طراحی سایت کنگر وحشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کنگر وحشی شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت کنگر وحشی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش «شیعه نیوز»، گیاه کنگر کوهی، گیاه بهاری است که به نام‌های کنگر وحشی یا کنگر صحرایی نیز شناخته می‌شود، گیاهی که در فصل بهار به صورت خودرو در دامنه کوه‌ها رشد می‌کند.

این گیاه دارای برگ‌های خاردار و ساقه‌های ضخیم است، گیاه کنگر کوهی سرشار از خواص برای بدن و در طب سنتی نیز کاربرد فراوانی دارد.

کنگر کوهی سارشار از ویتامین c، اسید K و حاوی مقادیر بالایی ویتامین، فیببر فسفر، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، مس و روی است و در ۱۰۰ گرم کنگر خام حدود ۱۸ کیلو کالری وجود دارد.

گیاه کنگر به شکل خام برای تهیه انواع سالاد و پخته آن برای تهیه خورشت کنگر، سوپ کنگر و غذا‌های محلی استفاده می‌شود.

این گیاه از بهار تا نیمه تابستان در دامنه‌های کوه دیده می‌شود و شما با دانستن ظاهر این گیاه می‌توانید آن را برای مصارف خود بچینید.

گیاه کنگر علاوه بر مصرف خوراکی خاصیت ضد التهابی نیز دارد و مالیدن عصاره‌ آن بر روی زخم‌های پوستی برای درمان زخم، خونریزی و پیشگیری از سرطان پوست مفید است، همچنین گیاه کنگر با سم زدایی کبد می‌تواند به بهبود عملکرد کبد کمک کند و ابتلا به دیابت و افزایش قند خون را پیشگیری کند.

گیاه کنگر از قرن چهارم قبل از میلاد برای درمان بیماری‌های کبدی مورد استفاده قرار گرفته است؛ تحقیقات نشان داده که برگ‌های گیاه کنگر کوهی حاوی مقادیر بالای سیلیمارین و اسید کافئیک است که کبد را در برابر عفونت محافظت می‌کند.

پتاسیم موجود در کنگر کوهی به کاهش فشار خون بالا در افراد کمک می‌کند و مقادیر بالای فیبر و کالری باعث کاهش اشتها شده و با جلوگیری از پرخوری به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می‌کند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map