مشاوره راه اندازی استارت آپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی مشاوره راه اندازی استارت آپ شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با ظهور الگوهای موفق از کسب وکار اینترنتی و ایجاد روش‌های مختلف برای کسب درآمد از اینترنت، بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی استارتاپ هستند.

اما غالبا با چالش‌های مختلف روبرو می‌شوند که خود به تنهایی قادر به حل آنها نیستند.

رشد روزافزون کسب‌وکارهای نوپا نیاز به خدمات مشاوره استارتاپ و منتورینگ را بیش از پیش کرده است.

شکست پی در پی ایده‌های استارتاپی و مشکلاتی که صاحبان آنها در راه‌اندازی و تیم‌سازی دارند، باعث شده تا بسیار از آنها به سرانجام خاصی نرسند.

  در این مقاله به دنبال آن هستیم تا تا اهمیت خدمات مرکز مشاوره استارتاپ را برای شما بیشتر شرح داده و چگونگی دریافت این خدمات را به زبان ساده توضیح دهیم.

  واژه «اینترنت» از جمله اصطلاحاتی است که به دنبال خود اسامی متفاوت زیادی را به یدک می‌کشد.

از خرید و فروشگاه اینترنتی گرفته تا کسب‌وکار اینترنتی و استارتاپ‌ها.

کسب‌وکارهای اینترنتی اگرچه در ابتدا با مقاومت ارگان‌های دولتی و کسب‌وکارهای سنتی روبرو شدند، اما در نهایت توانستند با تکیه بر قدرت تخریب خلاق، خود را به آنها بقبولانند.

در ایران نیز با نفوذ و گسترش اینترنت در چند سال اخیر، کم‌کم انواع و اقسام استارتاپ‌های مختلف شکل گرفتند.

راه‌اندازی و مدیریت این نوع از کسب‌وکارها دارای تفاوت‌های اساسی با مدل‌های قدیمی است.

کافی است دیجی‌کالا یا یک فروشگاه اینترنتی دیگر را با فروشگاه‌های فیزیکی معمولی در سطح شهر مقایسه کنیم، می‌بینیم که روش راه‌اندازی، فروش، بازاریابی و به طور کل مدیریت آنها متفاوت است.

  با ظهور الگوهای موفق از کسب‌وکار اینترنتی و ایجاد روش‌های مختلف برای کسب درآمد از اینترنت، بسیاری از افراد به این حوزه ورود پیدا کردند، اما غالبا با چالش‌های مختلف روبرو شدند.

چگونگی راه‌اندازی استارتاپ، روش‌های کسب‌ درآمد از اینترنت، مسائل حقوقی استارتاپ‌ها، جذب سرمایه‌گذار، تیم‌سازی، ارتباط با سرمایه‌گذار و برخی مسائل دیگر از جمله مهم‌ترین چالش‌های فعالان اکوسیستم استارتاپی به شمار می‌روند.

پ این مسائل و چالش‌ها باعث شده تا اکثر فعالان اکوسیستم برای پیش‌برد اهداف خود به مشاوره استارتاپی نیاز پیدا کنند.

اما مساله این است که چگونه می‌توان برای دریافت اینگونه خدمات اقدام کرد؟  مشاوره استارتاپ شامل خدماتی از قبیل مشاوره حقوقی، مشاوره جذب سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی و برخی موارد دیگر است.

  شرکت‌ها و کسب‌وکارهای سنتی غالبا با همان روش‌های گذشته برای دریافت مشاوره کسب‌وکار اقدام می‌کنند.

معمولا شرکت‌های مشاوره کسب‌کار از جمله مهم‌ترین مراکزی هستند که این کسب‌وکارها برای دریافت خدمات مشاوره‌ای به آنها مراجعه می‌کنند.

اما کسب‌وکارهای اینترنتی غالبا راه دیگری برای این کار می‌پیمایند.

چابکی و آنلاین بودن این نوع از کسب‌وکارها باعث شده تا در بسیاری از فرایندها و فعالیت‌ها از جمله دریافت مشاوره، متفاوت عمل کنند.

