کتاب پژوهشنامه تبلیغات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با کتاب پژوهشنامه تبلیغات شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

َ◄پژوهش و نگارش: دکتر محمدرضا رسولی ◄ويراستار ادبي: نرگس کرمی ◄تعداد صفحه: 182 ◄سال انتشار: 1386 ◄نوبت چاپ: اول ◄شمارگان: 200 ◄ناشر : پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات  بدنه اصلی «پژوهشنامه تبلیغات» را تحقیقات در سه حوزه «قوانین تبلیغات»، «گفتمان‌های غالب حوزه تبلیغ» و «شیوه‌های بهینه‌سازی توزیع آگهی» تشکیل می‌دهد.

این کتاب، با نگاهی تحلیلی از منظر پژوهش‌های نظری و تجربی انجام‌شده در ایران و سایر کشورها، کوشیده است با مروری بر آسیب‌شناسی تبلیغات تجاری در ایران، راهکارهای آن را معلوم کند.

در فصل نخست این پژوهشنامه، طرح موضوع و چارچوب اولیه مباحث، ارائه شده که اهداف و مسئله‌شناسی پژوهشنامه را بر پایه گفت‌وگوهای کارشناسی نشان‌ می‌دهد.

در فصل دوم ادبیات نظری و تجربی تبلیغات شامل تحقیقات تجربی و نظری در ایران و سایر کشورهای جهان از جمله: نظریه‌های اقتصادی و اقتصاد سیاسی، مطالعات مربوط به آثار اجتماعی تبلیغات، تبلیغات تجاری و سبک زندگی، جایگاه تبلیغات در سیاستگذاری فرهنگی و ارتباطی و .

.

.

، بررسی شده است.

فصل سوم به طرح یافته‌های پژوهشی گروه پژوهش تبلیغات اختصاص دارد که شامل تبلیغات و چشم‌انداز جهانی فرهنگ، بررسی تطبیقی قوانین و مقررات تبلیغات تجاری کشورهای ایران، انگلستان، چین و ارمنستان، گفتمان‌های غالب در تبلیغات تجاری و راهکارهای بهینه‌سازی شیوه‌های توزیع آگهی‌های دولتی، است.

فصل چهارم نیز به جمع‌بندی و کاربرد یافته‌های تحقیقات موجود اختصاص دارد و در این فصل بر پایه فراتحلیل پژوهش‌های قبلی، پیشنهادها و توصیه‌هایی برای خوانندگان ارائه شده است.

از نتیجه‌گیری‌های به دست آمده این است که نظام تبلیغات ایران، بیش از پیش نیازمند مطالعات و بررسی‌های بنیادینی است که از آن طریق بتوان الگوی مطلوبی را در چارچوب موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی سامان داد و در نتیجه در تدوین سیاست ملی تبلیغات، مؤثر بود.

از پیشنهادهای این پژوهش نیز توجه بیشتر به موضوعاتی از این قبیل است: بسترسازی برای گسترش و تعمیق نهادهای صنفی و مدنی صنعت تبلیغ؛ حمایت از برگزاری همایش‌های تخصصی برای نقد و اصلاح رویه‌های موجود؛ حمایت از تألیف کتاب‌ها و نشریات تخصصی و نیز پژوهش‌های کاربردی و بنیادی در این حوزه؛ و .

.

.

کتاب «پژوهشنامه تبلیغات» در چهار فصل، به اين شرح تدوین شده است: فصل اول: کلیات پژوهش؛ فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری و تجربی؛ فصل سوم: مروری بر یافته‌های پژوهشی گروه تبلیغات و فصل چهارم: کاربرد یافته‌های پژوهشی.

براي دريافت متن كامل كتاب اينجا را كليك كنيد.

تحليل سياست‌های فرهنگی عربستان براساس اسناد ویکی‌لیکس كتاب «ابعاد فرهنگي ايران‌هراسي در کشورهاي حوزة خليج‏ فارس» نشانی: پایین‌تر از میدان ولیعصر، ابتدای خیابان دمشق، شماره ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، صندوق پستی: ۶۴۷۴- ۱۴۱۵۵ِ کدپستی: 09121442355 برای اطلاع از آخرین خبرها، اطلاعیه‌ها، گزارش‌ها و.

.

.

در خبرنامه پژوهشگاه ثبت‌نام کنید! کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map