ساخت سایت در قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت در قبرس شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جاده هایی که به لیماسول ، شهری که در ساحل جنوبی قبرس گسترده شده است، منتهی می شوند، با بیلبوردهایی درباره پروژه های خانه سازی جدید، لوکس و جذاب تزیین شده اند.

گرچه بیشتر اروپایی ها باید برای خواندن این بیلبوردها تقلا کنند، زیرا که آنها معمولا به زبان روسی یا چینی نوشته شده اند.

انگلیسی گاهی به عنوام یک گزینه دوم در این تبلیغات گنجانده می شود ولی بیشتر مواقع زبان یونانی در این بیلبوردها اصلا به چشم نمی خورد.

این بیلبوردها گواه بر بازار املاک پر رونق شهر لیماسول می باشند که در پنج سال گذشته به شدت با سرمایه های خارجی رونق گرفته است.

به عقیده الکساندروس مولاس، مدیر تیم مشاوره توسعه بین الملل Savill، دولت قبرس هم موفق به جذب سرمایه گذاری خارجی شده است و هم درب فرصت های بیشمار را برای سازندگان داخلی باز کرده است.

در نتیجه لیماسول دستخوش توسعه عظیمی در زمینه ساخت و ساز لوکس و باکیفیت شده که به سرعت در حال تغییر شکل خط افق این شهر شده است.

در اسکله، جرثقیل ها برای ساخت ONE قد علم کرده اند، برجی 37 طبقه که توسط تیم سازنده پافیلیا در درست احداث است.

پنت هاوس سه طبقه این ساختمان تا سال آینده تکمیل نخواهد شد، اما به گفته سازندگان آن، این پنت هاوس به قیمت 19 میلیون یورو پیش فروش شده است.

پس از اتمام پروژه، مالکین آن حقیقتاً می توانند ادعا کنند که مرتفع ترین منزل در بلندترین ساختمان قبرس به آنان تعلق دارد، حداقل تا زمانی که برج های سه گانه در پایین همان خیابان ساخته شوند.

بنا به اظهارات تیم سازنده سیبارکو، گرچه ساخت این سه برج 38 طبقه تا سال 2023 به اتمام نمی رسد، اما تا کنون 40 میلیون یورو از ارزش این پروژه پیش فروش شده است.

یک آپارتمان دو خوابه در طبقه سی ام برج غربی برج های سه گانه به قیمت 2.

08 میلیون یورو آماده فروش است.

در لیماسول دل مار، یک پروژه 168 واحدی که در سال 2020 تکمیل می شود، یک آپارتمان سه خوابه با چشم اندازی به سوی مدیترانه، توسط املاک لپتوس به قیمت 3.

698 میلیون یورو به فروش گذاشته شده است.

به گفته لفتریس کنستانتینو مدیر املاک لوییس، یک آژانس املاک محلی، در حال حاضر تقاضای چشمگیری برای واحدهای مسکونی نوساخت و باکیفیت در امتداد ساحل وجود دارد.

این تقاضا بیشتر از جانب خریداران و سرمایه گذاران خارجی است که غالباً روس هستند اما تقاضای زیادی از طرف کشورهای عربی و چین نیز وجود دارد.

یکی از جذابیت های اصلی قبرس طرح ویزای طلایی این کشور می باشد که پس از بحران مالی سال های 2012 و 2013 معرفی شد: به هر شخصی که آماده سرمایه گذاری به مبلغ 300 هزار یورو در املاک قبرس باشد، اقامت دائم ارائه می شود.

خریداران با مبلغ 2 میلیون یورو می توانند تابعیت کامل قبرس را اخذ کنند.

مشاوران املاک در شکار آن بسیار سریع عمل کرده اند : برنامه تابعیت هم اکنون به یک ویژگی استاندارد برای اکثر آگهی های املاک در قبرس تبدیل شده است.

بعضی از این تبلیغات بسیار بی پروا هستند.

