طراحی سایت در شمال دارفور سودان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در شمال دارفور سودان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- ایرنا- عناصر مسلح روز شنبه در حمله به روستاهای منطقه دارفور سودان دستکم ۲۰ تن از غیرنظامیان را کشتند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این افراد به روستای اورینگا واقع در شهر نیالا مرکز دارفور جنوبی حمله کردند.

بر اساس این گزارش، عناصر مسلح پس از غارت روستا، خانه‌های روستائیان را به آتش کشیدند و ده‌ها نفر را کشته یا زخمی کردند.

همین منابع محلی گزارش دادند؛ عناصر مسلح در حمله به چهار روستا در این منطقه، دستکم ۲۰ نفر را کشتند و ده‌ها نفر را زخمی کردند.

این حمله در حالی صورت می‌گیرد که پیش‌تر دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در سودان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد؛ حدود ۵۰۰ فرد مسلح شنبه گذشته به روستای «مستیری» واقع در ۴۸ کیلومتری شهر الجنینه مرکز استان دارفور غربی حمله کردند و بیش از ۶۰ نفر را کشتند و ۶۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

بر اساس این گزارش، مهاجمان منازل بسیاری را در شمال، شرق و جنوب این روستا غارت، تخریب و به آتش کشیدند.

سازمان ملل اعلام کرده است که منطقه دارفور در روزهای گذشته نیز شاهد چنین درگیری‌هایی بوده است.

در همین پیوند، «عبدالله حمدوک» نخست‌وزیر سودان اعلام کرد؛ خارطوم قصد دارد برای جلوگیری از تکرار این خشونت‌ها و حمایت از غیرنظامیان و روستائیان به منطقه دارفور نیرو اعزام کند.

پیش‌تر نیز در نتیجه درگیری میان دو قبیله در دارفور، دستکم ۳۰ نفر کشته شده بودند.

به گزارش سازمان ملل، منطقه دارفور از سال ۲۰۰۳ شاهد درگیری مسلحانه میان نیروهای دولتی و اقدامات مسلحانه شورشیان است که در نتیجه آن حدود ۳۰۰ هزار نفر کشته و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دیگر آواره شده‌اند.

تهران - ایرنا - کمیته پزشکان سودان دوشنبه شب اعلام کرد که ۹ نفر از شرکت کنندگان در تحصن منطقه… تهران- ایرنا- سازمان ملل متحد یکشنبه شب اعلام کرد؛ بیش از ۶۰ نفر در خشونت‌های منطقه دارفور… پکن-ایرنا- اگرچه دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به روزهای پایانی… تهران – ایرنا - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از توقف آزمایش تشخیص… تهران-ایرنا- شرکت نوکیا که به غول ساخت تلفن همراه در جهان شهرت دارد،… تهران – ایرنا – واتیکان روز دوشنبه اعلان کرد که پاپ فرانسیس در ماه… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map