ساخت سایت با سرور مجازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت با سرور مجازی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارائه دهنده خدمات هاستینگ و ثبت دامنه آذرآنلاین ارائه دهنده خدمات نوین اینترنتی و ارائه دهنده سرویس های هاست و دامنه، سرور مجازی لینوکس و ویندوز، سرور اختصاصی، سرور مجازی هاستینگ، گواهینامه امنیتی و طراحی وب با نزدیک به یک دهه سابقه موفق در ایران آذرآنلاین به عنوان نماینده رسمی Irnic و Directi سرویس خدمات ثبت دامنه های ایرانی و بین المللی را به صورت آنی و خودکار همراه با کنترل پنل اختصاصی دامنه ارائه می نماید.

سرویس هاست آذرآنلاین در سرورهای قدرتمند با هارد SSD در معتبرترین دیتاسنترهای دنیا با آپتایم 99.

99% ، بک آپ روزانه و هفتگی جهت امنیت و پایداری وب سایت ارائه می گردد.

هاست نمایندگی نسبت به پلن درخواستی مشتری برای کسب و کارهای آنلاین با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب در دیتاسنتر معتبر با سرورهای قدرتمند و پهنای باند نا محدود ارائه می گردد.

آذرآنلاین با نزدیک به یک دهه تجربه در ارائه خدمات سرویس های اینترنتی سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاستینگ لینوکس، هاستینگ ویندوز، گوهینامه امنیتی، ثبت دامنه بین المللی، دامنه ایرانی و محلی با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته در خدمت شما میباشد آذرآنلاین نماینده رسمی IRnic و پنل های بین المللی آماده ارائه سرویس ثبت دامنه، انتقال دامنه، تمدید دامنه و جستجو پسوندهای مختلف می باشد.

آذرآنلاین خدمات دامنه خود را با مناسب ترین قیمت به صورت آنی ارائه داده و ایمن نگه داشتن دامنه شما به عنوان مهمترین بخش تجارت الکترونیک را وظیفه خود می داند.

برای ثبت دامنه کلیک نمایید.

آذرآنلاین هاست میزبانی لینوکس خود را با استفاده از قدرتمندترین سرورها در دیتاسنترهای معتبر با سیستم عامل Cloud Linux به همراه پنل cPanel و Directadmin ارائه می دهد.

استفاده از هاردهای SSD برای ذخیره سازی ، بک آپ روزانه ، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برخی از ویژگی های سرویس میزبانی لینوکس آذرآنلاین می باشد.

برای سفارش هاست لینوکس کلیک نمایید آذرآنلاین هاست میزبانی ویندوز خود را بر روی مدرن ترین و قدرتمند ترین سرورها به همراه ویندوز سرور 2016 و 2012R2 راه اندازی کرده و در کنار آن از پنل پلسک برای دسترسی آسان و امن‌تر استفاده می کند.

بک آپ روزانه، استفاده از هاردهای SSD و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته از ویژگی های سرویس میزبانی ویندوز آذرآنلاین بشمار می آید.

برای تهیه هاست ویندوز کلیک نمایید.

آذرآنلاین با استفاده از مجازی ساز قدرتمند Vmware ESXi ارائه دهنده انواع سرورهای مجازی در سرتاسر جهان می باشد.

سرورهای استفاده شده در سرویس سرور مجازی در رک اختصاصی آذرآنلاین در بزرگترین دیتاسنترهای جهان قرار داشته و از هاردهای SSD ، پردازنده و رم های مدرن و بروز بهره می برند.

امکان نصب سیستم عامل مورد نظر کاربر و آماده سازی کمتر از 15 دقیقه سرور مجازی با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برخی ویژگی سرویس سرور مجازی آذرآنلاین می باشد.

برای تهیه سرور مجازی کلیک نمایید.

آذرآنلاین با در اختیار داشتن رک های اختصاصی قدرتمند در دیتاسنترهای معتبر سراسر جهان ارائه دهنده سرویس سرور اختصاصی است.

سرورهای اختصاصی آذرآنلاین دارای تنوع و عملکرد سخت افزاری بالایی هستند.

مدیریت کامل سرور ، نصب و راه اندازی سیستم عامل مورد نظر کاربر اعم از مجازی سازها به همراه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برخی از ویژگی های این سرویس می باشد.

برای سفارش سرور اختصاصی کلیک نمایید.

آذرآنلاین به عنوان یکی از نمایندگان رسمی شرکت های Comodo و GeoTrust ارائه دهنده انواع گواهینامه امنیتی برای سرویس های مختلف و وب سرور می باشد.

گواهینامه امنیتی آذرآنلاین با قیمت مناسب و پشتیبانی کامل 24 ساعته در 7 روز هفته همراه با نصب رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارائه دهنده سرور مجازی از معتبرترین و برترین دیتاسنتر های دنیا با بهر گیری از سخت افزار قدرتمند و مجازی ساز VMware ESXi سرور مجازی از بهترین دیتاسنترهای معتبر دنیا با بهره گیری از امکانات و سخت افزار های قدرتمند و بروز آذرآنلاین در راستای اطلاع رسانی و افزایش علم و آگاهی کاربران خود ، بخش مرکز آموزش را راه اندازی کرده و جدیدترین و بروزترین آموزش های تست شده را به صورت تصویری و ویدئویی و کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

آذرآنلاین در یک دهه فعالیت خود در ارائه خدمات سرویسهای اینترنتی موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است که نظرات برخی از آنان را در ادامه خواهید خواند.

با نهایت مهربانی، احترام و دقت ایشان، در کمترین زمان ممکن سوالات پاسخ داده شد، تغییرات اعمال و درخواست ها بطور جامع و کامل انجام گردید.

همکالا پاسخ دهی و رسیدگی فوق العلاده سریع و به موقع.

به نظرم مهم ترین دلیل موفقیت پشتیبانی عالیه البته شما موفق هستید ولی هرچی بیشتر این بخش رو تقویت کنید بهتر دیده میشید.

انشالله سلام .

وقت بخیر از امکانات و قیمت مناسب سرویس هاتون تشکر میکنم 28 مهر 1399 23 شهریور 1399 26 مرداد 1399 06 مرداد 1399

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map