طراحی سایت در آمازونها پرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در آمازونها پرو شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوست عزیز سلام میخوام تورو وارد یه سفر جدید تو دنیای وب کنم که این سفر مربوط به آشنایی تو با چند وب سایت پر درآمد دنیا و همچنین پردرآمد ترین شغل دنیاست خوندن کل این مطلب فقط 10 دقیقه ازت وقت میگیره اما شاید بتونه مسیر و هدفتو تغییر بده و استارت موفقیتت رو بزنه.

بعد از اون بهت میگم که مراحل ساختن سایت چیه و برای  ساخت سایت  چه مهارت هایی لازم داری.

    نمونه ای از وب سایت های موفق دنیا : وب‌سایت Amazon   سایت آمازون به میزان 34 میلیارد دلار در‌آمد دارد.

این سایت معروف در هر ثانیه 1 هزاردلار درآمد کسب می‌کند.

تاریخ تاسیس این سایت سال 1994 است و در حال حاضر 33 هزار و 700 نفر کارمند دارد.

سایت آمازون بزرگترین سایت خرده‌فروشی جهان است که در صدر فهرست پردرآمدترین سایت‌های جهان قرار گرفته است.

درآمد سایت آمازون تنها از محل خرده فروشی نیست بلکه آمازون چند سایت پر بازدید دیگر مثل الکسا و زاپوس را در زیر مجموعه خود دارد.

  Google کاربران اینترنت بر این باورند که اینترنت بدون گوگل صفایی ندارد.

گوگل در سال 1996 به عنوان یک پروژه تحقیقاتی توسط لری پیج و سرجی برین کار خود را آغاز کرد.

این دونفر دانشجوی دانشگاه استنفورد آمریکا بودند.

درآمد این سایت در سال 2010، 29 میلیارد دلار بود.

در واقع این سایت در هر ثانیه 929 دلار ، درآمد کسب می‌کند.

گوگل سایتی صاحب سبک است.

این موضوع را می‌توان بعد از راه اندازی گوگل پلاس توسط گوگل متوجه شد.

    Alibaba سایت علی‌بابا بر خلاف اسم فارسی که دارد یک سایت خارجی است که وابسته به شرکت علی‌بابا واقع در هنگ کنگ است.

اما سرور آن در آمریکا قرار دارد.

این سایت با بیش از یک میلیون عضو، مجموعه کاملی از شرکت‌ها و محصولات آنها را در بردارد.

سایتی که قابلیت جستجو و تحقیق راجع به یک شرکت خاص و یا محصول خاص را به کاربران خود می‌دهد.

فعالیت سایت علی‌بابا بیشتر بر تجارت بین کاربرانش متمرکز است.

این سایت در حال حاضر، 65 میلیون کاربر از 240 کشور جهان دارد.

درآمد این سایت از محل فعالیت هایش 5میلیارد و 558 میلیون دلار است.

  Facebook شاید بتوان گفت فیس بوک مشهورترین وب‌سایتی دنیای این روزهای وب است.

فیس بوک جوان‌ترین وب‌سایتی این فهرست است که در سال 2004 پا به این دنیای گسترده مجازی گذاشته است.

فیس‌بوک 750 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد.

مدیر فیس‌بوک فردی به نام مارک زوکربرگ است.

مارک زوکربرگ به عنوان جوانترین بیلیونر جهان شناخته شده است.

در تازه‌ترین آمار اعلام شده درآمد فیس‌بوک 2 میلیارد دلار در سال و 63 دلار در ثانیه است.

  سایت هایی زیاد دیگه ای مثل اینا هستن که امروزه خیلی موفق و پردرآمد هستن تا حالا به این فکر کردی که توام یه سایت موفق مثل اینا داشته باشی؟ شاید پیش خودت بگی مگه به این سادگی؟ آره دوست من به همین سادگی همه این سایتای موفق یه روز یه سایت خیلی ساده بودن که هیچ کس اونارو نمیشناخت اما امروز چی؟     مراحل ساخت سایت  اگر احساس کردی که باید برای خودت یک وب‌سایت داشته باشی، اما هنوز چیز زیادی در مورد طراحی سایت نمی‌دونی ما رو دنبال کن تا راه رسیدن به خواستت رو بهت نشون بدیم.

