ساخت سایت و کسب درآمد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت و کسب درآمد شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن (سئو سایت) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کافیست سایت موردنظر خود را از زیر پیدا کرده و اطلاعات بیشتری درباره آن کسب نمایید.

یک سایت حرفه ای داشته باشید از فروش آنلاین کسب درآمد کنید با توسعه برند از رقبا پیشی بگیرید کسب و کار خود را معرفی کنید در رتبه های برتر گوگل دیده شوید سایت ایده آل خود را سفارش دهید با تبلیغات هدفمند سود خود را چندبرابر کنید برندتان را از صفرتاصد توسعه دهید هزینه طراحی سایت خود را برآورد کنید نمونه کارهای جدید سایت سازی را ببینید درباره سایت خود مشاوره تلفنی بگیرید به نام خداوند بخشنده و مهربان امروز می خواهیم راه های کسب درامد از طریق طراحی سایت ها را مورد برسی قرار دهیم.

همان طور که می دانید روزانه هزاران هزار وب سایت در سر تا سر جهان با هدف های متفاوت به وجود می آید.

هر سایت یک هدف جدا، یک موضوع جدا و یک فعالیت تقریبا متمایز از سایر سایت ها دارد اما همه ی صاحبان وب سایت ها یک هدف مشترک دارند: کسب درآمد از سایت! اما کسب درآمد از یک وب سایت کار چندان ساده ای هم نیست! برای کسب درآمد از طریق طراحی سایت دو راه کلی وجود دارد که در ادامه آن ها را مورد برسی قرار می دهیم.

  بله! طراحی شخصی یک وب سایت و کسب در آمد از آن.

شاید با خود بگویید اگر من یک سایت شخصی طراحی کنم و برای مثال اخبار ایران را در آن قرار دهم چگونه می توانم از آن کسب درآمد کنم؟ خب این یک حقیقت است که اگر ما بتوانم یک سایت پر بازدید داشته باشیم راه های بسیار برای کسب درآمد وجود خواهد داشت که در ادامه به برسی برخی از این روش ها می پردازیم:   امروزه ما در جهانی از تبلیغات زندگی می کنیم.

هر شخص حقیقی و حقوقی برای معرفی کالا ها و برند خود به تبلیغات نیاز دارد.

ما می توانیم با داشتن یک سایت پربازدید از طریق تبلیغات به دو نوع تبلیغات اجاره ای و تبلیغات کلیکی کسب درآمد کنیم.

تبلیغات کلیکی به این صورت هستند که شما یک بنر از سایت های مخصوص تبلیغات کلیکی دریافت می کنید و آن را در سایت خود قرار می دهید و به ازای هر کلیک مبلغی دریافت می کنید (به طور میانگین ۱۵۰ تومان).

شاید این مبلغ در نگاه اول کمی خنده دار به نظر برسد! اما اگر سایت شما روزانه ۲۰۰۰۰ بازدید داشته باشد و از این ۲۰۰۰۰ نفر فقط ۲۰۰ نفر (یعنی از هر ۱۰۰ نفر فقط یک نفر!) روی  تبلیغات شما کلیک کند روزانه ۳۰۰۰۰ تومان درآمد خواهیم داشت.

یعنی ماهانه ۹۰۰۰۰۰ تومان! تبلیغت اجاره ای نیز به این صورت است که شما قسمتی از سایت را که مختص تبلیغات است در یک بازه زمانی به شخصی اجاره می دهید و آن شخص با پرداخت مبلغی تبلیغ خود را در سایت شما قرار می دهد.

برای مثال سایت من ۲۰ جایگاه مختلف برای بنر ها دارد و هزینه ماهانه هر جایگاه ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

این یعنی ماهانه ۲ میلیون تومان!   حتما با سایت هایی مانند فرانش و سیماگر و لرن فایلز که ماهانه میلیون ها تومان از راه فروش فایل های آموزشی کسب درآمد می کنند آشنایی دارید! چرا شما امتحان نمی کنید؟ شما هم می توانید از طریق فروش فایل های مختلف کسب درآمد کنید.

