نرم افزار طراحی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نرم افزار  طراحی سایت شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر کاملا آماده هستید، برنامه های زیر را برای طراحی سایت دنبال کنید.

باید بدانید که نرم افزارها و ابزارهای بسیاری برای طراحی صفحات وب وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید وب سایت خود را طراحی نمایید.

البته طراحی سایت حرفه ای نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد و بهتر است عملیات ساخت سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت با سابقه و معتبر واگذار نمایید.

اما در صورتی که تمایل به تجربه آزمایشی حضور در وب دارید می توانید از این ابزارها استفاده نمایید.

در صورتی که تجربه ای برای ساخت سایت توسط این ابزارها ندارید بهتر است راه اندازی وب سایت خود را با استفاده از سایت سازها انجام دهید.

طراحی وب سایت امروزه به دو صورت انجام می شود : در این بخش از مقاله دوسایت لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی سایت را که می توانید از آن ها استفاده کنید، قرار داده ایم.

  Adobe Dreamweaver ابزار طراحی و برنامه نویسی وب سایت می باشد که توسط شرکت Adobe ارائه می شود و با سیستم عامل های Mac و Windows سازگاری کامل دارد.

این نرم افزار دارای ابزارهای بسیاری جهت توسعه وب می باشد شامل: نمایش دهنده کد انتخاب شده در حالت نمایش کدی و نمایش عادی، ابزار مدیریت و کار با ftp, ابزار مدیریت پروژه و کار گروهی که انجام پروژه های بزرگ را توسط آن ساده می سازد و نمایش به صورت زنده – که به صورت زنده قابلیت رویت نتیجه کد را به شما می دهد.

Dreamweaver با ابزارهای دیگر Adobe نظیر Photoshop سازگاری کامل دارد, که به شما امکان ویرایش تصاویر و سایر المان ها را از طریق آن ابزار می دهد.

مزایای اصلی Dreamweaver عبارتند از:   آیا وبلاگتان توسط یک وبسایت ساز ساخته شده است؟ احتمالا بله! ناشران در تمام دنیا از قالب های وبسایت که توسط CMS ساخته شده است استفاده می کنند،چرا که این قالب ها سریع و ارزان هستند و نیازی به مهارت های فوق العاده در توسعه ی وب ندارند؛ بنابراین چرا خودتان خرده فروشی تم های وبسایت را امتحان نکنید؟ شما می توانید این کار را به صورت رایگان با عضویت در MotoCMS Affiliat program که یکی از راه های بسیار کارآمد برای هر وبلاگ نویس برای شروع تجارت شخصی خود دو برابر سریعتر از دیگران است،انجام دهید.

تیم MotoCMS یک فروشگاه از پیش آماده و نصب شده ارائه می دهد، همچنین محتواهای لازم برای توسعه ی فروشگاه آنلاین خود را نیز دریافت خواهید کرد.

  Firebug ابزار رایگانی است که بر روی مرورگر firefox نصب می گردد و توسط آن می توانید خطاهای وب سایت را یافته و توسعه وب سایت را انجام دهید.

توسط این ابزار می توانید به راحتی کد html و css را در صفحات وب سایت بررسی نموده و تغییر نمایید و همچنین صفحه وب سایت خود را عیب یابی نمایید, و همچنین بخشی برای عیب یابی JavaScript دارد که یکی از مهترین ابزارهای آن می باشد, برای عیب یابی صفحه وب سایت Firebug یکی از بهترین ابزارهایی می باشد که می توانید داشته باشید.

  Google Web Designer یک نرم افزار طراحی سایت پیشرفته است که به شما امکان طراحی و ساخت صفحات HTML5 و سایر محتوای وب را با استفاده از رابط بصری و کد یکپارچه می دهد.

مزایای اصلی Google Web Designer عبارتند از: اگر برنامه ای برای فروش محصول ندارید، می توانید با گوگل همکاری کنید.

این کار بسیار آسان است.

تبلیغ مورد علاقه ی خودتان را انتخاب می کنید، جای تبلیغ گوگل را در وبسایتتان مشخص می کنید و تمام! زمانی که یک بنر تبلیغات ی را در وبسایتتان قرار می دهید یا طراحی پوستر تبلیغاتی انجام می دهید، گوگل شروع به نشان دادن تبلیغات مرتبط با مخاطبان شما می کند و شما بابت هر کلیک روی آن درآمد خواهید داشت تا این مبلغ به 100 دلار برسد.

قطعا اگر وبلاگی دارد که به طور متوسط ترافیک بالایی دارد، GoogleAdSense یکی از امن ترین راه هاست.

  RapidWeaver یک نرم افزار طراحی سایت حرفه ای برای توسعه دهندگان مک است.

کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

مزایای اصلی RapidWeaver عبارتند از:   طبق اطلاعات Wikipediaشرکت های آمازون یکی از اولین برنامه های شناخته شده در جهان بوده اند.

راه های متعددی برای کسب درآمد از این شرکت ها وجود دارد.

می توانید متن، عکس و لینک های افزاینده را الحاق کنید.

از بنرهای تبلیغاتی که توسط خود آمازون در سایز های مختلف طراحی می شود سود ببرید، جستجو و تبلیغات معمول نمونه های پیشنهادی هستند.

