کتاب تبلیغات و برند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب تبلیغات و برند کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کتاب تبلیغات و برند اثر دکتر احمد عسکری به موضوعات تبلیغات اینترنتی و بردنسازی در حوزه کسب‌و کار می‌پردازد.

تبلیغات اینترنتی به استفاده از محیط اینترنت بعنوان یک راه، کانال و وسیله ارتباط برای فرستادن تبلیغات در محیط وب اشاره دارد.

اولین و مهمترین گام در برندسازی، طراحی سایت است.

با گسترش تکنولوژی و دنیای فناوری اطلاعات اهمیت طراحی سایت روز به روز بیشتر می‌شود.

امروز ویترین معرفی محصولات و خدمات تمامی تولید کنندگان هر نوع محصول و خدمات، وب سایت آنها است.

کتاب تبلیغات و برند به منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به مباحث تخصصی تبلیغات و برند نوشته شده است.

این کتاب هشت فصل دارد.

در فصل اول به این موضوع پرداخته شده که تبلیغات چه کاری انجام می‌دهد و چگونه، در فصل دوم بازاریابی الکترونیکی تشریح شده است و در فصل سوم به تبلیغات اینترنتی و چند و چون ان پرداخته شده است، در فصل چهارم انواع استراتژی‌های تبلیغ اینترنتی معرفی شده‌اند، فصل پنجم به مدل کسب و کار الکترونیکی اختصاص دارد ، فصل ششم برند و برندسازی را توضیح داده است، فصل هفتم عوامل ارتقای برند را برشمرده است و فصل هشتم وفاداری به برند را تشریح کرده است.

علاقه‌مندان به مباحث تخصصی تبلیغات و برند و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ .

تبلیغات اینترنتی از سال ۱۹۹۴ به صورت جدی مطرح شده است و محققان نیز آن را به عنوان یک انقلاب در بازاریابی بعد از ظهور تلویزیون می‌دانند.

در این سال اولین بنر تبلیغاتی که امروز معمول‌ترین و مشهورترین مدل تبلیغاتی در اینترنت است، در پایگاه اینترنتی "هات وایر"به کار گرفته شد.

از آن زمان به بعد تبلیغات اینترنتی مورد توجه جدی قرار گرفت.

پیش بینی شده است که سرعت استفاده از تبلیغات اینترنتی به دلیل اینکه مشتریان وقت بیشتری را بر روی کامپیوترهای شخصی‌شان صرف کرده و ابزارهای دیگری همچون موبایل و تلویزیون که امکان اتصال به وب را دارا هستند افزایش می‌یابد.

بنابراین تبلیغات به سرعت از پراکنده بودن بر روی تلویزیون و روش‌های دیگر به سمت وب سایت‌های برخط و موتورهای جست وجو حرکت کرده است (کاتی، ۲۰۱۰).

از سوی دیگر، مردم به طور روز افزون از تلویزیون و اینترنت به طور همزمان استفاده می‌کنند که این موضوع باعث فراهم شدن فرصت‌های برای مبلغان جهت تأثیر گذاری بر رفتار افرادی که در جست و جوی اطلاعات هستند فراهم می‌نماید.

پیش‌گفتار فصل اول: تبلیغات چه کاری انجام می‌دهد و چگونه؟ مقدمه جایگاه تبلیغات در آمیزه بازاریابی تبلیغات قادر به انجام چه کارهایی است؟ تبلیغات قادر به انجام چه کارهایی نیست؟ طبقه بندی تبلیغات تبلیغات چگونه عمل می‌کند؟ انواع اهداف در تبلیغات فصل دوم: بازاریابی الکترونیکی مقدمه تاریخچه اینترنت تعریف بازاریابی الکترونیک مزایای به کار گیری بازاریابی اینترنتی چالش‌های بازاریابی از طریق اینترنت فصل سوم: تبلیغات اینترنتی مقدمه آشنایی با ویژگی‌های تبلیغات سنتی آشنایی با ویژگی‌های تبلیغات مدرن کدامیک از تبلیغات سنتی و مدرن مفید است؟ تبلیغ اینترنتی جنبه‌های مثبت و منفی تبلیغات اینترنتی جایگاه تبلیغات اینترنتی در بازاریابی اینترنت و آمیخته ترفیع علل استفاده از تبلیغات اینترنتی انواع شیوه‌های تبلیغات اینترنتی فصل چهارم: انواع استراتژی‌های تبلیغ اینترنتی مقدمه استراتژی کششی – رانشی استراتژی تبلیغات موتورهای جستجو یا SEA۷ استراتژی آگاه سازی استراتژی تصویر سازی استراتژی فروش مستقیم استراتژی تبلیغ ویروسی یا مجازی استراتژی معرفی تبلیغ بعنوان یک کالا استراتژی نمایش تبلیغ مرتبط استراتژی آگهی مطبوعات آنی استراتژی تبلیغ تحمیلی فصل پنجم: مدل کسب و کار الکترونیکی مقدمه مدل پرتال پرتال‌های عمودی مدل‌های قیمت گذاری پویا فراهم کننده B۲B مدل‌های وام دهی و تجاری آنی وام دهنده‌های آنی استخدام روی وب خدمات خبری آنی خدمات مسافرتی آنی سرگرم کننده‌های آنی انرژی آنی فروش ایده‌های ذهنی بنگاه‌های هنری آنی یادگیری الکترونیکی فصل ششم: برند و برند سازی مقدمه ویژگی‌های داشتن یک برند قوی مزیت‌های برند برندسازی دلایل مهم برندسازی در نزد سازمان‌ها فرآیند جایگاه یابی برند انواع برندسازی راه‌های ماندگاری نام برند اشتباه رایج در برندسازی تأثیر قابلیت نام تجاری بر بهره برداری از ایده قابلیت‌های بازاریابی قابلیت نام تجاری فصل هفتم: عوامل ارتقای برند مقدمه پنج حوزه اصلی برند فرآیند خلق برند مدل کاربردی ارتقای برند مدیریت نام تجاری تدوین راهبرد نام تجاری ابعاد نام تجاری ارزش نام و نشان تجاری سنجش اندازه نام تجاری تمرکز فکری و نام تجاری اندازه متمرکز بر نام تجاری قدرت نام‌های تجاری تخصصی تبدیل نام‌های تجاری به نمادها بیست و دو قانون ثابت برای تثبیت نام تجاری ماتریس استراتژی‌های نام تجاری توسعه از طریق نام‌های تجاری متعدد فصل هشتم: وفاداری به برند مقدمه مراحل توسعه وفاداری وفاداری به برند تعاریف وفاداری به برند سطوح وفاداری به برند ازنظر دیوید آکر مزایای وفاداری به برند رویکرد وفاداری به مارک منابع یادداشت‌ها چرت طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است.

در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید.

در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map