طراحی سایت دستگاه گرم کن وکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دستگاه گرم کن وکس کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دستگاه موم گرم کن پرو وکس مدل 100 یکی از بهترین دستگاه های داغ کردن است که در اندازه و وزن مناسبی طراحی و تولید شده است.

این دستگاه موم داغ کن برای ذوب و گرم کردن تمامی وکس ها از جمله وکس خشابی گرفته تا وکس دائم و سرد قابل استفاده است.

دستگاه موم گرم کن پرو وکس مدل 100 یکی از بهترین دستگاه های داغ کردن موم است که در اندازه و وزن مناسبی طراحی و تولید شده است.

این دستگاه موم داغ کن برای ذوب و گرم کردن تمامی وکس ها از جمله وکس خشابی گرفته تا وکس دائم و سرد قابل استفاده است.

بدنه دستگاه اصلاح با شمع PRO-WAX 100  از پلاستیک فشرده ساخته شده است که بسیار با دوام و با کیفیت است و شما می توانید سالیان زیادی از آن استفاده کنید.

این دستگاه پس از استفاده به راحتی قابل شستشو می باشد تنها کافی است دستگاه را خاموش کرده و تا خنک شدن آن صبر کنید.

Pro Warmer Wax Heater Mini دارای قابلیت خاموش شدن اتوماتیک است که پس از رسیدن به درجه حرارت مورد نظر، خود به خود خاموش می شود.

چراغ نمایشگر تعبیه شده روی بدنه دستگاه موم داغ کن، درجه حرارت تنظیمی را برای شما نمایش می دهد.

کار کردن با موم داغ کن برقی پرو وکس بسیار راحت بوده و نیاز به هیچ گونه آموزشی ندارد.

  دستگاه موم گرم کن پرو وکس مدل 100 دستگاهی از نوع کاسه ای با بدنه پلاستیکی سفید رنگ و درپوش شفاف بنفش، اولین چیزی است که با طراحی هوشمندانه، نظر بیننده را به خود جلب می کند.

اندازه مناسب و داشتن وزن 700 گرم باعث شده است که بتوان در هر جا و مکانی حتی در سفر نیز از این دستگاه استفاده کرد.

قسمت سر پلاستیکی جهت از بین نرفتن گرما و حرارت موم در زمان استفاده طراحی شده است تا موم همیشه گرم باقی بماند.

همچنین شیشه ای و شفاف بودن سر موم داغ کن برقی پرو وکس سبب بهتر دیدن مواد داخل مخزن می شود تا زمانی که مواد به حالت دلخواه شما رسید آن را سریعاً خاموش کنید.

روی سر دستگاه سه سوراخ تعبیه شده است که هدف از طراحی آن ها، هدایت بخارات اضافه داخل مخزن به فضای بیرون بوده تا از سوختگی و آب شدن بیش از حد مواد جلوگیری کند.

روی بدنه یک دکمه چرخان وجود دارد که به کمک آن می توان دستگاه را روشن و حرارت را به صورت دلخواه تنظیم کرد.

به گونه ای که با چرخش کامل به سمت چپ، دستگاه خاموش شده و با چرخش به سمت راست، میزان درجه حرارت افزایش پیدا خواهد کرد.

  دستگاه موم گرم کن پرو وکس مدل 100 روی درب دستگاه موم گرم کن، قسمتی مانند دستگیره طراحی شده که برای بلند کردن راحت تر آن می باشد.

با برداشتن درپوش شفاف بنفش رنگ، یک قابلمه متحرک از جنس مس مشاهده خواهید کرد که می توان هر نوع مومی از موم های بسته ای یا فله ای گرفته تا شمع هایی به شکل سکه را در آن گرم کرد.

مخزن دستگاه اصلاح با شمع PRO-WAX 100 می تواند تا /5 لیتر وکس را پوشش دهد.

این دستگاه برقی مجهز به چراغ LED است تا به وسیله آن از روشن و یا خاموش بودن دستگاه مطلع شویم و از وقوع خطراتی از جمله برخورد انگشتان دست به مخزن داغ و سوختگی جلوگیری کنیم.

