تبلیغات ساعت هوشمند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات ساعت هوشمند شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساعت های هوشمند از جمله وسایل الکترونیکی جدیدی هستند که در دنیای دیجیتال امروز استفاده از دستگاه های تلفن همراه را برای افراد ساده تر کرده اند.

این گجت های هوشمند که مانند ساعت های مچی کلاسیک بر روی مچ دست بسته می شوند می توانند در هر زمان و مکان شما را از تماس ها و پیام های دریافتی بر روی گوشی تلفن همراهتان آگاه کنند.

به وسیله این ساعت ها، شما می توانید موسیقی گوش کنید، تعداد گام هایتان را بشمارید و حتی تلفن جواب بدهید و پیامک بزنید.

بسیاری از صاحبان مشاغل و کارآفرینان ترجیح می دهند تا به جای استفاده از روش های تبلیغاتی سنتی، به مشتریان و پرسنل خود هدایای تبلیغاتی دیجیتال هدیه کنند.

معمولا هر چه مخاطبین کسب و کارها جوان تر باشند، کارفرمایان تمایل بیشتری به انتخاب دستگاه های نوین ارتباطی به عنوان هدیه تبلیغاتی دارند.

ساعت هوشمند تبلیغاتی نیز از جمله انتخاب های پر طرفدار کارفرمایان جوان گراست.

انتخاب کسانی که مایلند کسب و کار خود را به شیوه ای نوین معرفی کنند.

شما نیز می توانید با حک نام یا لوگوی برند تجاری یا خدماتی خود بر روی این ساعت های هوشمند، علاوه بر آن که هدیه تبلیغاتی شایسته ای به مشتریان خود ارائه می کنید، سبب شوید نام برندتان در تمامی ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته در معرض دید مشتریان بالقوه کسب و کارتان قرار بگیرد.

اگر شما کارفرمای گرامی تصمیم دارید هدایای تبلیغاتی برند خود را از میان محصولات دیجیتال جدید و کاربردی انتخاب کنید، پیشنهاد دیگر ما به شما پاوربانک تبلیغاتی است.

از آنجایی که امروزه تقریبا تمامی اقشار جامعه از انواع گوشی های موبایل و تبلت استفاده می کنند، پاوربانک می تواند هدیه مناسب و خلاقانه ای باشد که نام برند شما را در معرض دید کاربران قرار خواهد داد.

انتخاب دیگری که شما مدیر جوان گرا می توانید داشته باشید، فلش مموری تبلیغاتی است.

زیرا همان طور که می دانید امروزه کمتر کسی در مشاغل و حرفه های مختلف از این وسیله جدید و کاربردی بی نیاز است.

شما می توانید نام برند خود را بر روی محصولی جدید و به روز حک کنید که به طور دائم در دسترس و در معرض دید افراد قرار دارد.

ما در مجموعه ال و بل افتخار داریم شما کارفرمای عزیز را در انتخاب هدایای تبلیغاتی شایسته برای برندتان همراهی کنیم.

شما می توانید برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امکانات : ضربان شمار گام شمار محاسبه مسافت طی شده محاسبه میزان کالری مصرفی شخص استفاده به عنوان هندزفزی بلوتوث برقراری مکالمه یا رد تماس و پخش موسیقی شرکت الوبل با سالها تجربه در امر ساخت، واردات و پخش انواع محصولات الکترونیکی و کالای دیجیتال همچون فلش مموری، پاوربانک، اسپیکر، موس، کیبورد، شارژر و … دارای بزرگترین بانک هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مانند فلش مموری تبلیغاتی و پاوربانک تبلیغاتی می باشد و همچنین با ایده و نظر اختصاصی شما اقدام به طراحی و ساخت محصولات دیجیتال خاص می کند.

Optimized & Designed by ExonWeb 2018 ©

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map