استفاده از مشاوره کسب‌وکار اینترنتی، معمولا بهترین گزینه برای دریافت خدمات استارتاپی محسوب می‌شود.

آنها می‌توانند از یک مشاور استارتاپ به عنوان منتور استفاده کرده و حتی از آن به عنوان یکی از هم‌تیمی‌های خود دعوت کنند.

دسترسی به طیف زیادی از مشاوران و سهولت در دریافت مشاوره از جمله مزایای استفاده از این کار به شمار می‌رود.

اما مساله این است که چه خدماتی غالبا توسط آنها به کسب‌وکارهای نوپا ارائه می‌شود؟  اصول اداره و مدیریت کسب‌وکارهای نوپا در بسیاری از موارد برای افراد عادی و حتی بنیانگذاران آنها دارای ابهام و مساله است.

به همین دلیل غالبا فعالان این حوزه در برخی زمینه‌ها نیاز به دریافت خدمات استارتاپی دارند.

خدماتی که یک منتور استارتاپ در این حوزه ارائه می‌دهد معمولا شامل:  شکل‌گیری این دسته از کسب‌وکارها برخلاف شرکت‌های سنتی، غالبا دو مشخصه بارز دارند که شامل فناور محور بودن و ریسک‌پذیر بودن است.

ریسک‌پذیری به این معنا که یک کسب‌وکار اینترنتی قبل از شکل‌گیری رسمی و حتی قانونی، باید یک سری مراحل را پشت سر گذاشته باشد.

مراحلی که در آن سودآور بودن ایده مربوطه به اثبات رسیده باشد تا بتواند برای مراحل دیگر جذب سرمایه کند.

ویژگی فناور بودن نیز ایجاب می‌کند تا صاحبان آنها با اصول حاکم بر یک کسب‌وکار اینترنتی آشنا باشند.

برای بسیاری از صاحبان این استارتاپ‌ها، کسب اطلاع از تمامی این حوزه‌ها وجود ندارد.

از همین رو آنها به معمولا به یک منتور استارتاپ نیاز دارند تا در صورت نیاز و در مراحل مختلف از تجربیات وی استفاده کنند.

  مساله‌ دیگر در خصوص راه‌اندازی استارتاپ و مجوزهای لازم برای شروع این نوع کسب‌وکارها است که اکثر فعالان این حوزه نسبت به آن ناآشنا هستند.

در اینجاست که مشاوره کسب‌وکار اینترنتی می‌تواند در تمامی این موارد به افراد کمک کند.

  در سالیان اخیر مسائل حقوقی به مهم‌ترین دغدغه صاحبان کسب‌وکارهای جدید تبدیل شده است.

از آنجا که فعالیت‌های مرتبط با این حوزه اکثر جدید بوده و سابقه آنها در دنیای کسب‌وکار و در کشورهای مختلف از جمله ایران وجود نداشته، به همین دلیل بسیاری از قوانین و مقررات لازم برای آنها هنوز شکل نگرفته است.

این مساله مدیران را ناگزیر می‌کند تا از خدمات یک وکیل حقوقی استارتاپ بهره بگیرند.

چنین فردی کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای اینترنتی نوپا بتوانند در درجه اول مقدمات قانونی بودن فعالیت خود را فراهم آوردند.

ضمن آنکه بتوانند مجوزهای لازم را برای شروع و ادامه فعالیت از نهادهای مربوطه دریافت کنند.

از طرفی انجام بسیاری از فعالیت‌ها در سطح کسب‌وکار نیازمند استفاده از خدمات مشاوره حقوقی است.

به عنوان مثال، امکان دارد یک کسب‌وکار اینترنتی نیز همانند سایر شرکت‌ها نیازمند ثبت اختراع داخلی و بین‌المللی یا ثبت طرح صنعتی باشد.

  مشاوره حقوقی استارتاپ به افراد تازه‌کار کمک می‌کند تا با الزامات حقوقی راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی بیشتر آشنا شده و بتوانند نکات مهم در این خصوص را رعایت کنند.