  دستگاه موم گرم کن پرو وکس مدل 100 جنس قابلمه دستگاه موم داغ کن کاملاً آنتی باکتریال بوده و به هیچ وجه آلودگی و موم های اضافه را به خود جذب نخواهد کرد حتی اگر مدت زمان طولانی از استفاده از آن گذشته باشد.

با توجه به اینکه موم مستقیماً با پوست بدن در ارتباط است، سلامت و کیفیت دستگاه موم داغ کن امر مهمی است.

در صورت عدم توجه به این مسئله احتمال بروز بیماری های پوستی، قارچی و حتی سوختگی وجود دارد.

اما از آن جا که موم داغ کن برقی پرو وکس قابلیت شستشو با آب گرم و مواد شوینده را نیز دارد، از نظر بهداشت در سطح بالای قرار دارد.

از دیگر مزایای آن می توان به این مورد اشاره کرد که هم مردان و هم زنان می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

همچنین دستگاه موم گرم کن پروکس دارای کابل برق همراه خود در جعبه می باشد و نیازی به خرید کابل اضافه نیست.

  دستگاه موم گرم کن پرو وکس مدل 100   Pro Warmer Wax Heater Mini   Pro Warmer Wax Heater Mini مو های زائد برای هیچ کس خوشایند نیستند.

خانم ها به دنبال بدنی صاف و آقایان در تلاش برای رسیدن به سینه و شکمی بدون مو هستند تا سیکس پکی که برای ساختنش زحمت زیادی متحمل شده اند، واضح تر دیده شود.

روش های مختلفی برای حذف موهای زائد وجود دارد.

یکی از این روش ها، استفاده از موم یا شمع است که برای اصلاح نیاز به گرم شدن دارد.

شاید شما ترجیع دهید که به سالن های اپیلاسیون بروید اما باید بدانید که در کنار وقت و هزینه زیادی که باید برای آن کنار بگذارید، از بهداشت و نظافت محل نیز مطمئن نیستید.

بنابراین خودتان می توانید خیلی راحت این کار را همانند یه اپلاسیون کار حرفه ای انجام دهید.

شاید فکر کنید که زمان زیادی باید صرف کنید تا موم به مرحله استفاده برسد.

این در صورتی است که از روش های سنتی برای گرم کردن موم استفاده کنید.

اما با ساخت دستگاه های مخصوص، در کمترین زمان ممکن می توانید موم یا شمع مورد استفاده خود را آماده کنید و در صورت استفاده مداوم، برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

  Pro Warmer Wax Heater Mini پرووکس فقط برای ذوب وکس قابل مصرف است و برای سایر موارد مورد استفاده قرار نگیرد اپیلاتور برق بله خیر خیر برق خانگی 700 گرم دارای چراغ LED, دارای مخزن حرارتی آلومینیومی, مناسب جهت مصرف خانگی و آرایشگاه ندارد درپوش محافظ, کابل برق, منبع شارژ هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما * نام ایمیل اگر شما مو های ظریف با جنس خشکی دارید بهتر است سشوار چرخشی فیلیپس PH-812 را روی درجه حرارت کم تنظیم کنید و در صورت داشتن مو های معمولی، درجه حرارت متوسط مناسب شما می باشد.

حرارت داغ مخصوص افرادی با مو های ضخیم و وز می باشد.

همچنین دقت کنید که باد سرد جهت تثبیت حالت مو بوده و دو مدل باد گرم، جهت حالت دادن به مو ها به کار می رود.

موخوره گیر Babyliss Pro مدل FZ-6669 با روشی بسیار آسان و مطمئن، شاخه مو های شکسته را از مو ها جدا می کند بدون آن که نیازی به کوتاه کردن مو ها باشد.

این دستگاه مو خوره گیر نوک مو ها را می چیند، اما طول مو ها را کاهش نمی دهد.

