طراحی سایت تنظیم کننده رشد گیاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تنظیم کننده رشد گیاه در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فروشگاه فیلم‌ها جدول‌ها مقالات اکسین ها(Auxins): شاید به جرات میتوان گفت که اکسین ها شناخته شده ترین و کاربردی ترین دسته هورمون های رشد گیاهی یا همان تنظیم کننده های رشد گیاهی هستند.

هرجند این دسته هورمونها بیشتر به هورمونهای ریشه زایی(Rooting)و قلمه زنی(Cuttings) معرفیت دارند ولی بایدبدانیم وظایفی چون طویل شدن سلوهای گیاهی،بزرگ شدن سلول گیاهی ، طویل شدن ساقه،تولید ریشه ، تولید آوندهای چوبی ، افزایش رشد جوانه راسی ، جلوگیری از رشد جوانه جانبی ،‌تشکیل میوه ، بزرگ شدن میوه ، تشکیل گرهک در ریشه گیاهانی که دارای باکتریهای تثبیت کننده نیتروژن هستند ، جلوگیری از ریزش برگ  و اثرات دیگر میباشند.

مهمترین هورمونهای گروه اکسین ها ایندول -3-بوتیریک اسید(Indole-3-butyric acid) و ایندول-3-استیک اسید (Indole-3-acetic acid) و 1-نفتیل استیک اسید (NAA) میباشند.

برای کسب جزییات بیشتر در مورد هورمونهای این دسته به منوی محصولات مراجعه فرمایید.

سیتوکینین ها : گروهی از ترکیبات محرک رشدند که فرایند تقسیم را در یاخته‏ ها تحریک می‏کنند.

این هورمونها در تمام مراحل رشد گیاهان، از رویش دانه تا تشکیل گل و میوه، دارای نقشی هستند.

این ترکیبات بر روی متابولیسم، از جمله فعالیت آنزیمها و بیوسنتز عوامل رشد، تأثیر می‏گذارند.

سیتوکینین‏ها همچنین در ظهور اندامکها و انتقال مواد غذایی در گیاهان مؤثر بوده مقاومت گیاه را نسبت به عواملی مانند پیری، آلودگیهای ویروسی و علف کشها و همچنین دمای پایین افزایش می‏دهند.

هورمونهای مانند 6-بنزیل آدنین یا همان 6-بنزیل آمینوپورین (Benzylamino purine) ، کینیتین ، زاتین در این دسته قرار میگیرند .

برای آشنایی بیشتر با هورمون های این گره و بسته بندی های موجود به منوی محصولات مراجعه فر مایید جیبرلین ها : جیبرلین ها می‌توانند اثرات زیادی روی رشد و تولید مثل گیاهان داشته باشند.

عمده‌ترین تاثیر آنها افزودن رشد طولی گیاهان می‌باشد که با افزایش فاصله‌ی میان‌ گره‌ها حاصل می‌شود.

این اثر را می‌توان در برخی گیاهان و ارقامی از غلات و حبوبات یا گیاهان زینتی مشاهده کرد که به دلایل ژنتیکی فاقد توان تولید این هورمون بوده و در نتیجه پاکوتاه هستند.

محلول پاشی مداوم جیبرلین رشد این گیاهان را به حالت عادی برمی‌گرداند.

تاثیر دیگر جیبرلین شکستن دوره‌ی استراحت در بذر‌های بسیاری از گیاهان است که معمولا نیاز به دیدن دوره‌ای از سرما برای جوانه زدن دارند.

جیبرلین ها انواع مختلفی دارند مانندGA3 ,GA4GA7کاه کاربردی ترین آنها اسید جیبرلیک نوع 3 یا همان GA3 میباشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع بسته بندی ها به منوی محصولات مراجعه فرمایید .

بازدارنده های رشد : دسته ای از هورمون های طبیعی هستند که با کند کردن رشد و یا متوقف کردن آن در تعادل بخشیدن به رشد گیاهان تاثیر به سزایی دارند اعمالی همچون تسریع فرایند رسیدگی ، کمک به خواب جوانه ها ، رنگ آوری میوه ها ، جلوگیری از رشد بی رویه بوته ها ، استفاده به عنوان علف کش ها و ….

انجام میشوند .

از مهمترین اعضای این دسته میتوان به  آبسیزیک اسید ،کلرومکوات یا همان سایکوسل ، اتفن  یا همان اتیلن مایع ، پاکلوبوترازول و مالئیک هیدرازید اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع بسته بندی ها به منوی محصولات مراجعه فرمایید .

محیط کشت آماده بافت گیاهی:محیط کشت موراشیگ و اسکوگ یا همان محیط  MS  برای اولین بار برای کشت بافت گیاه تنباکو توسط موراشی و اسکوگ در سال ۱۹۶۲ ساخته و مورد استفاده قرار گرفت.

این محیط کشت با وجود اینکه برای تنباکو طراحی شده است ولی در بسیاری از گیاهان دیگر نیز کاربرد فراوانی دارد.

مقدار مورداستفاده از محیط کشت در هر لیتر آب مقطر : ۴۳/۴ گرم محیط کشت MS تقریباً برای تمامی مراحل کشت گیاهان یعنی کشت جنین، کشت بساک و تخمدان، کشت کالوس و باززابی از کالوس و تمامی کارهای تحقیقاتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به منوی محصولات مراجغه فرمایید.

تلفن: 0912-8238263-021 تلفن: 0912-8238263-021 موبایل: 0912-8238263 فکس: 0912-8238263-021 آدرس: تهران، شهرک گلستان بیش از 12 سال از تاسیس شرکت بهنوژن می‌گذرد.

در گذر این سال‌ها همواره کوشیده‌ایم آیینه صداقت را با مشتریان عزیز اعم از اساتید، دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی را فراروی خود قرار بدهیم چرا که اعتقاد ما بر این است که آنچه از دل تحقیقات در هر سطحی بیرون می‌آید در جامعه ما و در نهایت در منازل ما نمود پیدا می‌کند.

بنابراین دقت در آنچه می‌فروشیم و آنجه می‌خریم برای همه ما فروشندگان و خریداران اجتناب ناپدیر است.

021-0912-8238263 و 0912-8238263 واتس آپ و تلگرام : 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map