  نحوه اداره کردن یک کسب‌وکار جدید دارای برخی مسائل ویژه و مختص به خود است.

به عنوان مثال، بحث تیم‌سازی در استارتاپ‌ها یا چگونگی استخدام افراد و انعقاد قرارداد کاری با آنها از جمله مسائلی هستند که حداقل هم‌اکنون برای بسیاری از فعالان این حوزه دارای ابهام است.

مشاوره استارتاپ کمک می‌کند تا در برخورد با این مسائل بتوان بهینه‌ترین تصمیم را گرفت.

ضمن آنکه طراحی ساختار و چگونگی فعالیت اعضا نیز یکی دیگر از خدماتی است که در این خصوص ارائه می‌شود.

مدیریت این نوع از کسب‌وکارها به لحاظ اداری و مالی مسائل خاص خود را دارد و نیاز است از فردی باتجربه در خصوص برخی مسائل مشورت گرفت.

                                                                           یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین در زمینه جذب سرمایه، ارزشگذاری استارتاپ‌ها، مذاکره با سرمایه‌گذار و مسائلی از این قبیل است.

چرا که نحوه تامین مالی این کسب‌وکارها با مدل‌های سنتی بسیار متفاوت است.

  مشاوره مالی استارتاپ فردی است که دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه تامین مالی و جذب سرمایه کسب‌وکارها است.

ضمن آنکه الزامات مربوط به جذب سرمایه کسب‌وکارهای نوپا را داشته باشد.

  مشاوره تلفنی یا حضوری همین الان مشاوره بگیر ! مشاوره مدیریت یکی از پردرآمدترین مشاغل حرفه‌ای دنیا محسوب می‌شود که در ایران نیز چند سالی است مورد استقبال قرار گرفته و می‌توان آینده خوبی برای آن در نظر گرفت.

مشاوره اقتصادی در شناسایی و انتخاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری، حل مسائل مختلف و توسعه کسب‌وکار، به افراد و کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب بدهند سلام، چه جوری میتونیم اطمینان حاصل کنیم که ایده‌ای که واسه استارت اپ تو ذهنمون هست بعد مشاوره با مشاورین و قاعدتا توضیح کامل اون ایده توسط مشاورین به قول معروف به سرقت فکری نره و اونا اون کارو خودشون شروع نکنن، ابته منظورم شرکت شما نیست کلی پرسیدم سلام دوست عزیز اول با اساتید حوزه مالکیت فکری یک مشاوره داشته باشید و ایده خودتون رو ثبت کنید، سپس با خیال راحت با مشاورین حوزه‌های مختلف در مورد ایده استارتاپتون مشورت کنیدشما میتونید از خدمات ما برای دریافت مشاوره مالکیت فکری و حوزه‌های دیگر استفاده کنیدبا احترام با سلام و احتراممتاسفانه بحث مشاوره‌های استارت آپ زمینه بسیار شیرین و جذابی را برای بعضی افراد کلاهبردار مدرن از ما جوانهای بدبخت فراهم کرده … هیچ راهی هم برای شناختشون قبله هزینه کردن وجود نداره و متاسفانه همینطور بهشون افزوده میشه …بنده خودم از تیمه یه فردی با کلی ادعا یه دوره‌ای رو خریدم کلی ابهام دارم راجبه پروانه کسب و قرادادهای عدم رقابت و نحوه‌ی قرارداد هم بنیانگذاران قبله مرحله ثبت شرکت؛ خیلی راحت زدن زیر حرفشون گفتن به ما چه! سوال نمیتونی بپرسی در صورتیکه بسیار مدعیه پشتیبانی بودن …کاش میشد لااقل پلیس فتا یه کاری بکنه …این مطالب رو نوشتم تا همه‌ی کسانیکه مثله من به دنباله مشاوره هستن اطلاع داشته باشن که بسیار بسیار خون به جگر میشن …و اینکه از اساتید محترم این سایت خواهشمندم با ارائه‌ی محتوای صوتی موضوع بندی هایی که را که میتوانند مشاوره بدهند را در سایت قرار بدهند …تا ما با دانستن مطالب مورد تجربه شان؛ حضورشان درخواست مشاوره بدهیم! مثلا خود بنده در سابجکتهای زیر سوال دارم: چطور کسی را که قبلا استارت آپ مشابه من را تجربه کرده بدونه تخصیص سهام، همراه خود کنم؟ تا از تجربیاتش استفاده کنم و شتابدهی استارت آپ داشته باشم! یا چطور در مراحل قبل از ثبت شرکت؛ تامین کنندگان کالا یا خدمات مورد نیاز را راضی به همکاری کنم …یا چطور وکیل استارت آپی پیدا کنم؟ که خودش با تقسیم سهام، امور را در دست بگیرد! چون اصلا از مسائل حقوقی سر در نمیاورم …فقط قرارداها را میشناسم که باید بسته بشه …در زمینه‌ی استارت آپ وکلای بسیار بسیار کمی هستند که تجربه هم داشته باشند …و سوالات بسیار زیادی که تاجران دروغ جواب نمیدهند …باتشکر سلام و احترام دوست عزیزممنونم از نظر شما شرایط اساتیدی که جزو مشاورین ما هستند بررسی شده و بعد فیلتر‌های گوناگون مورد تایید قرار گرفته، شما میتونید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن رزومه دوستان رو ببینید یا در بحث ویدئو هم میتونید در آپارات که شامل ۵۰۰ ویدئو متفاوت با موضوعات مختلف هست رو ببینید و با دانش دوستان آشنا بشید، در آخر هم یکی از شعارهای ما این است که اگر از مشاوره راضی نبودید ما تمام مبلغ مشاوره رو به شما برمیگردانیم و این تضمین ماست سلاموقت بخیردر صدد راه اندازی یک کسب و کار استارت آپی هستیم.

