کتاب تبلیغات اینستاگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب تبلیغات اینستاگرام شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک کتاب آموزشی شامل هفت نکتۀ طلایی در بازاریابی با اینستاگرام (این کتاب را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید) حجم فایل کتاب: ۱ مگابایت احمد اردیبهشت کیست؟ نویسندۀ کتاب پرفروش «عملیات سئو» نویسندۀ کتاب پرفروش «تقویم تولید محتوا» مدرس دوره‌های تخصصی سئو و بهینه‌سازی سایت مدرس و مشاور درزمینۀ بازاریابی اینترنتی مشاور و مجری ده‌ها پروژۀ سئو در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف بیش از ۷ سال سابقۀ تدریس تخصصی سئو و لینک بیلدینگ نویسندۀ صدها مقاله درزمینۀ سئو و بازاریابی اینترنتی قیمت محصول: ۱۴ هزار تومان برای مدت محدود رایگان لینک دانلود کتاب برایتان ایمیل خواهد شد.

لطفاً برای دریافت فایل کتاب، آدرس ایمیل اصلی خود را وارد کنید.

برای دانلود این کتاب کلیک کنید در حال حاضر بازاریابی با اینستاگرام به یکی از روش‌های جدایی‌ناپذیر بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است و بسیاری از افراد توانسته‌اند با بازاریابی در اینستاگرام به فروش‌های حیرت‌انگیزی در کسب‌وکار خود دست پیدا کنند.

همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از افراد موفق در بازاریابی اینترنتی، با تجربه و آزمون‌وخطا توانسته‌اند روش‌هایی برای افزایش فروش خود کشف کنند و با استفاده از همین روش‌ها به کسب درآمد بپردازند.

تصور کنید اگر این افراد با آموزش دیدن و استفاده از تجربیات دیگران، همین مسیر را طی می‌کردند می‌توانستند به چه موفقیت‌هایی دست پیدا کنند؟ پاسخ واضح است: قطعاً می‌توانستند جایگاهی فراتر از جایگاه فعلی داشته باشند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم نکات بسیار مهم و حیاتی در بازاریابی با اینستاگرام را در قالب یک کتاب الکترونیکی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با استفاده از نکات ارائه شده در این کتاب الکترونیکی، مسیر کسب درآمد از اینستاگرام را بهتر و سریع‌تر طی کنید.

بازاریابی با اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است؛ زیرا شبکه اجتماعی اینستاگرام از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار است و توانسته کاربران بسیاری را به‌سوی خود جذب کند.

چه فضایی بهتر از این سراغ دارید تا محصولات/خدماتتان را به میلیون‌ها کاربر، آن‌هم به‌صورت رایگان عرضه کنید؟ برخی از نکات ارائه شده در این کتاب الکترونیکی نکاتی هستند که ممکن است پس از چندین سال فعالیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به آن‌ها دست پیدا کنید و قطعاً دانلود و مطالعۀ کتاب الکترونیکی «هفت نکتۀ طلایی در بازاریابی با اینستاگرام» نکات و تجربیات ارزشمندی را به شما منتقل خواهد کرد.

توصیه می‌کنم هفت نکتۀ ارائه شده در این کتاب را به‌دقت مطالعه کرده و هنگام بازاریابی با اینستاگرام به آن‌ها توجه کنید تا شاهد افزایش فروش از طریق صفحۀ اینستاگرام خود باشید.

شما می‌توانید این صفحه را به سایر دوستان خود معرفی کنید تا با دانلود و استفاده از نکات این کتاب، تأثیر مثبتی در روند موفقیت آن‌ها داشته باشید.

فرصت را از دست ندهید.

به‌سادگی می‌توانید بر روی دکمۀ بالای صفحه کلیک کرده و این کتاب الکترونیکی ارزشمند را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

عالی بود بسیار عالی بود، ۲۰ کا شدن پیجتون هم مبارک باشه سلام متاسفانه لینک ارسالی به ایمیل خرابه سلام مشکل لینک دانلود برطرف شد.

مجدد از همین صفحه ایمیلتان را وارد کنید و کتاب را دریافت کنید.

موفق باشید.

این کتاب رو الان دانلود کردم ونخوندم هنوز ولی محصولات دیگه خیلی خوب بودن ممنونم از شما باسلام لطفا این کتاب رو برام ایمیل کنید .

متشکرم سلام ارسال شده است.

موفق باشید.

سلام من ایملمو وارد کردم ولی چیزی برام نیومد 🙄😔 سلام مجدد به ایمیل شما ارسال شد.

موفق باشید.

دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: روش‌های مختلفی برای ارتباط با ما وجود دارد که به طور کامل در صفحۀ تماس با ما توضیح داده‌ایم؛ اما اگر نیاز به راهنمایی دارید و یا به هر دلیلی قصد دارید همین حالا با ما تماس بگیرید می‌توانید با شماره 09121442355 در ارتباط باشید.

راستانا در سال ۱۳۹۴ با هدف آموزش طراحی و توسعه وب سایت فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به‌طور تخصصی به آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی می‌پردازد.

آموزش‌های راستانا شامل موارد زیر می‌باشد: – کتاب‌های آموزشی (چاپی و الکترونیکی) – ویدیوهای آموزشی کوتاه – دوره‌های جامع ویدیویی – پادکست و آموزش‌های صوتی – وبینار و دوره‌های آنلاین تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به احمد اردی‌بهشت است.

این سایت در زمینه‌ی آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی، تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map