کتاب روانشناسی تبلیغات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با کتاب روانشناسی تبلیغات کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

باب ام.

فنیس( -۱۹۶۸) و ولف‌گانگ اشتروب( -۱۹۴۱) روانشناس و پژوهشگر اجتماعی هستند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «تبلیغات نیروی قدرتمندی است که همه جا حضور دارد و ما را به خریداری محصولات، بهره‌برداری از خدمات، کمک به مؤسسات خیریه، دادن رأی به نامزدهای انتخاباتی (حتی به افرادی که نزد ما چندان خوش‌نام نیستند)، و تغییر سبک زندگی‌مان (به منظور سالم یا خراب‌تر کردن آن) متقاعد می‌کند؛ حتی گاهی ما را به انجام کاری که نمی‌خواهیم وا‌می‌دارد.

گرچه تبلیغات اغلب تأثیری ضمنی و نامحسوس در مصرف‌کنندگان می‌گذارد؛ گاهی این تأثیر چنان چشمگیر است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

این کتاب به بحث دربارۀ موضوعات اصلی روان‌شناسی مصرف‌کننده و روان‌شناسی اجتماعی می‌پردازد.

برخی از پرسش‌های مهمی که در این کتاب به آن‌ها پاسخ داده شده است، عبارت‌اند از: تبلیغات چه اثراتی در رفتار مصرف‌کننده دارد و این اثرات ناشی از چیست؟ کدام فرایندهای روان‌شناختی موجب تأثیرگذاری تبلیغات می‌شوند؟ مصرف‌کنندگان چگونه پیام‌های تبلیغاتی را درک می‌کنند؟ کدام دسته از پیام‌ها با موفقیت به گیرندگان منتقل می‌شوند؟ و چرا و در چه شرایطی این انتقال صورت می‌گیرد؟» کسانیکه به فروشندگی علاقمندند حتما بخونن از خرید این کتاب پشیمانم.

از نویسنده هایی است که نمیتونه اصل مطلب رو ادا کنه.

مطالب گیرا نیست و نمیشه به راحتی نتیجه گیری کرد.

بیشتر شبیه یک پایان نامه است.

از این دسته کتاب هایی که فقط حجم و قیمتش بالاست.

کتاب روانشناسی خوبه طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است.

در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید.

در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map