ساخت سایت شبیه آپارات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت شبیه آپارات کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانشجویار زبان برنامه‌نویسی PHP را می‌توان هم برای طراحی وب و هم به‌عنوان یک ‌زبان عمومی استفاده کرد.

زبان‌هایی مثل PHP تحولی نوین در وب ایجاد کرده است.

زبان php یک ‌زبان اسکریپتی یکپارچه است و با هردو سیستم ویندوز و یونیکس همخوانی دارد، لذا بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند که از این زبان استفاده کنند.

همچنین به کاربر اجازه می‌دهد که بدون هیچ مشکلی، وب‌سایت خود را مدیریت و گسترش دهد.

ویژگی های زبان برنامه نویسی php: همه یا بیشتر ما با سایت اشتراک ویدیوی آپارات آشنایی داریم و یا حداقل یک‌بار نام آن را شنیده‌ایم.

قبل از شروع این دوره باید با html  ، css ، javascript  و php  آشنایی داشته باشید.

مقدمه: ایجاد ساختار: طراحی صفحات: بخش دوم: شما می توانید هرگونه نظر و پیشنهاد خود درباره این دوره را از طریق دیدگاه ها مطرح کنید.

    سلام توی این دوره live stream رو میگید؟ سلام وقت بخیر خیر؛ در توضیحات و سرفصل ها به این مورد اشاره نشده.

سلام من در درس ۱۳ خیلی به مشکل برخوردم کد کپچا رو که میخوام استفاده بکنم همش خطا میده مشکلش چیه سلام.

ببخشید با یادگیری این دوره نیازی به یادگیری سیو هست؟ایا سیوی بالایی داره و بعد از چند ماه به صفحه اول میاد؟ سلام خسته نباشید ببخشید این دوره پنل ادمین داره؟ برای مدیریت ویدیوها و سایر موارد؟ سلام ممنونم پنلی برای مدیریت طراحی نمیشه اما در مورد سطح دسترسی ها و دسترسی مدیریت ها صحبت میشه سلام.

خسته نباشید.

من برای فورواد کردن دیتابیس به مشکل بر خوردم.

وقتی تیبل هارو به هم ارتباط میدم اصلا هیچ indexیی برام داخل دیتا بیس ساخته نمیشه.

اصلا یه اروری هم میده وقت فورواد.

چه کنم استاد؟ سلام،من موقع انتقال دیتابیس به Phpmyabmin یه ارور دریافت می کنم Error 1064: You have an error in your SQL syntax سلام بنده دوتا دوره را خریداری کردم در قسمت آپلود کلیپ گزینه برچسب در آپارات یک لیستی میاد بعد انتخاب می کنی و میوفته تو اینپوت باکس یک گزینه ضربدر هم داشت نمیخواستی حذف می کردی محدودیت داشتی مثلا ۴ عدد سوالم اینجاست که در این آموزش پرداخته نشده میخواستم بپرسم راه حل این موضوع را می توانید توضیح دهید ؟ سلام این فایل تکمیل هست؟ یا این هزینه برای یک بخشش می باشد؟ سلام این بخش اول آموزش هست، دوره کامل آموزش شامل دو بخش میشه، لطفا به اینک زیر مراجعه کنید: https://www.

daneshjooyar.

com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-asp-net-mvc5-2-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA/ سلام من بیشتر قسمت برنامه نویسی phpاین اموزش رو نیاز دارم ایا امکانش هست هنگام خرید بخش دوم قالب اپارات رو بدین؟ سلام این آموزش فایل جانبی(سورس، قالب آماده و…) نداره.

سلام تو بخش اول کدنویسی php سمت سرور میشه یا فقط طراحیه؟؟ بله بخش اول بیشتر مسائل مربوط به طراحی بیان میشه و در بخش دوم کد نویسی سمت سرور سلام خوبید شما واقعا آموزش ادامه دارد ؟ بعد با php mvc هست ؟ از pdo استفاده کردید ؟ اگر قرار نبود قسمت بعدی باشه ای کاش قسمت اول رو هم منتشر نمیکردین که ما این همه هزینه و وقت نزاریم برای یک دوره css تکراری سلام بخش بعدی آموزش آماده شده و طی این هفته داخل سایت منتشر خواهد شد .

سلام من بخش اول را که کلا css بود به این امید گرفتم که بخش دوم که اصل کاریه منتشر میشه ، این دوره بخش بعدی داره؟ اگه داره پس کی مناشر میشه؟!!! سلام ببخشید من بخش اول این دوره رو خریدم که html css هست ولی چون بلد هستم نیازی ندارم بخونمش امکانش هست قالب نوشته شده آپارات رو برام بفرستید که با بخش php شروع کنم؟؟؟؟؟ سلام دوره کامل شده یا کی تمام میشه؟ سلام مدرس در حال ضبط هستند و آخر تیرماه دوره رو تحویل خواهند داد.