دوست من هر وب سایتی که میبینی از 2 تابخش اصلی تشکیل شده اولین بخش رو اصطلاحا بهش قالب یا پوسته میگن و بخش دیگه رو هم که مربوط به برنامه نویسی هست بخش مدیریت یا کنترل پنل مدیریت سایت میگن، یعنی درواقع هر چیزی که شما در وب سایت ها میبینید رو بهش میگن قالب و هرچیزی که شما نمیتونید ببینید و صرفا یه عملیات انجام میشه بخش برنامه نویسی هست مثلا وقتی وارد یک سایت فروشگاهی میشید و محصولات رو میبینید و تصاویر اون ها رو بررسی میکنید و مطالبی که میخونید جز قالب سایت هستند ولی زمانی که در وب سایت ثبت نام میکنید، اطلاعات شما جایی ذخیره میشه که بهش میگیم دیتابیس و بعد به شما اجازه خیلی کارها مثل خرید و .

.

.

داده میشه .

  دوره هایی که بهتون پیشنهاد میدیم که توی این مسیر پیش برید به ترتیب زیر می باشد :   اچ تی ام ال برگرفته از حروف اول عبارت HyperTextMarkupLanguage می باشد و به عنوان یک زبان نشانه گذاری متن ( زبان استاندارد صفحات وب ) می باشد.

معمولا در یک صفحه ی موجود بر روی وب مجموعه ای از متن ها، عکس ها، بخش بندی های مختلف وجود دارد، به کمک تگ ها و کدهایی که HTML در اختیارتان قرار می دهد، می توانید یک ساختار مشخص از اطلاعات را در این قسمت ها  به وجود آورید و در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار بدهید.

 توجه داشته باشید که هر تگ در زبان اچ تی ام ال معنا و مفهوم خاص خود را دارد.

صفحاتی که توسط این زبان ساخته می شوند؛ متشکل از markup tag ها و دارای پسوند htm و یا html می باشند.

این صفحات را می توان در برنامه های مختلف ادیتور مثل Notepad,Visual Stadio,dearm weaver و ….

ویرایش  کرد و تغییر داد.

در زبان htmlبخش ها و کدهای مختلف  ( سمت سرور و سمت کلاینت ) توسط ” تگ ” از هم جدا می شوند و همین تگ ها ابزاری برای چگونگی نمایش دادن اطلاعات در صفحات وب و توسط مرورگرها هستند.

در واقع تگ ها اشکال مختلف نمایش عناصر مختلف یک صفحه ی وب را تعیین می نمایند.

CSS یا cascading style sheets نام زبان بسیار محبوب و پرکاربردی هست که به وسیله اون میتونید کل خصوصیت های بخش های مختلف صفحه رو کنترل کنید ، من همیشه این مثال رو میزنم که اگر شما صفحه وب سایت رو به یک ساختمان تشبیه کنید کا اسکلت اون ساختمان رو با زبان HTML میسازیم.

اما قطعا اون ساختمان فضای مناسبی برای زندگی ما نخواهد بود و لازمه هنوز کلی کار روش انجام بشه تا  به فضای مناسبی تبدیل بشه ، همون فضا رو میتونید بدید دست یک شخصی که کارش دیزاین هست و اونقدر اون فضا رو زیبا طراحی  کنه که لذت ببرید و یا اینکه میتونید از یه آدم ناوارد بخواهید اونجا رو براتون طراحی کنه که اصلا زیبا از آب در نیاد .

CSS هم توی وب سایت حکم همین مطلب رو داره ، ببین دوست من خیلی ها بلد هستن از HTML استفاده کنن و مثلا یه لینک بسازن و .

