کتاب تبلیغ تربیت گرا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با کتاب تبلیغ تربیت گرا شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیر گروه تبلیغ پژوهی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) گفت: کتاب تبلیغ تربیت گرا بعد از مشخص شدن مرزها و حدود ممنوع و آسیب‌زای تبلیغ متداول، با سرفصل «تبلیغ تربیت‌گرا» تصویری کلی از عناصر و ویژگی‌های تبلیغ تربیت‌گرا ارائه می‌دهد که به دنبال ترسیم تبلیغ مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر رادحسینی مدیر گروه تبلیغ پژوهی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) گفت: در این مجموعه ارزشمند سعی شده است موضوعاتی مطرح شود که در تمام فرآیند تبلیغ تأثیر گذار باشند.

از این رو در ابتدا به اصلی‌ترین محور کتاب، یعنی «تبلیغ» پرداخته می شود.

«توجه به تبلیغ» وضعیت و اهمیت تبلیغ را در آیات و روایات منعکس مي کند.

بخش بعد  «آسیب‌های تبلیغ متداول» است که کاستی‌های تبلیغ حال حاضر را بیان مي‌کند.

وی سپس به دو بخش اساسی تبلیغ اشاره کرد و افزود: در این کتاب به دو بخش اساسی تبلیغ یعنی تبلیغ لسانی و غیرلسانی در قالب «دو بخش اصلی تبلیغ تربیت‌گرا» پرداخته می‌شود.

بعد از آن با «انواع تبلیغ تربیت‌گرا» انواع تبلیغ‌ها ترسیم و در ادامه با عنوان «رویکردهای تبلیغ تربیت‌گرا» به تشریح بسترهای تبلیغ اشاره مي‌شود.

این مبلغ حوزوی تصریح کرد: با توجه به مراکز و محدوده‌های تأثیرپذیر انسانی و تشخص‌های مورد هدفِ تبلیغ تربیت‌گرا «حیطه‌های تأثیر گذاری» نگاشته شده است.

این کتاب بعد از آن، توضیح مقاصد را با عنوان «اهداف تبلیغ تربیت‌گرا» به عهده می‌گیرد.

در نهایت با طرح معیارهای کمی برای ارزیابی مجموعه‌ی تبلیغ به تشریح میزان‌های ارزشیابی تبلیغ برتر با عنوان «شاخصه‌های سنجش روش تبلیغ موفق» به پایان می‌رساند.

  حجت الاسلام رادحسینی افزود: مخاطبین این کتاب، دست‌اندرکاران امر تبلیغ، اعم از مبلغین، مربیان، مدیران مراکز تبلیغی، کارگردانان، تهیه کنندگان، مدرسان و محققان حوزه‌ی تبلیغ هستند.

نظر  به استفاده‌ پراکنده از قرآن و سنت در مؤلفه‌های تبلیغ متداول، ترسیم نظام‌مند تبلیغ بر اساس آیات و روایات، نیازی است که به صورت فراگیر در محققین و مبلغین رو به افزایش است.

اما شیوه استاندارد و شفافی برای طراحی تبلیغ با تکیه بر آیات و روایات نگاشته نشده است.

در این نوشته با استفاده و استناد به ثقلین سعی بر نظام‌سازی تبلیغ و عناصر آن شده است.

لذا استفاده‌ي حداکثری از مفاهیم و معالم، با رعایت ضوابط و مقرارت مندرج در آیات و روایات همت نگارندگان است.

وی تأکید کرد: این کتاب به محض تولید و چاپ با استقبال گرم مؤسسات و آموزشکده های تبلیغی مواجه شده است و هم اکنون در سه مؤسسه   جامعظ المصطفی(ص) العالمیة، بیان، روایت سیره شهداء در مقاطع سطح چهار و پنج، کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می شود.

حجت الاسلام رادحسینی در پایان افزود: مؤسساتی که لازم می دانند این اثر را در لیست کتابهای آموزشی خود قرار دهند می توانند با گروه تبلیغ پژوهی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) تماس حاصل کنند.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map