زمینه فعالیت چیزی شبیه به اسنپ یا دیوار یا شیپور هست.

هنوز در ابتدای راه هستیم.

سوالات زیادی داریم که نمیدانیم مرجع پاسخگویی به این سوالات چه کسی و کجاست؟هزینه انجام و راه اندازی برای طرحی در حد و اندازه های اسنپ چقدر هست؟آیا نیاز به دفتر کار و استخدام و جذب نیرو داریم؟ آیا در هر شهر نیاز به نمایندگی و تعیین یک نماینده داریم؟ و اگر چنین نماینده ای نیاز داریم تقسیم میزان درصد سود بانمایندگان هر شهر چگونه باشد؟چارچوب و نحوه همکاری با نماینده هر شهر چطور منعقد و تنظیم گردد که امکان هر گونه سواستفاده ازبین رفته و درصورت مشاهده هر گونه ضعف یا هر دلیل دیگری که موجب خاتمه همکاری بانماینده شهر شد موجبات دردسر و تبعات حقوقی و قضایی نگردد؟ چه راهکاری جهت شناساندن این کسب و کار جدید درسریعترین زمان ممکن و باوجود رقبایی که از قبل در بازار مشغول فعالیت هستند به مردم پیشنهاد میکنید؟چه مدل و روش تبلیغات ی پیشنهاد میفرمایید؟ چه بودجه ای برای تبلیغات باید کنار گذاشت؟و در نهایت برای شروع از کجا و چکار باید کرد؟آیا نیاز به مجوز خاصی هست؟ میران درآمد اسنپ از دید شما چگونه ست؟در اسنپ فود رستورانها چطور شناسایی و نحوه همکاری مشخص میگردد؟آیا میزان درآمد اسنپ از اسنپ فود و مثلا مشاوره های پزشکی و روانشناسی یکسان است؟ سلامبه قصد شما برای ورود به دنیای کسب و کار و اینکه در ابتدای راه به دنبال این هستید که با کسب اطلاعات از مشاوران حرفه‌ای و مطالعه در خصوص ایده تان، امید موفقیت خود را بالا ببرید تبریک میگویم.