انشالله اوایل مرداد منتشر خواهد شد.

آیا مثل آپارات ویوگیر هم داره بله سعی می کنم این بخش رو هم داشته باشیم .

سلام وقت بخیر بخش دوم تا آخر ماه مبارک داخل سایت قرار میگیره؟ بخش دوم در حال حاظر در حال ضبط هست و فعلا در حال گرفتن بازخورد از کاربران برای ضبط بخش دوم هستم ، یعنی ممکنه که بخش دوم رو عرضه نکنید؟ من بیشتر برای بخش دوم خریداری کردم این بخش رو و میخواستم آماده باشم برای بخش دوم.

ضمنا توی این آموزش در خصوص دسترسی کلی آپارات هم آموزش داده میشه دیگه؟ یعنی یه سطح فراتر از کاربرانی که ویدیو آپلود میکنن.

خیر ، بخش دوم در حال ضبط هست ، فقط به این سرعتی که شما فرمودین آماده نمیشه .

در مورد سطح دسترسی ها و دسترسی مدیریت ها هم صحبت می کنیم سطح دسترسی ها رو درست می کنیم ، اما پنلی برای مدیریت طراحی نمی کنیم چرا که خیلی از بخش ها مثل بخش هایی هست که طراحی میشه فقط با سطح دستسی متقاوت .

سلام این دوره جوری هست که بشه مثل آپارات ازش استفاده کرد بخش دانلود هم داره سلام ، سعی شده تمام بخش های آپارات رو این دوره در بر بگیره البته سعی بر پیاده سازی ۱۰۰ درصدی سایتی مثل آپارات نیست ، اما نکات مهم برنامه نویسی و ظاهری و تمام امکانات مهم رو سعی کردیم در این دوه جای بدیم .

سلام – آیا این دوره از شی گرایی استفاده میشه ؟ و سوال دوم ; این دوره دارای چند بخش است ؟ سلام ، ایین دوره برای افراد متوسط رو به پایین اماده شده ، به همین منظور از کلاس ها و اشیاء در برنامه استفاده شده ، اما دوره مناسبی برای یادگیری شی گرایی نمی باشد ، دوره های بهتری با همین منظرو در سایت موجود می باشد .

در مورد تعداد بخش ها، در دو بخش سعی می کنیم ، تمام موارد لازم رو آموزش بدیم .

سلام خسته نباشید .

ایا در برنامه نویسی این پروژه از فریمورک خاصی استفاده میشه یا از php خام ؟ در این دره از فریم ورک ها استفاده نشده ، وسعی شده با استفاده شی کرایی و ایجاد یک الگوی ساده برای مدیریت صفحات کار رو پیش ببریم .

سلام ببخشید یه پیشنهاد براتون داشتم حالا که دارین زحمت میکشید آموزش رو تهیه میکنید بخش آپلود ویدئو رو یکم تغییر بدید یعنی یه آپشن جدید بذارید اونم اینکه بخش خرید اکانت رو اضافه کنید به آموزش مثلا کاربر برای آپلود اول اکانت بخره بعد بتونه ویدئو آپلود کنه یا اصلا پنل درست کنید عضویت رایگان ویدیو های با حجم کم و اگر کسی پنل یا اکانت خرید ویدیو های با حجم بالاتر بتونه دانلود کنه و یه سری اپشن ها بهش داده میشه میشه همچین چیزی درست کنید؟؟؟؟؟ سلام در این دوره از بوت استرپ هم استفاده میکینید؟؟ بله داخل این دوره از بوت استرپ نیز استفاده شده است سلام آیا سه بخش زیر در دوره پیاده سازی شده تبلیغات سایت آپارات , مثلا در ابتدا ویدیو تبلیغی نمایش داده شود (ویدیویی) قرار داده واتر مارک روی ویدیو نمایش بر اساس کیفیت های مختلف مثلا ۷۲۰ و ۴۸۰ و ۳۶۰ و… با سلام آپارات برای این کار از پلیر اختصاصی خودش داره استفاده می کنه ، مسلما نوشتن یک پلیر اختصاصی کاری سخت و از زمان این دوره خارج هست ، اما مواردی مثل نمایش تبلیغات در ابتدای ویدئو و یا قرار دادن واتر مارک روی ویدئو رو در بخش دوم این آموزش با هم انجام میدیم .

دانشجویار در طول 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

برای دسترسی به ویدئوهای کامل دوره باید در این دوره ثبت نام کنید.

اگر قبلا این دوره را تهیه کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map