.

.

اما هنر استفاده از CSS هست که یک سایت رو جذاب میکنه و شما دوست داری توی اون صفحه بمونی و از زیبایی هاش لذت ببری ، شما با CSS میتونید توی وب سایتتون جادو کنید و یک صفحه ای که با HTML ایجاد شده و خیلی زیبا نیست رو به یک صفحه بسیار زیبا تبدیل کنی ! این اولین مرحله از مراحل ساخت سایت است، در آموزش HTML و CSS خیلی جدی وقت بذار و تمرین کن و تو این مرحله حرفه ای شو.

  آموزش Javascript / jquery جاوا اسکریپت قطعا محبوب ترین زبان برنامه نویسی دنیاست و اکثر برنامه نویس های دنیا با این زبان کارشون رو شروع کردند ، توی این زبان شما به سادگی میتونید با ساختار برنامه نویسی به صورت ساده آشنا بشید و به مرور زمان به تخصص و تسلط خودتون اضافه کنید تا اینکه به یک برنامه نویسی بسیار حرفه ای تبدیل بشید .

جی‌کوئری چیست؟ جی‌کوئری محبوب‌ترین کتابخانه جاوااسکریپت است و هدف اصلی آن ساده‌سازی اسکریپت‌های جاوااسکریپت Client Side در Html است.

این کتابخانه همانند جاوااسکریپت در کنترل رویدادها، انیمیشن‌‌سازی تصویرهای صفحه وب، Ajax و غیره استفاده می‌شود اما به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌کارگیری جاوااسکریپت را بسیار ساده‌‌تر می‌کند.

تعداد کدهای مورد نیاز انجام یک فرآیند به وسیله جی‌کوئری در مقایسه با جاوااسکریپت بسیار کمتر خواهد بود و تنها با فراخوانی یک تابع، می‌توان عملکردی مشابه را پیاده‌سازی کرد.

لازم به ذکر است که جی‌کوئری جایگزینی برای جاوااسکریپت نیست و کد نوشته شده به وسیله آن در اصل هنوز هم جاوااسکریپت است! یک مرحله از مراحل طراحی سایت یادبگیر و با استفاده از این دوره تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای شو.

    آموزش بوت استرپ4 خب یکی دیگه از مراحل یادگیری ساخت سایت تسلط به بوت استرپه.

bootstrap یکی از محبوب ترین فریمورک های CSS جهان است که با استفاده از آن میتوان وبسایت های مختلفی را در سریعترین زمان ممکن بوجود آورد .

این ابزار با امکاناتی که در اختیار ما میگذارد به ما این اجازه را میدهد تا وبسایت های زیبا و کاملا واکنش گرا  ایجاد کنیم .

  ما در این دوره قصد داریم آموزش فریمورک بوت استرپ ورژن 4 را به شما عرضه کنیم  در ورژن 4 نسبت به ورژن قبلی تغیراتی ایجاد شده است که زمینه بهینه تر شدن و اسان تر شدن کار با این فریمورک را فراهم کرده است .

    آموزش طراحی صفر تا صد قالب یکی از دغدغه های اصلی هر یک از کسانی که به تازگی با دنیای طراحی سایت آشنا میشوند این است که چگونه به درجه ای از توانایی برسند که بتوانند هرآنچه را که کارفرما از آنها میخواهد با بالاترین کیفیت پباده سازی نمایند .

در دوره طراح سایت حرفه ای از ابتدا اقدام به طراحی یک طرح دستی ساده و استاندارد کرده ایم و سپس این طرح دستی را با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تبدیل به یک قالب بسیار حرفه ای فتوشاپ کرده ایم .