قبل از هر چیز باید پذیرفت که دنیای کسب و کار‌ها دنیای تعارض و تضاد هاست.

کامیابی و ناکامی، موفقیت و شکست، سودآوری و ورشکستگی … به هم تنیده شده اند و در پس کسب و کار‌های شاخص و پیشرو و موفق، خیل کسب و کارهای شکست خورده و ناموفق مدفون شده است.

از اینرو ورود به قصد موفقیت در عرصه کسب و کار ظرافت، دانش، مهارت، توانایی، شایستگی و منابع خاص خود را طلب میکند.

و اینکه شما و تیم هم بیان گذاران کسب و کار تا چه اندازه از این قابلیت‌ها برخوردار باشید و تا چه اندازه منابع مورد نیاز کسب و کارتان را به درستی شناسایی و تخمین زده باشید و تا چه میزان به آن دسترسی داشته و تا چه اندازه مهارت و هنر جذب منابع مورد نیاز را داشته باشید مهم است.

اما پاسخ به سوال چند وجهی شما مستلزم این است که بدانیم مدل ایده کسب و کار شما چیست؟، چگونه شکل گرفته، توسعه یافته و انتخاب شده است؟ آیا این ایده به دنبال کشف یک فرصت کسب و کارانه از دل نیاز موجود در بازار با برسی و غربال ایده‌های متفاوت به همراه دانش و اطلاعات ضمنی، علاقمندی و راهکارهای جدید و ابتکاری و نوآورانه شما برای پاسخ به نیاز بازار متبلور شده است یا اینکه با درک نشانه‌های موفقیت کسب و کارهایی که مثال زده اید (اسنپ- دیوار- شیپور)، به تقلید از آنها قصد راه اندازی کسب و کار‌های مشابه را دارید؟ تصور من این است که شما به انتخاب یک ایده مشخص نرسیده اید.

درست است که اسنپ، دیوار و شیپور هر سه کسب و کارهای اینترنتی محسوب می‌شوند اما واقعیت این است که مدل و نوع این کسب و کار‌ها متفاوت است چرا که مدل شیپور و دیوار در واقع اطلاع رسانی است و حتی درگیر معامله و واسطه گری هم نمی‌شود و تعهد خدماتشان به مشتری بسیار محدود است از طرفی برخی کسب و کار‌های مشابه (دیجی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی) واسطه گری , انجام معامله و خدمات تحویل، تعهد اصالت و تضمین آن را هم به عهده می‌گیرند.

اما اسنپ علاوه بر واسطه گری خدمات، نظام امنیت و تضمین خدمات را هم به عهده گرفته و مدل کسب و کار و درآمد کاملا متفاوتی دارد.

اسنپ با استفاده از پلتفرم مناسبی که ایجاد نموده با برنامه ریزی صحیح و اتخاذ استراتژی مناسب همراه با توسعه برند، بازار و زیر ساخت‌ها، مشتریان و کاربران خدمات خود را نیز افزایش داده و از یک تاکسی یاب (مدل اولیه) اکنون به ارایه خدمات متفاوت در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و هر خدمت ایجادی بر روی بستر پلتفرم اسنپ همانند یک کسب و کار جدید با مدل درآمدی و اجرایی تازه فعالیت می‌کند.

نیازی نیست برای شروع کسب و کار مشابه اسنپ وضعیت کنونی اسنپ با ارزش چند ین میلیاردی و پوشش سراسری را مد نظر بگیرید.

شما باید دنبال پاسخ به این سوال باشید که کسب و کاری که در صدد راه اندازی آن هستید جه جذابیت ومزیتی نسبت به اسنپ و شرکت‌های موجود دیگر برای کاربران شما ایجاد خواهد کرد که به جای اسنپ یا دیگران به شما روی بیاورند؟ در خصوص منابع مالی و هزینه‌های راه اندازی بسته به اینکه مدل کسب و کار و مدل درآمدی شما چگونه تعریف و طراحی شده باشد بسیار متفاوت است.

