کتاب تبلیغات از تئوری تا عمل سید حمید خداداد حسینی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب تبلیغات از تئوری تا عمل سید حمید خداداد حسینی حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کتاب تبلیغات از تئوری تا عمل اثر سیدحمید خداداد حسینی - احمد روستا - وهاب خلیلی شجاعی توسط انتشارات نگاه دانش در 432 صفحه به چاپ رسیده است.

این کتاب دارای 12 فصل است به شرح زیر: فصل اول: به معرفی جایگاه تبلیغات در تعامل با بازاریابی می پردازیم فصل دوم: آشنایی با تبلیغات (مفاهیم و مبانی) فصل سوم: اصطلاح شناسی (ادبیات) تبلیغ فصل چهارم: اصول و تکنیکهای تبلیغات فصل پنجم: مدیریت تبلیغات فصل ششم: تبلیغات و فروش فصل هفتم: ساختار شرکت تبلیغاتی فصل هشتم: (رازهای-اصول و تکنیکهای) ساخت تبلیغات فصل نهم: تبلیغات و خدمات فصل دهم: بودجه بندی تبلیغات فصل یازدهم: تبلیغات و اینترنت فصل دوازدهم: رویکرد نوین؛ تبلیغات سبز.

شما می توانید با خرید کتاب تبلیغات از تئوری تا عمل از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تلفن:                                                                                      09121442355-021   کتاب فروش در دنیای معاصر نویسندگان: مارک جانستون - گرگ مارشال مترجمان: احمد روستا - کامبیز حیدرزاده - نیما شجاعی انتشارات: شرکت چاپ و نشر بازرگانی بانک کتاب یکتامهر با مدیریت سید امیرمحمد عاقلی و با داشتن حرفه ای ترین و به روزترین تیم تهیه و عرضه کتاب، با در اختیار داشتن کامل ترین بانک کتاب در کلیه زمینه ها، امکان خرید اینترنتی کتاب های موردنیاز شما عزیزان را تنها با چند کلیک فراهم آورده است.

بانک کتاب یکتامهر امکان خرید کتاب به صورت تلفنی و خرید اینترنتی کتاب های موردنیاز شما عزیزان را فراهم آورده است و شما می توانید تنها با چند کلیک و یا یک تماس، کتاب موردنیازتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map