طراحی سایت موتور برق (ژنراتور)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت موتور برق (ژنراتور) در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت گرین پاور ایران از سال 1380، نخستین و تنها شرکت ایرانی تولید کننده و وارد کننده انواع ژنراتور گازسوز با برند گرین پاور در ایران بوده و محصولات دیگر نظیر موتور برق گازسوز، موتور برق های بنزینی و دیزل ژنراتور را به شما ارایه می نماید.

موتور برق گازسوز کوچک و خانگی موتور ژنراتور گازسوز موتور گازسوز موتور برق بنزینی کوچک و خانگی ژنراتور و موتور برق شرکت ها و سازمان ها ژنراتور و موتور برق مراکز تجاری فروشگاه مغازه ژنراتور و موتور برق مراکز درمانی و بهداشتی ژنراتور و موتور برق منازل و مجتمعهای مسکونی انواع موتور برق گازسوز کوچک و خانگی به دلیل دسترسی آسان به گاز شهری، سهولت استفاده و نگهداری آسان، صرفه جویی اقتصادی و هزینه های کمتر و افزایش دوام و طول عمر نسبت به موتور برق های بنزینی، همچنین پاکی و تمیزی (بدون بو و دود) .

.

.

در موتور برق های گازی گرین پاور طراحی موتور بر پایه گازسوز بوده و فقط با گاز شهری و گاز مایع (کپسول) کار می کنند.

.

.

اطلاعات بیشتر انواع ژنراتور گازسوز توان بالا و اتوماتیک برای مصارف تجاری و اداری، که مونتاژ و کوپله ایران می باشد، این ژنراتورها کم صدا و سوپر سایلنت بوده و براحتی می توان در مناطق شهری و مسکونی استفاده نمایید، همیشه تصور ما از دیزل ژنراتورها صدا و دود زیاد و ارتعاشات آن می باشد، بنابراین حتما قبل از خرید دیزل ژنراتور از ژنراتورهای گازسوز گرین پاور بازدید نمایید.

.

.

اطلاعات بیشتر پر کاربرد ترین نوع موتور برق، موتوربرق های بنزینی می باشد این سری موتور برق برای کارکردن در مکان هایی که دسترسی به گاز شهری یا کپسول وجود ندارد مناسب می باشد.

موتور برق های بنزینی کوچک گرین پاور دارای دوام و قدرت بالا بوده و دارای گارانتی می باشد.

.

.

اطلاعات بیشتر انواع موتور برق گاز سوز و بنزینی مجهز به سیستم اتوماتیک برق شهر و ژنراتور در زمانی که مصرف کننده نیاز به برق اضطراری در طول شبانه روز (به ویژه شب تا صبح) داشته یا اپراتوری جهت روشن نمودن دستگاه وجود ندارد مانند شرکت های مخابراتی، ارتباطی، سرور های شبکه و اینترنت و .

.

.

.

کاربرد دارد.

.

.

اطلاعات بیشتر کارشناسان گرین پاور مشتاقانه منتظر تماس شما هستند "هم اکنون تماس بگیرید"0912-8238263 کشف کنید که چرا موتوربرق های گازسوز بهتر از موتوربرق های بنزینی و گازوئیلی هستند؟ ما به شما نزدیک هستیم! شبکه گسترده نمایندگان گرین پاور در سراسر ایران آماده خدمت رسانی به شماست.

گرین پاور آماده پشتیبانی و خدمات پس از فروش موتوربرق های گازسوز و موتوربرق های بنزینی می باشد.

نشانی: تهران – خیابان آزادی- اسکندری شمالی- شهید طوسی- پلاک ۸۳ – واحد ۷ تلفن: +98 21 6691 8012 کد پستی: 14197-54818 پست الکترونیک : sale @ greenpower .

ir تماس اضطراری: 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map