یکی از نکته های این شراکت گزاراشات پیگیری های روزانه ی آمازون برا شماست.

Adobe Photoshop نرم افزار بسیار قدرتمندی برای ساخت و ویرایش تصاویر می باشد که نرم افزار بسیار پر کاربردی می باشد و طراحان وب از طریق این نرم افزار می توانند گرافیک های و طرح های مورد نیاز خود را آماده سازی نمایند.

  Adobe Fireworks نرم افزار ایجاد گرافیک به صورت وکتور می باشد.

این نرم افزار به طراحان سایت قابلیت ایجاد گرافیک های بسیار سبک را می دهد.

این ابزار در حقیقت نسخه بهینه سازی شده photoshop برای طراحان سایت می باشد که به طراح امکان ایجاد گرافیک های بسیار کم حجم را می دهد.

  اگر در استفاده از ترند های طراحی وب برای پروژه های شخصی تان خوب عمل می کنید،احتمالا با این برنامه ی طراحی محتوا آشنا هستید.

جدا از محصولات گسترده ای ک طراحان برای طراحان می سازند، Creative Market به همه ی افراد فضایی برای پیوستن و باز کردن فضای اختصاصی برای فروش محصولات ارائه می دهد.

محصولاتتان را هم با Creative Market و هم امکانات وبسایت شخصی خودتان و قیمت گذاری شخص خودتان بفروشید.

یکی دیگر از راه های همکاری با وبسایت ها عضو آنها شدن و دریافت کمیسیون فروش است.

Design Contest محلی ست که هزاران طراح در یک فضای مساوی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در این برنامه شما نه تنها در وبسایتتان بالا می برید بلکه فضای مجازی، ایمیل، درآمد های کلیکی یا هر راه شناخته شده ی دیگری نیز کمک کننده هستند.

روش این برنامه اینگونه است که هرچه مشتریان بیشتری جذب کنید، شانس بیشتری برای افزایش کمیسیون متوسط خود که 50 دلار است دارید.

  یکی دیگر از ابزار های ساده برای طراحی سایت KompoZer نام دارد.

مزایای اصلی KompoZer عبارتند از:   شاتر استاک یکی از بزرگترین بانک های ذخیره ی عکس یا 1.

2 میلیون عضو از 150 کشور در جهان است.

این دلیل به خودی خود برای عضویت در این مجموعه کافی ست.

با استفاده از API های سفارشی،آگهی ها و تبلیغات چند زبانه، لینک های متنی،جعبه ی جستجو و… می توان در شاتر استاک کسب و کار راه انداخت.

میزبانی تبلیغ یکی دیگر از پیشنهادات مناسب و منطقی است.

Blue host یکی از برترین شرکت های میزبان با بیش از 2 میلیون وبسایت راه اندازی شده است.

میزبان های تبلیغاتی برا تبلیغات مشتریان و میزبانان جدی پیدا می کنند و با پیوند های خاص خود با آنها ارتباط برقرار می کنند.

طراحی سایت با استفاده از CMS ها یا سیستم های مدیریت محتوا کد باز است به صورتی که شما می تونید قالب مورد نظر را دانلود و روی هسته CMS کنید.

حال با استفاده از این نرم افزارها میتوانید سایت موردنظر خودتان را راه اندازی کنید بدین صورت شما می تونید یک طراحی سایت ارزان داشته باشید.

ورد پرس نیز یکی دیگر از نرم افزار های طراحی سایت کدباز است که امکانات متنوعی را برای کاربران خود تعبیه کرده است.

بدین صورت که اگر شما برنامه نویسی بلد نستید می تونید با استفاده از وردپرس برای خودتون سایت طراحی کنید و این شرکت افزونه های مختلفی را برای قالب وردپرس در خدمت کاربرانش قرار داده که شما با استفاده از اون ها می تونید سایت خودتون رو تغییر بدید و امکانات بیشتری رو به سایت وردپرسیتون اضافه کنید.

  جوملا یکی از نرم افزارهای مدیریت محتوای سایت می باشد که بسیار انعطاف پذیر است و اگر برنامه نویسی بلد باشید میتونید کد های این نرم افزار را تغییر بدید.

خب این نرم افزار حسن های زیادی داره ولی از هر دید که مورد تایید باشه نمیشه از نظر امنیتی این نرم افزار ها را تایید کرد چرا که اختصاصی نیستند و احتمال خطا و باگ نیز وجود دارد.

در پایان باید اذعان داشت که هر طراح وبسایتی به ابزارهای خود جهت طراحی سایت نیازمند است.

برای طراحی و اجرای وبسایت ها از پایه شما به این ابزارها نیازمنددید.

برنامه های بسیاری برای انجام این کار موجود است، اما برخی از آنها کاربردهای بیشتری دارند و توسط اکثر طراحان مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از آنها تمام شرایط درآمد زایی را دارند که می توانید به راحتی از آنها برای انجام پروژه های آنلاین و طراحی سایت حرفه ای خود استفاده کنید.

  پیام شما نام (ضروری) ایمیل (ضروری) وب سایت جهت دریافت آخرین اخبار و مقاله های آموزشی و همچنین آگـاهی از دوره های آموزشی رایـگـان که با همکاری آکادمی دوسنت برگـزار می شود؛ ایمیل خود را وارد نمائید: عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map