همچنین از نظر بهداشتی در سطع بالایی قرار دارد چرا که قطعات آن قابل شستشو می باشند.

دارای دکمه خاموش روشن و دو پایه جهت تنظیم ارتفاع برش می باشد.

شوار ها مصارف متفاوتی دارند از جمله این که، بعضی از آن ها در آرایشگاه و بعضی دیگر در خانه استفاده می شوند.

سشوار چرخشی بابلیس مدل 2736SDE با قابلیت هایی که دارد به موی شما صافی, لختی و درخشانی هدیه می دهد و از وز شدن، خشکی مو و بد حالت شدن مو جلوگیری می کند.

نکته قابل تأمل اینجاست که یکی از پر فروش ترین سشوارها متعلق به شرکت بابلیس فرانسه مدلBabyliss Air Brush 2736SDE می باشد.

اپلیدی براون سری 5 دارای بدنه ای بسیار فشرده و جمع و جور است که به شما امکان می دهد تا آن را به راحتی تا پایان زمان اصلاح در میان دستان خود بگیرید بدون آن که متحمل هیچ گونه فشاری بر روی مچ دست خود شوید.

روکش پلاستیکی بسیار فشرده این محصول بسیار مقاوم بوده که در برابر هر گونه ضربه ناگهانی بیشترین توان و استحکام را ایجاد می کند و از ترکیب رنگ آبی و سفید برای دیزاین ظاهری آن استفاده شده است که زیبایی آن را چند برابر ساخته است.

ماشین اصلاح سر و صورت مردانه پرو موزر مدل MZ-9818 محصولی فوق العاده بی نظیر از برند پروموزر که آوازه ای مشهور پیدا کرده است و این به سبب قابلیت های چشمگیر این دستگاه می باشد.

این محصول دارای تیغه‌های تیتانیوم، باتری قابل ‌شارژ، شانه‌ی قابل ‌تنظیم و پایه‌ی شارژ بوده و برای اصلاح موهای سر و  صورت بسیار مناسب است.

این محصول یک سشوار حرفه ای ساخت برند پرومکس است که توانی برابر 5000 وات دارد.

سشوار پرومکس مدل MA4960 دارای وزن سبک، طراحی زیبا و خوش دستی می باشد.

این دستگاه دارای قدرت زیاد و خروجی باد سرد و گرم بوده و تمامی نیاز های کاربران را برآورد می ساز حالت دهنده مو مدل CI96W1 توسط شرکت رمینگتون طراحی و تولید شده است.

این محصول دارای کاربرد آسان و مخصوص مصارف خانگی ساخته شده است.

جنس صفحات فرکننده مو ابریشم رمینگتون سی آی 96 دبلیو 1 از سرامیک است و مقاومت بالایی در برابر گرما دارد.

دما این بابلیس تا 410 درجه‌ سانتی گراد قابل تنظیم است که باعث می شود موها سریع ‌تر فر شوند.

ماشین خط زن مدل 8082 ساخت کمپانی فیلیپس است که به دلیل داشتن تیغه های ریز یکی از بهترین ها محسوب می شود.

این مدل از ریش تراش فیلیپس شارژی بوده و قدرت بسیار خوبی دارد.

دستگاه اصلاح صورت مدل 8082 philips کاملاً ضد آب بوده و می توان در حمام و زیر دوش از آن استفاده کرد.

قابلیت اصلاح به صورت خشک و تر را دارد.

ناومال محصولات خود را از میان شرکت های معتبر ایرانی و خارجی و دارای خدمات پس از فروش مناسب انتخاب و به بازار عرضه می دارد تا ضمن پاسخگویی به سلیقه های متفاوت جامعه، نقشی در بهبود کیفیت زندگی نیز بر عهده گرفته باشد.

آدرس: استان آذربایجان غربی، شهرستان سردشت، خیابان امام تلفن ثابت: 0912-8238263 موبایل (آقای منصور خزالی): 0912-8238263 موبایل (آقای عبدالباسط حمزه پور): 0912-8238263 ایمیل: سیماگر-mall.

com نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map