برای تمام کسانی که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند و یا تمایل دارند در این حرفه مشغول به کار شوند بی شک سپری کردن این دوره یکی از ملزومات می باشد چرا که کمک میکند تا تمام دانش های تئوری که در زمینه طراحی قالب سایت به دست آورده اند را در یک دوره عملی پیاده سازی نمایند و مهارت های زیادی را کسب کنند و از آنجایی که طراحی قالب سایت در فتوشاپ نیاز به تخصص های مرتبط و کار با پنل های مختلف دارد شما برای اینکه این آموزش را ببینید نیاز به این دارید که مسیر نسبتا طولانی را بروید و اما ما در این دوره در کمترین زمان و به دور از تئوری گویی های بی فایده شما را با تمام موارد مورد نیاز فتوشاپ در دنیای طراحی سایت آشنا میکنیم .

    آموزش PHP یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت های ساختن سایت یادگیری php است.

PHP یک زبان قدرتمند برای ساخت وب سایت های پویا است.

این زبان اسکریپتی میتواند با HTML ادغام شود.

php یک زبان در سمت سرور است, بدین معنا که کدهای php روی سرور تفسیر میشوند و خروجی html و یا خروجی های دیگری تولید میکند که توسط کاربر قابل مشاهده است.

برنامه نویسی php معمولا به این صورت است که برنامه نویسان در یک کامپیوتر (بدون اتصال به اینترنت) برنامه خود را مینویسند، آزمایشات مقدماتی خود را روی آن انجام میدهند سپس آن را روی سرور منتقل میکنند.

در بیشتر موارد برنامه نویس اطلاعات وب سایت را در داخل یک بانک اطلاعاتی قرار میدهید، اطلاعاتی مانند شناسه کاربران و کلمات عبورشان، اخبار و نوشته ها .

.

.

.

سپس با استفاده از php به بانک اطلاعاتی متصل میشوند و با اطلاعات آن کار میکنند.

یکی از متداولترین بانک های اطلاعاتی که برای php مورد استفاده قرار میگیرد MySQL است.

MySQL چندی پیش توسط شرکت Sun خریداری شد و در حال حاضر نسخه 5 آن آخرین نسخه ارایه داده شده می باشد.

    آموزش لاراول قطعا محبوب ترين فريم ورک زبان PHP در ايران و جهان هست که به صورت خيره کننده اي از رقباي قديمي خودش  مثل  CodeIgniter , CakePHP , Zend و .

.

.

جلو زد و روز به روز هم محبوب تر ميشه.

شما اگر لاراول بلد باشيد به راحتي ميتونيد هر وب سايت بزرگي مثل ديجي کالا يا ديوار يا آکادمي آي تي با .

.

.

رو با استفاده از زبان قدرتمند PHP بنويسيد و اونها رو هر روز گسترش بديد.

استفاده از فريم ورک لاراول باعث ميشه :     شما پس از گذراندن این دوره ها می توانید به موارد زیر تسلط کامل پیدا کنید :   اینجا یه سوال برات پیش میاد که چند ماه طول میکشه تا همه اینارو یاد بگیری و دوره هارو تموم کنی؟ اگه هر روز وقت بذاری و تمرین داشته باشی و طی این مراحل وقفه ای نندازی میتونی 6 ماهه تمومش کنی و به همه اینایی که خوندی تسلط پیدا کنی.

  خوب دوست عزیزم وقتی به اینجا میرسیم شما دیگه یه متخصص طراحی سایت و برنامه نویسی شدی و میتونی برای خودت یه سایت خوب و حرفه ای طراحی کنی و مدیریتش کنی اما اینجا انتهای مسیر نیست و تو همیشه باید در حال رشد باشی و پیشرفت کنی.

