طراحی وب سایت در شهرک غزالی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت در شهرک غزالی در تهران شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی با اشاره به پروژه های فعال و در نوبت این شهرک بیان کرد که ۱۳ پروژه در شهرک در حال تولید هستند.

کمال فیض آبادی مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی درباره این شهرک و روند بازسازی و گسترش آن به خبرنگار مهر گفت: ما در برنامه های خود توسعه لوکیشن های این شهرک را داریم و این کار را از طریق پروژه های در حال تولید انجام می دهیم و درواقع آنها را تشویق می کنیم که لوکیشن های ماندگاری را با قدمت ۳۰ تا ۴۰ سال برای شهرک به یادگار بگذارند.

وی ادامه داد: یک نمونه قلعه میرقباد است که از لوکیشن های قدیمی و متعلق به یک سریال بود که بلااستفاده مانده بود و اکنون سریال «عقیق» این پروژه را تکمیل کرده و آن را تبدیل به یک کاروانسرا کرده است.

همچنین در چند ماه اخیر چند لوکیشن به شهرک اضافه شده است که از جمله آنها یک منزل پنج دری است که از فیلم «آتش و قداره» برای ما باقی مانده است.

  مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی درباره اینکه چگونه می توان به توسعه و بازسازی شهرک کمک کرد، گفت: ما بیشتر نیازمند حمایت هستیم تا بیشتر عوامل آثار سینمایی و تلویزیونی به اینجا تردد داشته باشند و این موجب شود که با تولید پروژه های مختلف، شهرک هم احیا شود.

فیض آبادی با اشاره به پروژه های فعال شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۱۳ پروژه در این شهرک در حال ساخت و فعالیت است که از جمله آنها می توان به سریال های «پاهای بی قرار»، «عقیق»، «افسانه هزارپایان» و همچنین برنامه های تلویزیونی «جادوی صدا»، «دلویزیون»، «یه گله جا»، «خانواده امید»، «دستپخت های خودمانی» و «خاطرات محله ما» اشاره کرد.

همچنین سریال هایی مثل «شهرزاد» ساخته حسن فتحی و «از یاد رفته ها» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در نوبت هستند.

وی با اشاره به پروژه «شهرزاد» گفت: «شهرزاد» پروژه ای مثل سایر پروژه هاست که هر از گاهی عوامل آن به شهرک می آیند و می روند.

مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی در پایان درباره نحوه نظارت بر پروژه ها برای احیا و بازسازی دکورهای شهرک یادآور شد: ما مشاورانی داریم و بر پروژه ها هم نظارت می کنیم به طور مثال وقتی قرار است پروژه ای به تولید برسد، بودجه ای را که برای دکور دریافت می کند در این شهرک برای توسعه و احیای لوکیشن ها به کار گرفته می شود که البته با نظارت و مشاوره ما خواهد بود تا دکورهای ماندگاری ساخته شود.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map