کتاب تبلیغ اتمی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با کتاب تبلیغ اتمی شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وبسایت شخصی حجة الاسلام حمزه شریفی دوست - پایگاه تخصصی آسیبهای اجتماعی | سایت شخصی حمزه شریفی دوست آخرین مطالب سایت کتاب تبلیغ اتمی کتابی است داستانی در توصیف روزگار دانشجویی در دهه هفتاد در یک دانشگاه دولتی.

این کتاب توصیفی است از فضاهای حاکم بر گعده های دانشجویی و خوابگاه نشینی و فعالیت های سیاسی فرهنگی دانشجویان در تشکل های دانشجویی… کتاب با اعتراض دانشجویان به قصه مرغ دانشگاه و شکستن سلف دانشجویی آغاز میشود و با یک رویداد غیرمنتظره ختم میشود.

شخصیت های کتاب تبلیغ اتمی همه واقعی اند، اما به فراخور داستان در جزئیات رویدادها و زمان و مکان آنها تصرف شده است.

شخصیت های داستان ترجیح میدهند مسیری متفاوت از دیگر دانشجویان را انتخاب کنند و راهی جدید برای آینده شغلی خویش برگزینند.

کتاب تبلیغ اتمی به دلیل توصیف دقیق از فضاهای حاکم بر دانشگاه تاکنون دو نوبت از طرف نهاد رهبری در دانشگاهها به روحانیون تبلیغی دهه محرم در سراسر کشور اهداء گردیده است.

غالبا خواننده های کتاب بخصوص دانشجویان، کل کتاب را با اشتیاق و در یک نفس میخوانند و بارها همراه نویسنده میخندند و شادی میکنند؛ گاه غمناک شده و غصه میخورند؛ گاه حسرت میخورند و گاه هم غرق در تامل و فکر میشوند… ناشر کتاب تبلیغ اتمی، نشر معارف وابسته به نهاد رهبری در دانشگاههاست.

پست قبلی معرفی کتاب جادوبر پست بعدی معرفی کتاب راهبری فرهنگی در دانشگاهها کتاب “قانون جذب و اسلام” در نمایشگاه قرآن پرفروش شد معرفی کتاب اخلاق در فضای مجازی معرفی کتاب عصر ظهور از منظر آیت الله بهجت معرفی کتاب معنویت برای همه آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پستهای اخیر موسیقی شیطان پرستان و الهام از انجیل شیطانی دین ستیزی و عرفان حلقه اقتصاد و رفاه در عرفان‌های کاذب مسیر توانگری و ثروت در نگاه اسکاول شین تناسخ در یوگا پر بادیدترین مطالب سایت اعتیاد، لوکوموتیوِ آسیب های اجتماعی بلائی که انقلاب جنسی بر سر آمریکا آورد چرا «اقرار به عجز» اولین قدم در انجمن معتادان گمنام است؟ روش های ترک اعتیاد که خود آسیب می آفرینند نماد مهم شیطان‌پرستان/ محل بزرگترین ابلیسک جهان مشهورترین رهبر معنوی چه می گوید؟ (اکهارت توله) فنگ شویی، عرفانی که نقی و ارسطو بر سر زبانها انداختند معرفی رُمان خاطرات یک فرشته، دفتر رئوف آثار ما در مطبوعات و رسانه ها حمایت از فعالیتهای خیریه و تبلیغی گروه تبلیغی مؤسسه خیریه «آوای زندگی پاک» در موضوع مبارزه با مفاسد اجتماعی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map