  یه ضرب المثل معروف هست که میگه "کار را که کرد آنکه تمام کرد" میخوام 2 تا دوره بهت پیشنهاد بدم که اگه دوس داشته باشی با یادگیری اونا میتونی سایتی که طراحی کردی رو به رتبه های برتر گوگل برسونی و امنیتش رو تامین کنی تا از زحمتی که براش کشیدی سواستفاده نشه :   آموزش  سئو چرا بهینه سازی وب سایت توی نتایج جستجو ؟ چون تحقیقات نشون داده کمتر از 2% کاربران به سراغ صفحه دوم نتایج جستجو میرن و فقط 5 رکورد اول صفحه اول رو بررسی میکنن پس  نه تنها سئو وب سایت یکی از مهمترین کارهایی هست که باید یاد بگیرید بلکه لازمه که شما توی نتایج جستجو توی رتبه های بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرید چرا که همین عامل توی نظر کاربران به منزله معتبر بودن سایت شماست و این عامل قطعا کمک میکنه نسبت به سایر رقبا بیشتر بفروشید و کسب و کارتون رونق بیشتری پیدا کنه حا چه توی کلماتی مثل تلویزیون ال جی 42 اینچ یا اینکه توی کلماتی مثل طراحی سایت فروشگاهی  که این مربوط به خدماتی هست که شما ارائه میکنید .

    آموزش امنیت بحث امنیت همیشه جزو مباحث دغدغه برانگیز بوده و گسترش روز افزون نفوذگران در فضای مجازی باعث افزایش این دغدغه شده است.

ما با هدف با لابردن سطح علمی کاربران اقدام به تهیه این دوره آموزشی کردیم تا مدیران سایت ها ، دارندگان هاستینگ و علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و سیستم عامل لینوکس با مشاهده این دوره آموزشی ضمن آشنایی با ساختار امنیتی در سرورهای لینوکسی قادر به ایمن سازی این نوع سرورها باشند.

لازم به ذکر است که آموزش مذکور کاملا پروژه محور و بازار کاری است و انتظار میرود دانشجویان پس از مشاهده دوره قادر به انجام پروژه امنیت سایت و سرور باشند.

    حالا شاید خیلی از جاهای مختلف دنیای وب دیده باشی وب سایت هایی که در بازه های خیلی سریع تری به نتیجه میرسند دوست من اونا از تکنولوژی های متن باز و cms های آماده ای مثل وردپرس و ووکامرس استفاده کردن که اگه دوس داشته باشی میتونی توضیحاتش رو در ادامه بخونی :   آموزش وردپرس  وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌باشد.

وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.

همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت.

نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده‌است.

    آموزش ووکامرس ووکامرس( WooCommerce ) افزونه‌ای رایگان برای طراحی فروشگاه اینترنتی در وردپرس است.

هرچند ووکامرس در مقایسه با سیستم‌های فروشگاهی مشابه امکانات کمتری دارد، با این حال به دلیل پشتیبانی گسترده از افزونه‌ها و همچنین ترکیب با سیستمی مانند وردپرس میلیون‌ها سایت اینترنتی آن را برای اضافه کردن امکانات فروشگاهی به سایت خود برگزیده‌اند.

ووکامرس از نظر تعداد، اکنون با بیش از ۳۵ درصد، بالاتر از سایر فروشگاه‌سازهای اینترنتی در تجارت الکترونیک به کار رفته است.

    بعد از اینکه این 2 تا دوره رو که فقط 2 ماه ازت زمان میگیره تموم کنی میتونی یه سایت فروشگاهی با قالب آماده بزنی که طراحی اون سایت فقط 1 روز وقت میخواد.

  خلاصه : خوب دوست عزیزم مرسی از وقتی که گذاشتی و توضیحات مارو خوندی اگه بخوام یه جمع بندی از کل مطالب بهت بگم باید بگم هر دو راهی که میتونی پیش بری رو بهت توضیح دادیم انتخاب با خودته هم میتونی تبدیل به یه متخصص طراحی سایت و برنامه نویسی تبدیل بشی هم میتونی با گذاشتن یه تایم خیلی کوتاه بدون هیچ داشن برنامه نویسی یه طراح سایت قالب آماده وردپرس بشی.

اگر نیاز به مشا وره تلفنی داری میتونی با شماره 44085584-021 تماس بگیری.

موفق و پیروز باشی کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به آکادمی آی تی می باشد ، هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map