ساخت سایت در عربستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت در عربستان کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گزارش شده که کمپانی‌های چینی اخیرا به عربستان سعودی در ساخت یک تاسیسات محرمانه استخراج اورانیوم کمک کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک پست، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات غربی گزارش داد که پادشاهی ریاض که یکی از متحدان آمریکا محسوب می‌شود به صورت مخفیانه نیروگاه پردازش "کیک زرد" در شمال غرب عربستان ساخته است.

عربستان از نظر میزان ذخایر نفتی دومین کشور جهان است اما علنا قصد دارد تا انرژی اتمی را دنبال کند.

با این حال پیگیری مرموزانه و مخفیانه اورانیوم نگرانی‌هایی را درباره احتمال جاه‌طلبی‌های تسلیحات اتمی به وجود آورده است.

اولی هاینونن، معاون سابق مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی  به روزنامه وال استریت ژورنال گفت: شفافیت کجاست؟ اگر مدعی هستید که برنامه شما صلح‌آمیز است چرا آنچه دارید را نشان نمی‌دهید؟ استفاده از کمک چین در حالی مطرح می‌شود که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درصدد منزوی وتنبیه کردن چین به بهانه حذف خودمختاری هنگ‌کنگ و مخفی کردن داده‌ها درباره کوید ۱۹ پیش از ظهور پاندمی کروناست.

ترامپ در جریان دیگر جنجال‌ها و مناقشات از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و حاکم دوفاکتوی این کشور دفاع کرده و گفته است که این ائتلاف به نفع منافع آمریکاست.

ترامپ سال گذشته در برابر اعضای هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه ایستاد تا قانونی را که اجازه خروج آمریکا از ائتلاف تحت رهبری عربستان در جنگ داخلی یمن را می‌داد، وتو کند.

گمان می‌رود که شرکت ملی اتمی چین و شرکت گروه مهندسی اتمی چین در ساخت این تاسیسات عربستان مشارکت کرده‌اند.

این در حالی است که وزارت انرژی عربستان به روزنامه وال استریت ژورنال گفته که ادعاها درباره ساخت این تاسیسات را رد می‌کند.

انتهای پیام قابل توجه اونهایی که پیشرفتهای بیشمار تکنولوژی در کشورهای خلیج فارس نمیبینندو همچنان مصر هم هستند تمام کسورهای خلیج فارس پیشرفته شده اند بروید ببینید اب شیرین کن انرژی های پاک و کشاورزی های به روز شده باهماهنگی کامل با آمریکا بوده خواهشا چین راخراب نکنید وچهره کثیف آمریکارا تطهیر نکنید لعنت برغرب کثیف که با پادشاهان باستان ایران جنگید با مصدق ملی گرا هم جنگید.

غرب ایران را می خواهد بدرد وبه حکومت‌ها کاری ندارد لعنت بر هر غربزده کثیف درود بر کوروش وسردار سلیمانی و همینطور لعنت به هر شرق زده.

شعار اول انقلاب نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود اما یک عده با تندروی و کندروی و افراطو تفریط مملکتو انقلاب رو به پرتگاه رسوندن.

لعنت بر هرآنکه به توان داخلی تکیه نکند و از تولید داخلی حمایت نکند.

لعنت بر کسانی که دل رهبری را خون میکنند و دم از رابطه با چه غرب و چه شرق میزنند و رهبر رو تحت فشار میگذارند.

لعنت بر دلالان ارز و زالو صفتان اختلاسگر که حق مردم مظلوم ایران رو میخورند و فرزندانشون در همین شرقو غرب خرج روزانشون به اندازه حقوق چند ماه یک کارگر بدبخته.

.

.

اما یادتون باشه بالاخره روز حساب فرا میرسه و وای به روز شما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map