فروش کالا را نیز فراموش نکنید! سایت هایی مانند دیجی کالا ماهانه صد ها میلیون درآمد از طریق فروش کالاهای خود دارند.

  حتما می دانید امروزه سایت های زیادی از طریق ارائه خدمات مختلف کسب درآمد می کنند.

برای مثال خود سایت ما! شما می توانید از ارائه خدمات زیادی مانند فروش هاست و دامین، تبلیغات گوگل، پنل ارسال اس ام اس، طراحی سایت و سئوی آن و … کسب درآمد کنید.

اما برای همه این کار ها نیاز به بالا بردن آمار سایتمان داریم.

اگر قصد بالا بردن آمار وب سایت خود را دارید مطالب زیر را مطالعه کنید: http://www.

sitesazy.

com/google-ranking-factors/ http://www.

sitesazy.

com/what-is-the-seo/   شما می توانید برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی کافی با طراحی سایت ندارند سایت طراحی کنید، آن دسته که به سئوی سایتشان نیاز دارند اما آشنایی کافی با این کار ندارند، سایتشان را سئو کنید.

سایت های زیادی نیاز به محتوا گذار خوب دارند می توانید با تولید محتوا به ازای هر مطلب مبلغی را دریافت کنید.

قالب و افزونه طراحی کنید و بفروشید و راه های بسیاری که ما از گفتن آن ها صرف نظر می کنیم.

اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفاً به آن ستاره بدهید طراحی سایت کودکان می تواند در زمینه های متفاوت باشد که در ادامه حتما به آن می پردازیم ولی نکته ای که در طراحی سایت با پیشرفت روز افزون اینترنت و تکنولوژی دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای تبلیغات جهت طراحی سایت عکاسی وجود ندارد ، بی شک طراحی سایت چرم یکی دیگر از مواردی است که می تواند به عنوان شغل شما و یا حتی مکمل شغل شما به حساب بیاید.

اما طراحی سایت در تهران یکی از خدماتی است که امروزه با توجه به افزایش جمعیت این شهر؛ از استقبال بالایی برخوردار است.

طراحی چنین سایتی اول از همه باید بگوییم که مطالب شما همیشه می توانند مانند یک مطلب خوب و مفید و در عین حال جدید و جذاب باشند، امروزه، دو گرایش در جستجوهای کاربران به وجود آمده است :‌۱- طولانی‌تر شدن متن جستجوی کاربران و ۲- درخواست پاسخ‌هایی دقیق‌تر از موتورهای جستجو.

این به دلیل گسترش اینترنت ، کسب و کارها شما دیگر محدود به مغازه یا دفترتان نمی باشد.

شما می توانید بدون اجاره یا خرید محل در گذشته مشتریان با تماس یا مراجعه حضوری به دفاتر هواپیمایی بلیط مورد نظر خویش را تهیه می کردند، اما امروزه آژانس های مسافرتی با به نام ایزد توانا شاید شما هم با مشکل عدم موفقیت سئوی سایت خود مواجه شده اید.

اما علت چیست؟ چرا پس از تلاش بسیار مخصوص برنامه های کامپیوتری ، سریال ، اموزش کاردستی، و… تماما کارهایی که من در سایت انجام میدهم رو نوشتید .

خوشحال شدم خواهش می کنم دوست عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

[ دیگر خدمات سایت سازی دات کام ] برای کسب وکار خود وبسایتی کارآمد و حرفه ای داشته باشید برای وبسایت خود در نتایج جستجوی گوگل رتبه های عالی کسب کنید از قدرت تبلیغات برای تقویت برند و افزایش درآمد خود استفاده کنید در جهت پیشرفت کسب و کار خود از کارشناسان باتجربه مشاوره بگیرید سیماگرsitesazy.

com تهران، خ دماوند، خ مهاجر، ساختمان سامان، طبقه1 واحد1 خدمات سایتی خدمات توسعه لینک های مهم دسترسی سریع نیاز به مشاوره دارید ؟ پشتیبان ما پاسخگوی شما خواهد بود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map