آگهی وب سایت BuySell می گوید: «تابعیت قبرس را در 180 روز به دست آورید.

می توانید در هر کجای 28 کشور اروپا زندگی، کار و سفر کنید و شهروند یک بهشت مالیاتی در اروپا خواهید بود».

برخی دیگر محتاط تر هستند.

میکالیس حاجیپاناییوتو مدیر عامل سیبارکو می گوید: «اغلب مشتریان ما افرادی هستند که به دنبال سبک زندگی خاصی بوده و بر اساس ملک، مکان و قیمت اقدام به خرید می کنند، این متقاضیان اغلب در لیماسول سرمایه گذاری می کنند، چون می توانند پتانسیل عظیم آن را ببینند».

سیبارکو می گوید طرح تابعیت را آشکارا و به عنوان یک اصل تبلیغ نمی کند، اما بر روی وب سایت تریلوژی بخشی درباره آن منتشر کرده است.

طرح تابعیت قبرس بدون شک محبوب هست و بر طبق اطلاعات دولتی، تا سال گذشته 4 بیلیون یورو به اقتصاد قبرس وارد کرده است.

در ماه مارس، 51 درصد کل فروش املاک در قبرس توسط اتباع خارجی خریداری شده است.

با این وجود، نگرانی هایی درباره وابستگی و اتکای بیش از حد تحولات جدید به خریدارانی که متقاضی ویزا یا تابعیت هستند، ایجاد شده است.

آنتونیوس لویزو، تحلیل گر و مشاور املاک معتقد است اکثر خریداران پاسپورت واقعاً قصد ندارند که برای همیشه در قبرس بمانند.

تحت این قانون، آنها فقط مجبور هستند ملک خریداری شده را به مدت سه سال نگهداری کنند.

او انتظار دارد پس از این مدت، درصد بالایی از خریداران ملک خود را به قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اصلی خرید، به فروش برسانند.

کنستانتینو می گوید: «بازار املاک ممتاز لیماسول سال ها توسط روس ها کنترل شده است، حتی پیش از اعلام مشوق ها».

افزایش اخیر در سرمایه گذاری خارجی باعث ایجاد فشار تورمی بر روی کالاها و خدمات شده است که طبیعتاً شامل قیمت املاک نیز می شود.

بر طبق آمار PwC، سال گذشته قیمت خانه در قبرس 33 درصد افرایش یافته است.

لویزو می گوید اجاره ها در لیماسول 25 درصد در طی دو سال گذشته بالا رفته اند.

در همین حال، متوسط حقوق در قبرس در فصل آخر سال 2017، 1892 یورو بوده که تقریباً مشابه سال 2009 است.

تتیس تچاکوس 28 ساله می گوید: «قیمت همه چیز زیاده شده، اما حقوق ها زیاده نشده اند».

او در صنعت کشتیرانی کار می کند و به دنبال اجاره یا خرید ملکی به همراه دوست خود است: « وقتی پای این پروژه ها به میان می آید، گاهی به نظر می رسد که دولت نیازهای جمعیت محلی را به حساب نمی آورد».

راهنمای خرید: آستانه مالیات بر درآمد 19500 یورو است.

پس از آن نرخ ها از 20 درصد شروع می شوند و برای درآمدهای بالای 60,000 یورو، به تدریج تا 35 درصد افزایش می یابند.

مهاجران تنها در صورتی مقیم قبرس به حساب می آیند که 17 سال از 20 سال گذشته در این کشور مالیات پرداخته باشند، یا پدر آنها در قبرس اقامت داشته است.

افراد غیر مقیم بر روی درآمد سرمایه گذاری شخصی معافیت مالیاتی می گیرند، حتی اگر مقیم مالیاتی محسوب شوند.

هوای قبرس حتی در زمستان نیز گرم است و تخمین زده می شود که 326 روز آفتابی در طول سال داشته باشد.

برای مشاوره  رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ پاسپورت قبرس با مشاوران  کنکاش تماس حاصل فرمائید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map