و پاسخ به سوال‌های شما در گرو طراحی مدل مناسب کسب و کار شماست.

برای مثال امروزه با یک جستجوی ساده اینترنتی به شرکت‌های برنامه نویس فراوانی بر می‌خورید که نسخه‌های اپلیکیشن‌های تحت وب و موبایل را آماده فروش دارند و ظرف یک هفته با قیمت‌های متفاوت بسته به مدل و امکانات موذرد نظر شما برای شما شخصی سازی خواهند نمود.

(از ۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان!) شما نیازی یه استفاده از سرور‌های اختصاصی در ابتدای امر ندارید ومی توانید از سرور‌های اجاره‌ای داخلی یا خارجی (با توجه به صلاحدید امنیتی و دور زدن تحریم‌های گوگل و …) توسعه زیرساخت‌های شما به موازات توسعه بازرتان صورت خواهد پذیرفت (امروزه اسنپ از سرور‌های شریک تجاری خود ام تی ان ایرانسل استفاده میکند) و همچنین ایجاد دفاتر کار در بازار‌های جدید بسته به نوع بازار و روشهای متنوع همکاری که طراحی می‌کنید متفاوت است و تمام تصمیم گیری‌ها در این خصوص اقتضایی است و بسته به شرایط مکان و زمان، رقبا و مزیت رقابتی شما، قدرت و منابع در اختیار شما و اعتباری که دارید و مزیت و منفعتی که به شرکای تجاری خود ارایه میکنید متفاوت استاتخاذ تصمیم در خصوص انتخاب راهبردهای مناسب بازاریابی مستلزم انجام تحقیقات بازار و تعیین حوزه، محدوده و ججم بازار هدف با در نظر گرفتن مولفه‌های اقتصادی، رقبا، پیوست‌های فرهنگی و … می‌باشد.

الگو گیری از استراتزی کسب و کار‌های شاخص و به روز رسانی و شخصی سازی آن با اهداف بازاریابی خود نیز یکی از این راه هاست که با کمک مشاوران حرفه‌ای امکان پذیر است.

(استفاده اسنپ از الگوی اوبر: شروع از بازار محدود و تقسیم بازار به بخش‌های کوچک قابل دستیابی.

.

و در نهایت توسعه فرگیر) و ریزه کاری‌های زیادی که در حوصله این گفتگو نخواهد گنجید و جلسات توجیهی مفصل طلب می‌کند.

پیشنهاد من به شما این است که در ابتدای کار با کمک مشاوران حرفه‌ای به دقت فرایند دقیق ایجاد کسب و کار را فرا بگیریدمطالعات امکان سنجی دقیق به منظور توجیه پذبری قانونی، فنی، بازار و مالی و اقتصادی را به کمک یک تیم حرفه‌ای انجام دهید با پیگیری شخصی و یاری متخصصان امر موضوع کسب و کار، منابع انسانی، اطلاعاتی، مالی و فیزیکی را مشخص کنید و روند‌های موجود را تجزیه و تحلیل کنید.

هدف گذاری استراتژی‌های توسعه بر اساس چشم انداز خود را تبین نمایید.

به کمک خبرگان مدیریت بازار، مطالعه و تجزیه و تحلیل لازم را به منظور اتخاذ راهبرد مناسب و شیوه‌های معرفی و نفوذ به بازار و طرح جامع بازاریابی را تدوین نمایید.

و در نهایت بوم مدل و طرح کسب وکار خود را تهیه و نمایید.

همچنین شیوه‌های دستیابی به منابع را به کمک متخصصان فرا بگیرید.

البته احتمالا شما به جواب قطعی و روشن سوال هایی که در ابتدا بیان نموده بودید نرسیده اید.

ولی عقب نشینی نکنید.

چنانچه احساس کردید توضیحات من برای شما مفید بوده است می‌توانیم از طریق تیم مشاوران و متخصصان الو بیزنس در حوزه‌های تخصصی مختلف از مرحله توسعه ایده، شروع، تثبیت و توسعه کسب و کارتان در کنار شما باشیم.

موفق باشید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map