سایت ساخت 1400

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سایت ساخت 1400 شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سال هزار و چهارصد تبلیغات خود را به ما بسپارید.

آیا میدانید تاثیر تبلیغات آنلاین در فضای مجازی و سایت شخصی به مراتب بیشتر و اثر بخش تر است ! خدمات سال 1400 از مهمترین مزایای طراحی سایت تبلیغاتی و طراحی گرافیک توسط ما همچنین ارائه امکانات سایت به صورت اختصاصی می باشد که دقیقا بر اساس خواسته ها و نیازهای شما انجام خواهد شد بنابراین می توانید با داشتن یک سایت تبلیغاتی متفاوت و ایده ای نو در بازار اینترنت کسب درآمد کنید.

امروزه شمار کثیری از کاربران با اهداف مختلف در شبکه های اجتماعی مجازی عضو شده و به فعالیت های گوناگون می پردازند.

بازاریابی دیجیتال شامل بخش‌های متنوع و پویایی است که در همکاری با یکدیگر باعث افزایش علاقه‌ی مخاطب به برند، برای جذب مخاطب بیشتر و در نهایت افزایش فروش کسب‌وکار خواهند شد.

کمپین تبلیغاتی انتخاباتی را می‌توان در مفهوم استفاده از کانال‌های متنوع برای ارسال پیام تبلیغاتی تعریف کرد.

به طوری که یک پیام از طریق مسیرها و رسانه‌های متفاوت که در برخی موارد ثابت نیز هستند به اشتراک گذاشته خواهد شد.

برند جایگاه شما در ذهن و قلب مخاطبان شماست.

برند مجموع تداعیات کارکردی و احساسی مردم است.

با برندسازی شخصی فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری متناسب باکیفیت مهارت‌های شما برایتان فراهم خواهد شد.

این تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خودتان و توانایی‌هایتان باعث می‌شود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید.

طراحی و ساخت انواع موشن گرافیک حرفه ای بصورت داستانی و کارکترسازی موشن گرافیک ها در برخی اوقات می‌توانند به دلیل اثرگذاری بالایی که دارند، دیدگاه یک جامعه را در موضوعی معین به کلی تغییر دهند.

بنابراین امروزه موشن گرافیک نقش انکار ناپذیری برای تبلیغات انواع محصولات و خدمات مختلف دارد که غفلت در این باره شما را از قطار سریع تبلیغات رقبا عقب خواهد انداخت.

مهم ترین دلیلی که ما را ملزم می کند ، تا برای تبلیغات خود ، از مشاور تبلیغاتی استفاده کنیم؛ نداشتن دانش تخصصی تبلیغات و دسترسی به طرح تبلیغاتی موثر بر انتخابات است.

مراجعه به متخصص در هر زمینه ای ، قدمی بزرگ برای پیشرفت است.

راه حل راه حل امروزه با پیشرفت تکنولوژی ،راه های نوین ارتباطی جایگزین روش های پر هزینه سنتی مانند تبلیغات بیلبوردی و پخش تراکت شده است.

در روش های سنتی مذکور و ایجاد ستادهای متعدد در سطح شهر و ارسال پیامک تبلیغاتی تلاش میشد تا دیدگاه ها و نقطه نظرات به مردم انتقال داده شود.

از معایب این روش ها، صرف زمان زیاد و هزینه های گزاف و در نهایت اثر گذاری کم در ذهن مخاطب می باشد.

از مهم ترین اصول انتخابات برای معرفی دیدگاه ها و شناساندن شخص کاندیدا داشتن یک تبلیغات تاثیر گذار است.

ما با روش تبلیغات آنلاین و نفوذ بر ذهن مخاطب به شما برای بهتر دیده شدن کمک می کنیم.

ارتباط با ما ما برای مشاوره رایگان با شما بی صبرانه منتظریم طراحی وب سایت به زبان ساده میتوانیم بگوییم که تبلیغات آنلاین هرگونه پیام بازاریابی است که به کمک اینترنت به کاربران نمایش داده شود.

اما اینکه چرا تبلیغات کاغذی جای خود را به تبلیغات آنلاین داده اند را در ادامه میخوانیم: 1- از این تبلیغات می‌توان میزان موفقیت و شکست را اندازه‌گیری کرد.

2- این تبلیغات نسبتا ارزان هستند.

3-با استفاده از تبلیغات آنلاین، می‌توان به جامعه‌ای از مخاطبان هدف رسید نه فقط به تعداد محدود و در دسترس آنها.

 تبلیغات آنلاین که یکی از انواع پرکاربرد آن، ایجاد سایت می باشد.

چرا شما به یک سایت اینترنتی نیاز دارید؟ با به وجود آمدن وب سایت ها، ابزار مفیدی برای اطلاع رسانی در سطح جهانی به وجود آمده است، به طوری که خبرگزاری های معروف دنیا پس از انتشار خبر خود در وب سایت های معروف خبری می تواند از انتشار آن خبر در جهان اطمینان داشته باشند، آن هم در کسری از ثانیه که در گذشته فکر کردن به این موضوع نیز محال بود.

فکر می کنی دیگه از لپ تاپت نمی تونی استفاده کنی و حتما باید یه لپ تاپ جدید تهیه کنی؟ نگاهی به هزینه های خرید لپ تاپ جدید انداختی؟ میخوای بدونی چه طور می تونی کاری کنی که همین لپ تاپی که الآن داری به یه لپ تاپ کار آمد تبدیل بشه ؟ تبلیغات محیطی هنوز هم یکی از موثر ترین راه های تبلیغات میباشد.

از تراکت و کارت ویزیت گرفته تا بنر ها و بیلبوردهای سطح شهر که یکی از بهترین مکانهای نمایش تبلیغ شماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما و مشاهده ی پکیج های تبلیغاتی به ادامه مطلب مراجعه کنید… ارتباط با ما ما برای مشاوره دادن رایگان به شما بی صبرانه منتظریم 021-0912-8238263 0912-8238263 سیماگر.

com آدرس: هفت تیر ، خیابان موسوی ، پلاک 70 ، واحد 3 سیماگر.

ir آدرس: تهران، بلوار قیطریه، خیابان کتابی ، پلاک 16 ، واحد 8 تیم تخصصی 1400 فعالیت در زمینه ها گوناگون تبلیغاتی تبلیغات تخصصی انتخابات ایجاد موشن گرافیک ها تبلیغاتی مشاوره تخصصی انتخابات برند سازی شخصی ساعت تماس با ما از ساعت 8:30 الی 18 0912-8238263 آدرس: تهران،میدان هفت تیر، خیابان موسوی، پلاک70، واحد 3 021-0912-8238263 شرایط استفاده ©2019 همه حقوق برای سایت سال هزار چهارصد محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map