طراحی سایت پنج انگشت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پنج انگشت شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت پنج انگشت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Shopping cart تمامی کسانی که بازاریابی اینترنتی انجام میدهند و به گونه ای در اینترنت به کسب و کار و تجارت میپردازند قطعا آشنایی با سئو دارند.

سئو یا همون بهینه سازی موتورهای جستجو چیزیست که مورد بحث تمامی بازاریابان و صاحبین کسب و کار است و همه ی آنها برای سئو تلاش های بسیاری میکنند بخصوص برای اینکه نزد گوگل محبوب شوند و رتبه ی خود را ببرند بالا خیلی تلاش میکنند.

در این پست فریش تم به شما میگوید که پس از اینکه کلید های متن و مطلب خود را آماده کردید در کجا قرار دهید تا سئوی بهتری داشته باشید و همچنین با نجام این کار چطور رتبه ی خود را افزایش دهید.

    این جاهایی که قرار است شما این کلیدها رو قرار بدید پنج جا هستند که به انگشت های پنجگانه سئو معروف هستند.

یکی از بهترین جاها برای قرار دادن کلید ها همین URL یا همون آدرس سایت شماست که در کادر جستجوی مرورگر شما مشخص است و برای کمک به این مسئله میتوانید بجای فضای خالی یا برای جداسازی کلمات از یک دیگر از “دش” یا همون خط تیره استفاده کنید.

مثال بارز آن آدرس همین صفحه ایست که در آن هستید میتوانید مشاهده کنید که در بخش URL با خط تیره کلمات از یکدیگر جدا شده اند.

اگر از جمله کسانی باشید که از اینترنت “دیال آپ” استفاده کردند حتما این مسئله رو تجربه کرده اید که تصاویر سایتی که شما به آن مراجعه کردید به خوبی لود نمیشوند یا اینکه کلا لود نمیشوند در چنین مواقعی میتوانستید در بعضی از سایت ها مشاهده کنید که بجای تصویر متنی جایگزین میشد که توضیحات مربوط به آن تصویر رو مشخص میکرد و این امر یکی از اصولیست که در سئو باید رعایت کنید.

برای عکس هایی که برای سایت یا بلاگ خود استفاده میکنید از متون جایگزین استفاده کنید تا در مواقعی که عکس موردنظر لود نمیشود متنی بجای آن نمایش داده شود که این امر در سئو نیز موثر است.

وقتی از عکسی در سایتتان استفاده میکنید حتما در نام آن عکس اسم چیزهایی که منظور آن عکس هست رو بیاورد.

شاید یکمی فهمیدن جمله سخت باشد!!! فکر کنید شما تصویری راجع به همین پنج انگشت سئو که در همین مطلب استفاده شده است در سایتتان استفاده کردید در نام آن تصویر حتما پنج انگشت سئو را قرار داده و باز هم تاکید میکنیم که برای جاهای خالی از خط تیره استفاده کنید چون در سئوی سایت و بهبود رتبتون بسیار موثر خواهد بود.

    این تگ شما باید به گونه ای باشد که در آن کلیدی قرار داده اید که بتوان آنرا سرچ کرد.

تیتر صفحه همان جایست که عنوان مطلبی که منتشر کرده اید در آن قرار دارد و میتوانید آنرا در بالای مرورگر خود مشاهده کنید.

برای مثال تیتر صفحه این پست “پنج انگشت سئو!” میباشد که میتوانید به راحتی آنرا مشاهده کنید.

اما نکته ای که در تیتر صفحه باید رعایت کنید استفاده کلید در این عنوان است.

  ارائه دهنده فریش تم،وردپرس.

باتشکر از همراهی شما.

اجاره خودرو در تهران الوبل هدایای تبلیغات ی پاوربانک تبلیغاتی سئو سیلیس ساندویچ پانل بروزرسانی : 21 مهر 98 / 13 جلسه سطح پیشرفته دانشجویان 297 دانشجو زمان دوره 5 ساعت بروزرسانی : 10 آبان 98 / 8 جلسه سطح پیشرفته دانشجویان 29 دانشجو زمان دوره 3 ساعت بروزرسانی : 28 مهر 98 / 10 جلسه سطح پیشرفته دانشجویان 83 دانشجو زمان دوره 4 ساعت توجه: کلیه خدمات سایت قبلی فریش تم غیر فعال شده و در حال حاضر هیچ خدمات و محصولاتی در این سایت عرضه نخواهد شد.

فعلا به صورت رایگان از محتوای آموزشی استفاده کنید.

اگه مشتری قبلی فریش تم هستی و نیاز به به آموزش سئو وردپرس داری ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم….

لطفا با ما تماس بگیرید    – پلتفرم سئو وردپرس مانگو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map