سئو سایت ماشین آلات سازه های فلزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت ماشین آلات سازه های فلزی شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

086 452 60 190-200 info@ahangarco.

ir این مجموعه در سایه توجهات حق تعالی کارخانه ی فوق پیشرفته و دانش بنیان به مساحت 15000متر مربع سالن تولید با بروزترین تجهیزات ومجرب ترین متخصصین این رشته که دارای 40000 متر مربع مساحت کارخانه و انبار (در فاز اول )با توان تولید قطعات فلزی به وزن 600000کیلوگرم و توان خروجی 1500تن در ماه را دارا می باشد در محل شهرک صنعتی زاویه به بهرهبرداری رسیده و آماده خدمت به صنعت و اقتصاد کشور میباشد.

این گروه صنعتی در سال1367 با مساحت 2500مترمربع واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه با تعداد 30 نفر پرسنل با ظرفیت تولید ماهانه 100تن انواع سازه های فلزی ( شامل سازه های ساختمانی ، صنعتی ، خرپاهای فضایی ) با استفاده از پیشرفته ترین ماشین الات روزتوسط آقای عباس آهنگر تأسیس گردید .

  این مجموعه در سال های پس از آن با افزایش مساحت محیط کارگاهی به متراژ 5000 متر مربع کارگاه تولیدی ، 5000متر مربع انبار محصولات ، 90 نفر پرسنل کارگاه ساخت ،40 نفر اکیپ نصب ، و دستگاه های اتوماسیون به روز توانایی ساخت و نصب ماهانه حدود 700تن انواع اسکلت فلزی را در خود ایجاد نمود.

  در طی 10سال اخیر با توجه به سیاست کلی وطن اسلامی در راستای ایجاد اشتغال ، اقتصاد مقاومتی و کوتاه کردن دست بیگانگان در صنعت با پیشرفت سریع علوم و افزایش تقاضای کارفرمایان محترم این شرکت تصمیم بر افزایش چشمگیر حجم تولید و همگام سازی با فناوری روز اروپا را لازم دیده و در حال حاضر در سایه توجهات حق تعالی کارخانه ی فوق پیشرفته و دانش بنیان به مساحت 15000متر مربع سالن تولید با بروزترین تجهیزات ومجرب ترین متخصصین این رشته که دارای 40000متر مربع مساحت کارخانه و انبار (در فاز اول )با توان تولید قطعات فلزی به وزن 600000کیلوگرم و توان خروجی 1500تن در ماه را دارا می باشد در محل شهرک صنعتی زاویه به بهرهبرداری رسیده و آماده خدمت به صنعت و اقتصاد کشور میباشد.

  امید است با یاری خداوند بتوانیم به هدفمان که همواره سعی و تلاش در راستای بهینه سازی کیفیت وافزایش سرعت تولید در کنار کاهش هزینه ها است جامع عمل بپوشانیم .

این مجموعه همواره در راستای رشد و پیشرفت صنعت و اقتصاد این مرز و بوم گام برداشته و امید است در فاز جدید کارخانه ، با همکاری در بخش صنعت عمران کشور قدمی هرچند کوچک در تعالی کشور عزیزمان ایران برداشته باشیم.

این کارگاه افتخار همکاری با شرکت ها ی ساختمانی و صنعتی از قبیل :شرکت آگور ،بتن آسه ، تجارت خانه جنوب (فروشگاه و مجتمع خدماتی زنجیره ای زیتون فارس ) – کیان کردسا – شرکت پرهام – شرکت تکناب – شرکت نما  شرکت معیار سنج – شرکت ماگما – شرکت کروز – شرکت سداد ماشین و .

.

.

را دارا می باشد .

شعار مدیریت و پرسنل این مجموعه هنز نزد ایرانیان است می باشد و انجام هر گونه عملیات در بهبود کیفیت محصولات را وظیفه فردی خود می دانند .

  این مجموعه همواره در راستای رشد و پیشرفت صنعت و اقتصاد این مرز و بوم گام برداشته و امید است در فاز جدید کارخانه ، با همکاری در بخش صنعت عمران کشور قدمی هرچند کوچک در تعالی کشور عزیزمان ایران برداشته باشیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map