاده می‌شود.

مواد تشکیل دهنده قاووت […] قاووت چهل گیاه کامل ترین و بهترین نوع قاووت است که از ۴۰ بذر گیاهی و گیاهان دارویی مخلوط با شکر درست می شود.

این قاووت اصلی ترین و سنتی ترین قاووت کرمانی است که خواص فراوانی دارد.

قاووت ، که در لهجه کرمانی به آن قُووِتو گفته می شود دارای انواع مختلفی می باشد […] شروع فصل گرما در برخی از باغات پسته با ریزش برگ ها و خوشه ها همراه می باشد که موجب نگرانی کشاورزان شده.

همزمان با گرم شدن هوا و بالا رفتن میزان تنفس گیاه افزایش هورمون اتیلن باعث ریزش برگ ها می شود.

در اینجا میخواهیم به علت ریزش برگ درختان پسته و راه های پیشگیری […] نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * کلیه حقوق این سایت متعلق به پسته دات کام می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map