طراحی سایت ورق سیلیکون فولادی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ورق سیلیکون فولادی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت ورق سیلیکون فولادی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورق آلیاژی یا فولاد آلیاژی ورقی فلزی است که در ترکیب عناصر سازنده آن دستکاری شده و با تغییرات این چنینی خواص فیزیکی و شیمیایی ورق تغییر پیدا کرده است.

امروزه صنایع مختلف نیازمند فولادهای خاصی هستند تا محصول نهایی خود را عرضه کنند.

این که یک جایی دمای هوا بسیار بالا (مانند تنور نانوایی یا کوره های سیمان) یا بسیار پایین (مانند قله کوه ها و ارتفاعات ) باشد ، آهن معمولی نه تنها کاربردی ندارد بلکه ممکن است استفاده از آن باعث بروز آسیب جدی به کل پروژه.

.

.

ورق های سیلیس دار به عنوان یکی از قطعات اصلی ترانس قدرت و توزیع می باشند که این ترانس ها نقش اساسی در شبک ه ‌های انتقال برق در کشور را بر عهده دارند، از طرف دیگر ورق های سیلیس دار در ترانس ها و ترانسفورماتورهای کوچک و خانگی نیز به کار می روند و نقش اساسی را در تنظیم ولتاژ وسایل برقی خانگی به عهده دارند.

بیش ترین استفاده از رل سیلیکون استیل یا ورق های سیلیس دار در ترانسفورماتورها می باشد.

ورق سیلیس دار هم در ترانسفورماتورهای قدرت و هم در.

.

.

ورق رنگی به ورق گالوانیزه‌ای گفته می‌شود که سطح آن با رنگ پوشش داده‌شده است.

این ورق جذابیت ظاهری بالایی داشته و در صنایع ساختمانی، لوازم‌خانگی، صنایع فلزی و صنعت حمل‌ونقل کاربرد داشته و علاوه بر زیبایی ظاهری مقاومت به خوردگی خوبی نیز ایجاد می‌نماید.

کلاف گالوانیزه پس از اسکین پس شدن که موجب ایجاد زبری سطح مناسب جهت چسبندگی رنگ می‌گردد وارد خط رنگ‌شده و پس از شستشو و انجام عملیات کروماته که چسبندگی لایه رنگ را بهبود می‌بخشد به بخش رنگ زنی وارد.

.

.

ورق‌ استنلس استیل یا ورق‌های استیل، صفحه‌های فولادی ضدزنگ هستند که به‌عنوان ورق‌های فولادی مقاوم به خوردگی معروف‌اند.

ورق استنلس استیل، آلیاژهایی بر پایه فلز آهن، حاوی حدود 10 درصد فلز کروم هستند.

برخی از استیل‌ها مقادیر بالایی، بیش از 30 درصد کروم و یا کمتر از 50 درصد آهن دارند.

هنگامی‌که این ورق‌ها در معرض اکسیژن هوا قرار می‌گیرد، کروم موجود در آن با اکسیژن ترکیب‌شده و یک لایه اکسیدی اکسید کروم روی سطح ایجاد می‌شود؛ به‌این‌ترتیب ورق فلزی از.

.

.

در ميان عناصر مختلف، آهن مهم‌ترین عنصر مورداستفاده در صنعت است، اما اين فلز پس از مدت کوتاهی به علت انجام واکنش‌های شيميايی در مجاورت با اکسيژن دچار زنگ‌زدگی می‌شود.

این موضوع به‌ویژه با قرار گرفتن فلز آهن در معرض مواد غذایی و خصوصاً مواد غذایی اسیدی سرعت بیشتری خواهد داشت.

فرايند قلع اندود کردن يکی از روش‌های محافظت آهن در برابر خوردگی است که در صنایع بسته‌بندی و صنایع غذایی کاربرد گسترده ای دارد.

در اين روش سطح آهن با قلع که مقاومت به خوردگی.

.

.

ورق گالوانیزه ، محصول پوشش دهی شده فولاد با فلز روی می‌باشد.

علاوه بر جلوگیری از تماس فولاد با هوا و اکسیژن، پوشش بدست آمده نقش آند را نیز ایفا کرده و از فولاد پایه در برابر خوردگی محافظت می‌کند.

بسته به میزان سرب موجود در آلیاژ پوشش و همچنین سرعت انجماد پوشش و برخی از عوامل دیگر، نقش شکل‌گرفته بر سطح پوشش متفاوت است که به آن در اصطلاح گل گالوانیزه (Spangle) می‌گویند.

کاربرد محصول بسیار متنوع و در مواردی نظیر تولید سقف فولادی، سازه‌های فولادی.

.

.

کویل ورق سرد از دیگر محصولات فلز تدارک است.

پس از انجام نورد گرم، سطح ورق دارای اکسید و ناخالصی‌هایی است و همچنین ابعاد آن از دقت کافی برخوردار نیست.

با اسید شویی سطح و انجام نورد در دمای محیط، ورق دارای کیفیت سطحی بالا، تلورانس ابعادی دقیق‌تر و استحکام بالاتر می‌شود.

به محصول این فرآیند اصطلاحاً نورد سرد یا کویل ورق سرد می گویند و به دو صورت آنیل شده و فول هارد در بازار موجود می‌باشد.

ورق آنیل شده در انتهای فرآیند تولید به‌منظور محافظت از سطح.

.

.

کویل ورق گرم را در ابعاد مختلف در سایت فلز تدارک می توان سفارش داده و خرید نمود.

این ورق ها از نورد گرم اسلب یا تختال بدست می‌آیند که این نوع ورق‌ها در زبان انگلیسی هات رول پلیت (Hot Rolled Plate) و یا هات رول کویل (Hot rolled coil) خوانده می‌شوند و در زبان فارسی به ورق فولادی و ورق سیاه مشهور هستند.

با توجه به مواد تشکیل‌دهنده ماده اولیه که اسلب یا تختال نامیده می‌شود و همچنین شرایط و نحوه تولید؛ ورقه‌ای فولادی گرم دارای خواص مکانیکی و شیمیایی.

.

.

تلفن:  0912-8238263 | 0912-8238263 | 0912-8238263 | 0912-8238263 | 0912-8238263 0912-8238263 تلفکس: در صورت تماس با هریک از شماره تلفن های مذکور در فوق، به داخلی 6 متصل شوید.

نشانی: اصفهان، خیابان آپادانا اول، پلاک 219 کدپستی: 0912-8238263 ایمیل: سیماگر.

ir کانال های ارتباطی جهت رسیدگی به شکایات و انتقادات شماره تماس: داخلی 205 تلفکس: داخلی 6 آدرس ایمیل:  سیماگر.

ir جهت تکمیل پرسشنامه اندازه گیری میزان رضایت مشتریان و مشاهده فرآیند رسیدگی به شکایات، اینجا کلیک کنید.

  طراحی سایت پونه مدیا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map